ג'רמי פארגו,עודד קטש (צילומים:ניר קידר, שרון בוקוב)
ג'רמי פארגו, עודד קטש (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)

דעה | כדי שהקהל יוכל לחגוג בבית: זה מה שהפועל צריכה לעשות ביד אליהו

המאני טיים בפתח: אם הפועל רוצה תואר שלישי העונה, היא תצטרך את ג'רמי פארגו במיטבו כתחליף לווינריות של ג'ייקובן בראון

פורסם בתאריך: 23.7.20 10:05

הקורונה עדיין כאן, הקהל ממש לא ודברים קורים בקצב מסחרר. מפה לשם, ביום ראשון הקרוב תעלה הפועל למשחק מול מכבי ראשל"צ, הדייט הקבוע שלה מהשנים האחרונות.

בפברואר האחרון נפגשו שתי הקבוצות במעמד חצי גמר גביע המדינה וזו הייתה אופרה אחרת. הפועל נראתה שונה – ועם ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס. הקבוצה מעיר היין לעומת זאת היתה מינוס דיאנג'לו הריסון שאליו אגיע בהמשך.

הכתומים מגיעים במצב מנטאלי שונה ממה שהתרגלנו מהם – העובדה כי חוזהו של גיא גודס הוארך השבוע מעניקה להם שקט ויציבות על הקווים, ולמרות שני הפסדי הליגה להפועל בליגת הקורונה, יש להם ביטחון שלא היה בעבר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בחזרה להריסון, אם הפועל איבדה את ה"גו טו גאי" שלה ג'ייקובן בראון, ראשל"צ קיבלה אחד כזה משלה וכדאי להפועל להיזהר ממנו. אם נוסיף אליו את דריל מונרו שכבר לקח מהפועל אליפות ואני די בטוח שהוא יופיע למשחק, בתוספת אלכס המילטון המצוין וזאק הנקינס הנהדר, נקבל קבוצה שמאוד מסוכנת עבור הפועל. אך אל תתבלבלו לרגע, ראשל"צ רחוקה מלהיות קבוצה מושלמת כפי שזה מצטייר ולא נשכח גם את המאזן העונתי המושלם שיש להפועל מולה, ולאדומים יש בכל זאת מאצ' אפ טוב יותר מולם וסגל ארוך יותר, מה שמעניק יתרון קל.

הפיינל פור יהיה השנה במתכונת שונה מהרגיל, ללא הצבא האדום שרגיל לעמוד מאחורי הפועל בכל מצב ובמיוחד ברגעי ההכרעה. זה אולי החיסרון הכי גדול שיש לאדומים לפני אירוע השיא. בהפועל רגילים שהקהל שלה שולט ביציעים, להיות הרוב ולקבל את הדחיפה החזקה ביותר מכולן. זו תהיה מכה לא פשוטה להופיע במעמד הפיינל פור מול יציעים ריקים ובדלתיים סגורות. עודד קטש יצטרך לעבוד על זה בצד המנטאלי ולהביא אנרגיות ודחיפה ממקומות אחרים.


ליאור אליאב (צילום: פרטי)

ליאור אליאב (צילום: פרטי)


בצד המקצועי, שלושה דברים עיקריים צריכים לקרות כדי שהפועל תחזור עם צלחת האליפות לארנה: הראשון, ג'רמי פארגו. גיא הראל וקטש הביאו אותו בדיוק בשביל הרגע הזה ושחקן הקלאץ' חייב לקחת עליו את המשחק ולתת תרומה משמעותית. אם כבר מחליף לבראון, אז עד הסוף. המרכיב השני, תרומת הישראלים – כמות הדקות שלהם עלתה משמעותית – נמרוד לוי צריך לתרום את הנקודות והריבאונד, זלמנסון צריך לספק כוח ומאסה, תמיר בלאט את ניהול המשחק ולא לשכוח את הלב והנשמה של בר טימור.

אחרון חביב, קואץ' עודד קטש: אני מאוד מעריך אותו כבנאדם, אך עם קטש המאמן יש לי קצת יותר מחלוקת. למרות זאת, בכל פעם כשהגיע המאני טיים והכסף היה מונח על הרצפה, הוא הופיע ובגדול. עודד, זה הזמן לעשות זאת שוב בפעם האחרונה העונה. כבר ניצחנו העונה שלוש פעמים ביד אליהו ורק עוד פעמיים מפרידות בין הפועל ירושלים לטראבל היסטורי. שבת שלום ושבוע אדום.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סליחה ליאור אבל, זהו?
    חשבתי שנקרא ניתוח על המשחק, חולשות לנצל, משהו שלמדנו מהמשחקים האחרונים.
    לכתוב שהשחקנים צריכים להגיע זה לא ככ מעניין

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר