איתי שכטר, קפטן בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
איתי שכטר, קפטן בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

בבית וגן משוכנעים: "שכטר רוצה, בית"ר רוצה – הדברים יסתדרו"

בבית"ר מתחילים לעבוד על הצעות חדשות לשחקנים שמסיימים חוזה, והראשון ברשימה הוא החלוץ. עוד בתור: קליימן וסאבו

פורסם בתאריך: 11.11.17 19:09

אחרי שבשבוע שעבר בית"ר ירושלים החתימה על חוזה חדש את הכוכב הכי גדול שלה, עידן ורד, והשאירה אותו בקבוצה עם חוזה תלת שנתי, שוקדים כעת ראשי המועדון על המשאים ומתנים הבאים, כשעל הפרק איתי שכטר, בוריס קליימן, אריק סאבו ואחרים. בניגוד לעבר, בית"ר ירושלים של היום, תחת הנהגתו של אלי אוחנה, רוצה להשלים את המלאכה כמה שיותר מוקדם.

איתי שכטר (צילום: שרון בוקוב)

המו"מ איתו יהיה קל? איתי שכטר (צילום: שרון בוקוב)

ל"ספורט כל העיר" נודע כי בבית"ר יפתחו בקרוב במשא ומתן עם הקפטן שכטר. במועדון מאוד רוצים להשאיר בקבוצה לשנים נוספות את מלך השערים בעונה שעברה, שמציג יכולת מצוינת במשחקים האחרונים. בבית"ר מספרים כי התנהלה כבר שיחה בין הצדדים, כשמי שמייצג את החלוץ הוא אבי נמני. פגישה נוספת עשויה להתקיים אחרי פגרת השזרוע.

"זה יכול להיות משא ומתן קצר וקליל", טוען גורם בבית וגן, "כפי שהיה בסיום עם ורד, שם זה נסגר מהר למרות הכול".

"המשא ומתן יהיה תחילה עם שכטר", מחזק את הדברים גורם בכיר בבית"ר, בשיחה עם "כל העיר" ומציין: "לשכטר ולטביב יש יחסים מיוחדים. בשורה התחתונה, שכטר רוצה להמשיך, בית"ר ירושלים רוצה שימשיך – הדברים יסתדרו".

 

אחרי שייסגר הסיפור מול שכטר, יעברו בקבוצה לנהל משא ומתן מול בוריס קליימן. "אני מאמין שאחרי שיסגרו עם שכטר, המטרה תהיה גם לסגור עם בוריס", מציין גורם בבית וגן.

שחקן שלישי שמסיים חוזה הוא אריק סאבו הסלובקי, שמבחינת גורמים שונים בבית"ר לא מספק את הסחורה ויש אכזבה גדולה מהתנהלותו, בעיקר בשל האופי הסגור שלו. "אי אפשר לדעת על איזה צד יקום אריק ביום של אימון או משחק", טוענים בקבוצה.

אריק סאבו, מגן בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

יישאר? אריק סאבו (צילום: שרון בוקוב)

ברקע כל זה חשוב לציין כי סיפור החוזה של הקשר-מגן הסלובקי שונה משאר השחקנים: השחקן כלל בחוזהו אפשרות לעזוב בינואר תמורת סכום כספי, אם ישיג הצעה מקבוצה באירופה. כבר כעת צצות שמועות על כך שהשחקן ומשפחתו לא הסתגלו בישראל ושוקלים לעזוב.

"המשפחה של אריק מאוד אוהבת את ישראל, במיוחד אשתו, שמאוהבת במדינה", טוען גורם בכיר במועדון ומוסיף: "אני באופן אישי מאוד אוהב את אריק, מבחינה מקצועית וגם מבחינת האופי שלו. אכן יש לו אפשרות להשתחרר לקבוצה אחרת בינואר, אך בקיץ, אם נרצה להאריך את חוזהו, נהיה תלויים בפאוק סלוניקי, קבוצתו היוונית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר