למעלה משמאל עם כיוון השעון: מרסל הייסטר, אנטואן קונט, אריק סאבו, קלאודמיר פריירה (צילומים: אורן בן חקון, שרון בוקוב)
למעלה משמאל עם כיוון השעון: מרסל הייסטר, אנטואן קונט, אריק סאבו, קלאודמיר פריירה (צילומים: אורן בן חקון, שרון בוקוב)

מי מהזרים של בית"ר צריך להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה?

על רקע עזיבתו הצפויה של חסוס רואדה, מה צריכים אלי טביב ואלי אוחנה לעשות עם מרסל הייסטר, אנטואן קונט, אריק סאבו וקלאודמיר פריירה?

פורסם בתאריך: 20.5.17 17:25

שישה שחקנים זרים לבשו במהלך השנה האחרונה את המדים של בית"ר – קלאודמיר פריירה, חסוס רואדה, אריק סאבו, מרסל הייסטר, אנטואן קונטה ויוהאן אודל, שכבר שוחרר במהלך העונה. על רקע הפרסומים, גם כאן באתר, על עזיבתו הצפויה של רואדה עולה השאלה מי מבין הארבעה האחרים צריך להמשיך לעונה נוספת?

 

כדי לעשות קצת סדר בבלגאן ראוי לציין שלהייסטר יש חוזה לעונה נוספת, כשעל שלושת הזרים האחרים יש לבית"ר אופציה להארכת ההתקשרות. אם יוצאים מנקודת הנחה שבית"ר לא תפר את החוזה עם המגן השמאלי, שגילה בסך הכל יכולת טובה העונה, בבית וגן יצטרכו לקבל בקרוב החלטות לגבי קלאודמיר, סאבו וקונט, שהצטרף כזכור בחודש ינואר האחרון והתגלה כמציאה של ממש.

קונט, מגן ימני/בלם, רשם במדי בית"ר 16 הופעות, ב־15 מהן הוא פתח בהרכב (רק פעם אחת לא סיים 90 דקות). הוא ייצב לחלוטין את האגף הימני של בית"ר, עמדה שבה שיחקו עד הגעתו לא פחות מארבעה שחקנים שונים (סאבו, דוד קלטינס, עוז ראלי וטל בנש), והוסיף כוח משמעותי להתקפה עם פריצות סוחפות וגם שני בישולים מצוינים.

כאמור, לטביב ישנה אופציה לרכישתו של המגן תמורת כחצי מיליון יורו, אבל למרות שביעות הרצון הגדולה מהיכולת שלו האופציה הזו עדיין לא מומשה.

אלי אוחנה ואלי טביב (צילומים:רויטרס, ניר קידר)

את מי הם יחליטו להשאיר? אלי אוחנה ואלי טביב (צילומים: רויטרס, ניר קידר)

 

אופציה כזו יש לטביב גם על סאבו, אך גם לקשר הסלובקי לא נאמר עד כה שהאופציה הזו ממומשת. סאבו, כזכור, פתח את העונה לא טוב, גם בשל תפקוד לא נכון, אך לאחר הצבתו במרכז השדה היכולת שלו השתפרה פלאים וגורמים שונים במועדון טענו כי הוא ימשיך במועדון גם בעונה הבאה. הקשר שיחק במדי בית"ר 34 משחקים (30 מתוכם בהרכב הראשון), בהם הוא כבש שלושה שערים ובישל שניים נוספים.

אחרון הוא קלאודמיר, שסוגר עונה שלישית בבית"ר, החלשה שלו בקבוצה. ולמרות זאת, הברזילאי רשם 45 הופעות במדים הצהובים (כולל גביע הטוטו, גביע המדינה ומוקדמות הליגה האירופית), 40 מתוכם בהרכב. התרומה הסטטיסטית שלו התבטאה בשער בודד ובשני בישולים, אבל בתור קשר אחורי הוא לא צריך להביא מספרים ולא על פיהם הוא נמדד.

"אני חושב שצריך להשאיר את כל הזרים, כולל חסוס רואדה", טוען גורם בבית וגן ומוסיף ש"במיוחד קלאודיו. מספיק היה לראות אותו נגד הפועל באר שבע, הוא היה השחקן היחיד שלנו ששיחק ברמה של האלופה. הוא חזק מאוד והוא עושה הרבה קילומטרז'".

שחקן בקבוצה מוסיף ש"כל הזרים צריכים להישאר. יש לנו זרים טובים שמשדרגים את הקבוצה ועושים עבודה טובה".

שחקן שני מציין כי "כל הזרים מחוברים מאוד למועדון ומעבר לזה שהם שחקנים מצוינים הם גם אחלה אנשים. כולם לטעמי צריכים להישאר, במיוחד קונט, שהוא מבחינתי ההחתמה הכי גדולה של חלון ההעברות בכל הליגה".

גורם בבית"ר מוסיף בעניינו של המגן הצרפתי כי "אנטואן מאוד סגור ומאוד שקט, אבל הוא המגן הכי טוב בארץ. הוא פיזי מאוד והוא המגן היחיד שהצליח להתמודד עם נוואקמה של הפועל באר שבע. הוא חייב להמשיך".

בימים האחרונים, על רקע הידיעות על עזיבתו הצפויה של רואדה, עלתה האפשרות שקונט יישאר בבית"ר ויוסט לתפקיד הבלם כדי למלא אל החלל שמותיר הספרדי, אבל אחד משחקני בית"ר טוען בתוקף כי "קודם כל אני מקווה שהוא יישאר, ואחרי זה אני מאוד מקווה שלא יעבירו אותו לתפקיד הבלם. הערך המוסף שלו כמגן ימני הוא גדול מאוד ויהיה חבל לאבד אותו ואת התרומה ההגנתית וההתקפית שלו על הקו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר