אוהדי הפועל ירושלים(צילום: שרון עזרן)
אוהדי הפועל ירושלים (צילום: שרון עזרן)

דעה | יש קורונה, אין חברים – על קשיי ההסתגלות של האוהדים האדומים

איחוד בקבוצת הכדורגל האדומה, נראה גם כך לא פשוט. בתקופה בה אין את היציע, אין גם את הגיבוש המתבקש בין הצדדים ובהפועל כמו בהפועל – הכל הולך קשה

פורסם בתאריך: 30.9.20 15:58

שנת האיחוד של הפועל ירושלים החדשה, הפכה להיות מחגיגית למוזרה, בעיקר בגלל תקופת הקורונה המבלבלת והמייאשת. המילה עצובה, אולי יכלה גם כן להתאים כאן, אבל היא מרגישה לי קצת קיצונית. בכל זאת, אני מאמין שכל אוהדי הפועל ירושלים בכדורגל באשר הם, שמחים מלכתו של יוסי סאסי, אפילו שהאיחוד מגיע בזמן הקורונה, שלא נותן את האפשרות להדביק, לתפור, להדק ולחבר את כל האוהדים שבמשך שנים רבות היו "אויבים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


זה זמן לא מוצלח במיוחד לאיחוד, אבל את הזמן הנכון אף אחד לא בחר, הוא הגיע כשהוא הגיע וכש- "נותנים לך תיקח". אז לקחו.  עכשיו, מהמיקס נותר להסדיר את ענייני הלב, אבל הבעיה היא שהמשחקים שנערכו עד כה, היו ללא קהל וככה קשה ליצור את החיבור המתבקש. כנראה שאוהדי הפועל ירושלים נולדו לסבול עד הסוף, גם כשיש איחוד, הוא מלא במהמורות שצריך לעבור והתלאות רבות. שנת איחוד? שנת מבחן.

ולאחר שנגעתי בענייני היציע, הגיע הזמן לעבור למגרש. בניגוד לשנה שעברה, אני לא רואה אף פייבוריטית לעלייה סטייל מכבי פ"ת או בני סכנין. גם הקבוצות שירדו מליגת העל, אין להן בסיס מרשים, מה שהופך את הפועל ירושלים המחודשת, עם השם הכל כך מחייב, לפייבוריטית ברורה, כבר בשנתה הראשונה – עונת הקורונה השניה. זו לא הולכת להיות עונה קלה, בטח לאור התחלואה הגוברת שיש בארץ וכי הפתרונות הזמניים לא עובדים כרגע והקבועים עוד רחוקים מאיתנו  – שחקנים ידבקו, קבוצות יכנסו לבידוד, קהל כאמור אין, אבל אני מאמין שבהתאחדות לכדורגל יעשו הכל, על מנת שהליגה תתקיים ותגיע לסיומה, בעיקר כי "ההצגה חייבת להימשך".

בסיטואציה הזו, הצוות המקצועי וראשי המועדון, יצטרכו להיות חדי מחשבה ולהתמודד עם סיטואציות מורכבות ושונות מאלה שהתרגלו אליהם. למשל, להעמיד סגל רחב יותר מהרגיל שיתן מענה בעת הצורך. ד"ש למכבי ת"א בכדורגל.


רמי מנדל (צילום: פרטי)

רמי מנדל (צילום: פרטי)


בחמשת המשחקים הראשונים, הפועל הצליחה לצבור 9 נק' ולהתמקם  בצמרת, רק נקודה פחות מהמובילות. אפשר להגיד בבטחון שהיא פתחה את העונה בצורה טובה והעובדה שהקבוצה לא הפסידה, רק מחזקת את הסברה, כי יש קבוצה טובה, יציבה ועם סגל מאוזן.

הסגל לא חף מטעויות, אבל זה המקום לתת מילה טובה למחלקת הנוער של האדומים, שמייצרת שחקנים לקבוצה הבוגרת, שכיום עוטפים אותה שחקנים רבים מאותה מחלקת נוער ויש שם שחקנים טובים ומוכשרים.

אבל עם כל הכבוד לשחקני הבית( ויש כבוד) , השחקן המשמעותי ביותר הוא חלוץ הרכש החדש-ישן עידן שמש, שפתח את העונה בצורה נהדרת ומתאים כמו כפפה ליד למערכת ואי אפשר לפספס שמלאכת שערים זה המקצוע שלו.

זו יכולה להיות שנה מופלאה להפועל ירושלים, שיכולה להעפיל בפעם הראשונה בתצורה הנוכחית שלה לליגה הראשונה, אבל לשם כך, יצטרכו בצוות המקצועי והניהולי, לעשות התאמות תוך כדי תנועה כדי להתחזק במקומות הנכונים, מה שעשוי לתת יתרון לאדומים על פני יתר הקבוצות שכרגע נראה, כי קבוצות הצמרת באותה רמה. קדימה לליגת העל.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר