(צילום: מרדכי לאש)
(צילום: מרדכי לאש)

אטרקציה לפסח: רשות הטבע והגנים – יהודה ושומרון

חג שמח ברשות הטבע והגנים באזור יהודה ושומרון

פורסם בתאריך: 18.4.19 11:07

שפע מסלולי הטיול והאטרקציות באתרי רשות הטבע והגנים באזור יהודה ושומרון מזמנים למשפחה שלל חוויות שמתאימות לכל הגילאים ובפריסה רחבה.. הטבע מפעים, עוצמתי ומגוון. תמיד מפתיע לגלות שבתוך שעה של נסיעה המבקר מחליף את הנוף בחלון רכבו מספר פעמים, וכבר במהלכה ניתן לחוש במעבר המיוחד של היציאה מהעיר אל הטבע המדהים.

אז מה יש לנו שאין בשום מקום: מעיינות שכשוך מפנקים בעיינות צוקים, השמורה הנמוכה בעולם, שבשילוב סיור מרתק בשמורה החבויה באתר מעניקות למבקר חוויה מושלמת. טיול רטוב בעין פרת או ישיבה בסמוך לעין מבוע – מעיין פועם המתמלא ומתרוקן לסירוגין מספר פעמים ביום. תצפיות מרהיבות כמו זו הנשקפת על הבקעה מהסרטבה או תצפית ים המלח מראש צוקים, הן אטרקציות מדהימות שגורמות למבקרים לרצות לחזור לכאן שוב ושוב…

זה כבר לא סוד שאתרי מורשת מתחדשים כל הזמן והאתרים משנים פניהם עם הגילויים החדשים:

כדי היין הגדולים שנחשפו לאחרונה בהרודיון, המחצבה הצלבנית אדירת המימדים שניתן לסייר בתוכה בנבי סמואל, ושרידי המקדש השומרוני בהר גריזים הינם רק חלק מחידושי השנים האחרונות. יחד עימם נפתחים למבקרים גם אתרי המורשת הפחות נגישים, ומקבלים מתיחת פנים וחוויית ביקור מהנה ובטוחה למבקר בם. מגן לאומי סבסטיה בשומרון וכלה בחברון העתיקה (תל רומיידה), בהם נערכים פעילויות מיוחדות בחגים.

נוסף על חוויית הביקור הרגילה באתרים הפתוחים במשך כל השנה, לכבוד החג הוספנו שלל אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה: פסטיבל סיורי מדבר בחאן דרכים עתיק וסיורים מומחזים במוזיאון השומרוני הטוב; שחקנים, סדנאות למלאכות קדומות,יצירה ועפיפונים בהר גריזים וסבסטיה; הצגות מרתקות, סיורים וסדנאות לילדים בהרודיון, קומראן ובחברון, טיולים רגליים קלילים בשלל פריחות אביב ומעיינות מפכים בנחל קנה. כל הטוב הזה רק בחגים ובמיוחד עבורכם – ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתרים.

כל הפרטים באתר רשות הטבע והגנים www.parks.org.il או בפייסבוק. חג שמח!

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר