שמח להצטרף לבית"ר - ז'אורז'יניו ואלי טביב (צילום: גיא אדרי)
שמח להצטרף לבית"ר - ז'אורז'יניו ואלי טביב (צילום: גיא אדרי)

ז'אורז'יניו הוצג בבית"ר: "מחכה למפגש עם הקהל"

הקשר הברזילאי חתם לשלוש עונות והוסיף: "הגעתי לאחד המועדונים הגדולים והטובים בישראל". הבעלים אלי טביב הוסיף: "ורד ימשיך. אני מאוד רוצה את איינבינדר"

פורסם בתאריך: 21.5.17 14:40

אחרי שסיימה את העונה בצורה מוצלחת, במקום השלישי ועם הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, בית"ר לוטשת כבר עיניים אל העונה הבאה. היום (ראשון, 21.5), ערך הבעלים אלי טביב מסיבת עיתונאים שבה סיכם את העונה המוצלחת ואף הציג את הרכש הנוצץ הראשון – הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שחקנה של בני סכנין בשנתיים האחרונות, שחתם בבית"ר לשלוש השנים הקרובות תמורת כ-200 אלף דולר בעונה.

 

הקשר הברזילאי, שסיים את העונה עם חמישה שערי ליגה, אמר: "אני שמח להצטרך לבית"ר ירושלים, הגעתי לאחד המועדונים הגדולים והטובים ביותר בישראל. אני מחכה מאוד למפגש עם הקהל של בית"ר. אני מודה לכל האנשים שגרמו לזה לקרות".
ז'אורז'יניו התייחס גם למעבר הלא שגרתי מסכנין ליריבה השנואה בית"ר ואמר: "זה הכדורגל. שיחקתי שם כמה שנים וכרגע אני בבית"ר. אני מקווה שהאנשים בסכנין יקבלו אותי כמו שצריך אחרי מה שנתתי לקבוצה".

כאמור, פרט להצגתו של הרכש החדש ניצל הבעלים טביב את ההזדמנות לסכם את העונה והתייחס, בין השאר גם לעידן ורד ולדן איינבינדר: "לעידן ורד יש אופציה והוא ימשיך. אני מאוד רוצה את דן איינבינדר, הוא נתן עונה מצוינת, הוא שחקן חשוב והוא הקפטן של המועדון. אנחנו נשב השבוע ונקווה לסגור את העניינים, אבל אני לא רוצה להשתולל ולהציע הצעות לא הגיוניות. שרון מימר יהיה המאמן גם בעונה הבאה".

על סוגיית העברת זכויות הניהול, כפי שנקבע על ידי ההתאחדות אמר טביב: "התקשורת יצרה סטיגמה עם מה שקרה עם אותו נער ובית המשפט החליט מה שהחליט. אני לא נכנס למה שאנשים אחרים עשו".

"אלי אוחנה יהיה כנראה נציג הבעלים", הוסיף טביב, "הוא ינהל את המועדון ואני אתן את הכסף. אני מאמין שעד סוף השבוע אני ואלי נסכם את הפרטים הקטנים שעוד נותרו. כשזה יקרה הוא יידע מה התקציב ויידע איך להתנהל איתו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר