איפה האחריות שלהם? אלי אוחנה ואלי טביב (צילום: אורן בן חקון)
איפה האחריות שלהם? אלי אוחנה ואלי טביב (צילום: אורן בן חקון)

אוחנה: "הדרישות שלנו הן ברורות – בלי אלימות וגזענות ביציעים"

הסמל הגדול הוצג רשמית בתור מחזיק זכויות הניהול בבית"ר: "אני לא מבטיח אליפות, אבל השאיפה ברורה - להתמודד על תארים"

פורסם בתאריך: 6.6.17 19:44

חגיגה גדולה היתה הערב (שלישי) במלון קראון פלזה בעיר, שם קיימה בית"ר מסיבת עיתונאים שבה הוצג באופן רשמי אלי אוחנה.

הסמל הגדול של בית"ר, שגם אימן את הקבוצה בעבר, חוזר כידוע אחרי 12 שנים הביתה, לבית וגן, כשהוא מקבל לידיו את זכויות הניהול של המועדון בשנתיים הקרובות ויפקח על כל הנעשה בבית"ר. אוחנה, כזכור, חתם בשבוע שעבר על חוזה לחמש עונות בבית"ר ובזמן שחלף מאז הוא עובד בצמוד לאלי טביב, שצפוי כעת לזוז הצידה ולרצות את עונש ההרחקה שהושת עליו על ידי הוועדה לניהול זכויות בהתאחדות לכדורגל.

 

"אני מודה לאלי טביב, שהפקיד את הקבוצה בידיים שלי לפחות בשנתיים הקרובות", אמר אוחנה והוסיף ש"אנחנו לא משתגעים על פסק הדין של ההתאחדות, אבל אנחנו צריכים לכבד את ההחלטה גם אם אנחנו לא מרוצים. שמחתי לקבל את התפקיד, זה לא דבר מובן מאליו. לא ניהלתי אף פעם לא מפעל ולא ארגון, אבל אני בא מתחום הכדורגל, הייתי מעורב כמעט בכל מה שקרה בקבוצות בהן הייתי. ייקח זמן ללמוד את העניינים ולעשות את התפקדי כמו שצריך. אני מנהל מא' עד ת', בפן הניהולי, המקצועי, נוער בוגרים, שחקנים, כל מה שקשור לבית"ר. זה תפקיד של מי שעומד בראש מערכת. אף אחד לא יכול להגיד לי מי זו בית"ר ירושלים, כל חיי הייתי פה, לכן היה לי קל להגיד לאלי כן. אני בא למקום שאני מאוד אוהב ומזוהה איתו, כמעט כולם שמחים מהחזרה שלי. לבוא למקום שאתה אוהב ואוהבים אותך, אין יותר אופטימלי מזה".

בהמשך התייחס אוחנה לתופעת האלימות והגזענות ביציעי בית"ר והדגיש כי "אלי (טביב) התחיל מהלך חד משמעי. המדיניות שלו תישמר ותימשך במידת הצורך. זה כבר הביא תוצאות. אנחנו לא באים לריב ולא רוצים אווירה של מלחמה, הדרישות שלנו הן ברורות – בלי אלימות וגזענות ביציעים של בית"ר, כי אנשים כבר לא מביאים את הילדים לטדי. בית"ר לא קבוצה גזענית, לצערי התופעה קיימת אבל אצלנו זה מקבל חשיפה. לצערנו חלק מהאוהדים שלנו גזעניים. אנחנו רוצים להחזיר את בית"ר שהיתה כל השנים. בגלל זה היה קל לי להגיד לאלי כן. 99 אחוז מהאנשים שמחים מהחזרה שלי. הקהל מתחיל להבין שזו הדרך הנכונה. אנחנו רוצים לשנות את התדמית השלילית של בית"ר בשנים האחרונות. זה לא ייקח יום או יומיים".

"לשנות את התדמית השלילית" - אלי אוחנה

"לשנות את התדמית השלילית" – אלי אוחנה

 

אוחנה גם התייחס לסוגיית צירוף שחקן ערבי לבית"ר ואמר: "אני מכיר את בית"ר יותר טוב מכל אחד אחר שיושב פה, ביליתי שם את כל חיי, זה בית, ואני יכול להגיד שמעולם בבית"ר לא היתה מדיניות לפסול שחקן על סמך מוצאו או צבע עורו. אני מבין שהשאלה מתבקשת ועושה כותרות, אבל מעולם לא קיבלו פה החלטה על פי מוצא או דת, וכך יהיה בעתיד. כל שחקן יישקל עניינית".

באשר לפן המקצועי ציין אוחנה כי "בית"ר תמיד שאפה לזכות בתארים והלוואי שזה יקרה השנה. השאיפה שלנו היא לקרוא תיגר על תארים, נכון שיש קבוצות חזקות, אבל הקבוצה נתנה פייט לכל הקבוצות הגדולות השנה. שרון מימר הוכיח את עצמו ואני מקווה שקצב ההתקדמות יימשך. ראינו שבית"ר יודעת לשחק כדורגל טוב, אם נתחיל ככה מי יודע מה יכול לקרות. אני לא מבטיח אליפות, אבל השאיפה ברורה – להתמודד על תארים.

"אני רוצים לשנות את התדמית של בית"ר, שיהיה כיף לבוא לאצטדיון. אם זה יקרה, ניענה לבקשות של אוהדים, מכל הלב. אני קורא לאוהדי בית"ר לחזור לקנות מנויים. זה מכניס כסף למועדון, שזה דבר שיעזור לנו להביא שחקני רכש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר