ליאור זדה (צילום: ניר קידר)
ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

ליאור זדה בדרך חזרה לקטמון: "הוא סגור עקרונית"

המאמן, שנפרד השבוע מהפועל רמת גן, צפוי לחזור בעונה הבאה. בינתיים, החלוץ הניגרי ג'ורג' אקפביו חתם לעונה נוספת בקבוצה. וגם: האם מיקו ממן ימשיך?

פורסם בתאריך: 17.5.17 15:52

הפור נפל. אם לא יקרה משהו יוצא דופן של הרגע האחרון, ליאור זדה יהיה מאמנה של הפועל קטמון בעונת 2017/18. זדה עצמו סירב להתייחס לעניין, אבל ל"ספורט כל העיר" נודע כי אחרי שהפועל רמת גן והוא הודיעו השבוע על פרידה, אמור המאמן להיפגש במהלך השבוע הבא עם הוועד המנהל ולסגור את פרטי חזרתו. "זדה סגור עקרונית", אומר גורם בקטמון, שמוסיף: "אין עדיין סיכום רשמי".

בינתיים, גם בלי מאמן רשמה השבוע קטמון את ההחתמה הראשונה שלה לעונה הבאה, כשחוזהו של החלוץ הניגרי ג'ורג' אקפביו הוארך. דפנה גולדשמידט כהן, חברת הוועד המנהל ודוברת הקבוצה: "מאז שג'ורג' אקפביו הצטרף בינואר הוא כבש ארבעה שערים והראה יכולת גבוהה על המגרש. בחוזה שנחתם מולו השבוע קיימת אופציה לעונה שלישית במדי הפועל קטמון. תודה ליוסי ליפקין שסייע בהחתמתו".

מה שכרגע מסתמן הוא שאקפביו יהיה בין הבודדים מהסגל הקיים שימשיכו לעונה נוספת. בקטמון מדברים גם כיום, בדיוק כפי שפורסם ב"ספורט כל העיר" לפני מספר חודשים, על מהפיכה משמעותית בסגל. המועמדים לעזוב את הקבוצה הם אבירם ברוכיאן, זאת במידה שאלי אוחנה יקרא לו לחזור לבית"ר, שי חדד, איציק כהן, שככל הנראה יעבור לשחק בקבוצה מליגת העל.

גם החלוץ מיקו ממן, שלו חוזה לעונה נוספת בקטמון, צפוי שלא להמשיך. כך לפחות לדברי סוכנו דודו דהאן: "מיקו ממן ישחק בליגת העל בעונה הבאה", מציין דהאן בשיחה עם "ספורט כל העיר". "יש כמה קבוצות שמתעניינות בו. זאת הרמה שלו, לשם הוא מתאים ולשם הוא יגיע. נכון, הוא חתום לעונה הבאה בקטמון, אבל אני לא חושב שמישהו בקבוצה ירצה לעצור שחקן מלהתקדם. הכול ייעשה בהסכמה".

מנגד, דוברת קטמון גולדשמידט אומרת: "מיקו ממן הוא שחקן תחת חוזה לעונה הבאה. נכון לעכשיו, לא קיבלנו שום הצעה עבורו. אני מקווה שמי שתחת חוזה ימשיך איִתנו לעונה הבאה".

בדרך לליגת העל? מיקו ממו (צילום: באדיבות האתר הרשמי של קטמון katamon.co.il(

בדרך לליגת העל? מיקו ממן (צילום: באדיבות האתר הרשמי של קטמון katamon.co.il(

בעניין אחר. בקטמון מתגאים בהישגי מחלקת הנוער בעונה האחרונה, כשבמועדון מציינים כי קבוצת הנוער עלתה ליגה, וכך גם נערים א', כשבקטמון מקווים שקבוצת הנערות של המועדון תזכה באליפות. בעקבות ההצלחות ומכיוון שהמחלקה גדלה ויש רצון להרחיב את האקדמיה, יגדל תקציב מחלקת הנוער בכ־15 אחוז לפחות.

בתוך כך, ל"ספורט כל העיר" נודע כי שי אהרון, המנהל המקצועי של הקבוצה, צפוי לקבל על עצמו בקרוב גם את תפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. "די ברור ששי יטפל במחלקת הנוער", אומר גורם בקטמון. "במקום מסודר כמו קטמון עדיף שבנאדם אחד יהיה אחראי מקצועית על כל המערכת, לרבות הנוער".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר