סימונה פיאנג'יאני (צילום: שרון בוקוב)
סימונה פיאנג'יאני (צילום: שרון בוקוב)

בהפועל יודעים: "ההחלטות השגויות של סימונה עלו לנו במשחק"

אחרי ההפסד הדרמטי לנהריה בהפועל מותחים ביקורת על המאמן האיטלקי. "להפסיד אחרי שהובלנו ב־23 נקודות הפרש זה בלתי נתפס", מדגיש גורם במועדון

פורסם בתאריך: 24.5.17 17:36

"ההפסד הזה תפס אותנו לא מוכנים", אומר גורם בהפועל בשיחה עם "ספורט כל העיר". "זה לא שאי אפשר להפסיד לנהריה, אבל להפסיד אחרי שכבר הובלנו ב־23 נקודות הפרש זה בלתי נתפס. אנחנו הפסדנו יותר מאשר הם ניצחו".

כפי שאפשר להבין, ההפסד השבוע לנהריה במשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף הכניס את הפועל לסחרור, כשהאדומים חטפו מכה לא פשוטה בעקבות שלשת הניצחון המדהימה של סקוטי הופסון, שהעבירה לנהריה את יתרון הביתיות בסדרה.

את מירב הביקורת על ההפסד ספג המאמן סימונה פיאניג'אני, שהגיב רע מאוד למהלכים של אריק אלפסי. לא פעם עבר מאמן נהריה להרכב נמוך, שבו משחקים הסמול פורוורדים ניק פאסוט וסקוטי הופסון בעמדה מס' 4, והאיטלקי פשוט לא הגיב לכך.

ביקורת נוספת נמתחת על המאמן בשל ריבוי הדקות להן זכה ג'רום דייסון, שלא פגע ממטר, ועוד יותר מכך על הכנסתו של הגארד באחד המהלכים הקריטיים האחרונים. דייסון צוות כשומרו של יונתן שולדרבראנד במקום את אחד הגבוהים וניצל את יתרון הגובה שלו וקלע סל חשוב עבור הסגולים.

"ההחלטות השגויות של סימונה עלו לנו במשחק", מציין גורם במועדון. "לאבד יתרון כל כך גדול ובקלות כזו זה הרבה יותר מדי".

המשחק השני, שהפך אחרי אובדן הביתיות לקריטי עבור הפועל, יתקיים ביום שני הקרוב, 29.5, באולם עין שרה (21:00). בהפועל, כמעט מיותר לציין, מבינים כעת את חשיבות המשחק ובקבוצה מדגישים ש"אסור לנו להפסיד את המשחק השני. אנחנו חייבים לנצח בחוץ ולהחזיר את הביתיות ואנחנו מאמינים שזה מה שיקרה. הסדרה עוד רחוקה מלהסתיים".

הסדרה אכן עדיין רחוקה מלהיות גמורה, אבל להפועל יש כעת עבודה הרבה יותר גדולה, בעיקר בהפקת לקחים מאיבוד ההפרש ומספיגת שלשה מכריעה על הבאזר בפעם השנייה בתוך פחות מחודש (הפעם הקודמת היתה נגד הפועל אילת, אז שלחה השלשה של ויל דניאלס את המשחק להארכה, שבה הפסידו האדומים).

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר