בית המיליונים בבקעה, פרויקט "בוטיק הנביאים", בית המיליונים בקעה, פרויקט "מוזיאון רזידנס" (צילומים: יח"צ, באדיבות חברת האחים ישראל)
בית המיליונים בבקעה, פרויקט "בוטיק הנביאים", בית המיליונים בקעה, פרויקט "מוזיאון רזידנס" (צילומים: יח"צ, באדיבות חברת האחים ישראל)

טירוף: 11 דירות יוקרה בעיר נמכרו בתוך חודש ב-57 מיליון שקלים

קיפאון? ירידה במחירי הנדל"ן? שוק דירות היוקרה בעיר ממשיך לרתוח עם 11 עסקאות שבוצעו כולן במהלך חודש אוקטובר

פורסם בתאריך: 7.11.17 08:59

שוק דירות היוקרה בירושלים ממשיך לרתוח. בחודש שעבר, אוקטובר, נמכרו בעיר 11 דירות יוקרתיות בסכום כולל של לא פחות מ־57 מיליון שקלים, אחת מהן בבית ייחודי בשכונת בקעה שנמכר תמורת סכום לא ייאמן של 24 מיליון שקלים.

הבית בבקעה משתרע על פני שטח של 1.2 דונם כשהשטח הבנוי של הבית הינו 650 מ"ר. בחברת אמבסדור, שהיתה זו שהשלימה את העסקה, מציינים כי לבית זכויות בנייה נוספות.

מדובר בבית ייחודי שנבנה בסגנון בינלאומי, בשנות ה־30 של המאה הקודמת. העסקה, כאמור, בוצעה על ידי חברת אמבסדור ירושלים באמצעות המנהל אמיר אזרף. את הבית והשטח הנלווה אליו קנתה חברת יזמות ירושלמית, כשהתכנון הוא לבנות במקום פרויקט של דירות יוקרה.

בית המיליונים בבקעה (צילום: יח"צ)

בית המיליונים בבקעה (צילום: יח"צ)

מחברת 'אמבסדור ירושלים' נמסר כי מדובר במבנה ארכיטקטוני ייחודי, הנמצא ברשימת הנכסים המיועדים לשימור, וכי לאחרונה אושר הפרויקט בוועדת השימור העיריית ירושלים.

"הקונים ראו את הפוטנציאל הגלום בפרויקט, ולאחר מו"מ שנמשך כמה חודשים רכשו את הנכס", מספר אזרף. "תוך כדי השלמת העסקה, ולאחר החתימה, החל שלב התכנון של פרויקט יוקרתי המבוסס על המבנה הקיים, ומימוש זכויות הבנייה בהתאם לתוכנית האב של שכונת בקעה".

בחברה היזמית שרכשה את הנכס בסכום העתק מציינים כי העובדה שהמגרש שעליו שוכן הבית גדול כל כך, יאפשר דירות עם גינות גדולות מאוד – מצרך נדיר באזור בקעה. עוד מספרים בחברה היזמית כי במסגרת העבודות מתוכנן להיבנות גם חניון תת-קרקעי. משרד האדריכלים ירון קופרשטוק, שאנשיו מתמחים בבנייה של פרויקטים יוקרתיים ובשילוב בין מבנים מודרניים למבנים היסטוריים, הם שמובילים את הקמת הפרויקט המתוכנן.

פרויקט "Museum Residence" בניות (צילום: באדיבות חברת אחים ישראל)

פרויקט "Museum Residence" בניות (צילום: באדיבות חברת אחים ישראל)

הבית בבקעה, היה כאמור, גולת הכותרת של החודש המטורף שעבר על שוק דירות היוקרה בעיר. פרט אליו נמכרו עוד 10 דירות בסכום כולל של 33 מיליון שקלים.

5 מהדירות הללו נמכרו בפרויקט "Museum Residence" הסמוך למוזיאון ישראל. מחברת אחים ישראל, האמונה על הפרויקט, מספרים כי הדירות שנמכרו הינן בנות חמישה חדרים. הדירות משתרעות על פני שטח של 124 מ"ר וכוללות גם מרפסות, כשלחלקן גם גינות מרווחות בשטח של 100-40 מ"ר. הדירות, מספרים בחברת אחים ישראל, נמכרו במחיר שנע בין 4.4 ל־6.4 מיליון שקלים.

 

יצוין כי הדירות נמכרו במסגרת שלב ג' של הפרויקט היוקרתי, שכולל שבעה בניינים, כשכבל בניין שש דירות בנות ארבעה וחמישה חדרים.

בחברת אחים ישראל מציינים כי שלב א' של הפרויקט כבר מאוכלס ואילו האכלוס של השלב השני צפוי להסתיים בקרוב. השלב השלישי, כאמור, רק יצא לדרך ואכלוסו צפוי לעוד כשנה וחצי.

"השקעה בדירה בפרויקט "Museum Residence" היא נבונה ביותר", אומר יונתן ישראל, סמנכ"ל השיווק של חברת האחים ישראל. "הפרויקט הוא אחד היחידים אשר נבנים כיום במרכז העיר על קרקע בבעלות פרטית, כך שהדיירים כאן לא יקבלו עוד כמה שנים דרישות לשלם סכומי עתק לכנסיות השונות עבור המשך חכירת הקרקע. אני צופה עלייה של עשרות אחוזים בערך הדירות בפרויקט זה. כבר היום נהנים רוכשי הדירות הראשונות בשלב א' של הפרויקט מעלייה של כ־30 אחוז בשווי הנכסים, שאותם הם רכשו רק לפני כשנתיים וחצי".

דירת גן בפרויקט "בוטיק הנביאים" (צילום: יח"צ)

דירת גן בפרויקט "בוטיק הנביאים" (צילום: יח"צ)

דירות היוקרה הנוספות שנמכרו במהלך החודש שעבר הן בפרויקט "בוטיק הנביאים" במרכז העיר, שבו נמכרו חמש יחידות דיור בסכום כולל של כ־11 מיליון שקל, אך יצוין כי מדובר על דירה אחת בת שלושה חדרים, שנמכרה ב־2.4 מיליון שקלים, ועוד 4 יחידות דיור שנמכרו ב־2.1 מיליון שקלים כל אחת. רוכשי הדירות, ששטחן כ־75 מ"ר, מקבלים גם מחסן וחניה פרטית.

מחברת 'אזורים', האמונה על הפרויקט, נמסר כי "הרוכשים הם זוגות ישראלים המגיעים ממרכז הארץ אשר הגשימו חלום של שנים ועברו לגור בליבה של בירת ישראל".

מנחם שנדור, המשווק את הפרויקט, מספר כי נותרו עדיין כמה דירות לרכישה בפרויקט – דירות בנות שניים, שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, שמחירם נע בין 2.69 מיליון שקלים ל־6.1 מיליון שקלים.

"מחמם את הלב לראות את עם ישראל במלוא הדרו מגיע לפרויקט המרהיב הזה ומתרגש מהמקום, מהקרבה למרכז העיר, לשוק מחנה יהודה, למרכזי הבילוי והקניות ולבתי הכנסת, ובעיקר מהנוף עוצר הנשימה הנשקף מכל עבר", אומר שנדור. "חלק ניכר מהדירות נרכשו על ידי ישראלים, וגם אזרחים אמריקאים וצרפתים רכשו דירות בפרויקט".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר