התפוח לא נופל רחוק מהעץ - טל ואהוד כחילה (צילומים: אלברטו דנקברג, Steindy)
התפוח לא נופל רחוק מהעץ - טל ואהוד כחילה (צילומים: אלברטו דנקברג, Steindy)

"טל כחילה יכול להשתוות לאבא שלו מבחינת הישגים"

טל כחילה חוזר לבית"ר אחרי חצי שנת השאלה בבני יהודה, שם הוא גם זכה בגביע. האם הוא יכול להיות טוב כמו האבא אהוד כחילה?

פורסם בתאריך: 11.6.17 10:42

איזו שנה עברה על טל כחילה. הבלם, כזכור, החל את העונה שעברה בבית"ר, כשהוא מתנדנד בין ההרכב לבין הספסל, כשבשלב מסוים הוא אף מצא את עצמו מחוץ לסגל של הקבוצה.

אז, באותם ימים שהוא לא ממש נספר על ידי המאמן רן בן שמעון, טען אביו, בלם העבר אהוד כחילה בראיון ל"ספורט כל העיר", כי בנו עובר מסכת השפלות מצד המאמן, כשבין השאר טען האב כי בן שמעון ייעץ לבנו להחליף מקצוע.

 

בחודש ינואר, כשכחילה הבין שהוא לא בתוכניות של בן שמעון הוא ביקש לעבור בהשאלה עד סוף העונה לבני יהודה, שם הוא הפך לשחקן מפתח, סייע לקבוצה להישאר בליגה והיה שותף מלא לזכייה של הכתומים משכונת התקווה בגביע המדינה.

כעת, כשהוא בן 24, חוזר כחילה לבית וגן במטרה ברורה – לתקוע יתד בהרכב של בית"ר ולהפוך להיות, בדיוק כמו אביו אהוד, סמל לשחקן נשמה של המועדון.

טל כחילה (צילום: Steindy)

טל כחילה (צילום: Steindy)

 

קל, כמעט מיותר לציין, זה לא יהיה. כחילה יצטרך לשוב ולהתמודד על חולצת ההרכב מול דן מורי, שגילה יכולת מצוינת בחצי העונה האחרונה. כחילה מודע למלחמה שיצטרך לנהל כדי להוכיח כי מקומו בהרכב, ולדברי אביו אהוד ומקורביו הוא לא חושש מכך.

"בעונת 1996/97, שבסיומה זכתה בית"ר באליפות, היו לקבוצה בסגל בלמים אדירים כמו אריק בנאדו ואסי דומב", אומר אהוד כחילה ומוסיף ש"למרות ששניהם היו בלמים מצוינים פתחתי בהרכב כי נתתי הכל באימונים והתמודדתי כמו שצריך. נתתי את הכל עבור הקבוצה ולא יכלו להתעלם ממני".

כחילה מוסיף ואומר כי "טל יכול להגיע רחוק מאוד וכדי שזה יקרה הוא צריך לעבוד קשה, בדיוק כמו שאני עבדתי קשה. אני מאמין בו מאוד וחושב שהוא יכול להצליח הרבה יותר ממה שאני הצלחתי".

מבחינת מוסר עבודה, כך מספרים בבית"ר, התפוח לא נפל רחוק מהעץ. טל כחילה, בדיוק כמו אביו, הוא אחד שנותן את כל כולו בכל אימון ובכל משחק.

אהוד כחילה (צילום: אלברטו דנקברג)

אהוד כחילה (צילום: אלברטו דנקברג)

 

"טל שחקן מצוין שעובד קשה מאוד בכל אימון", מחמיא אחד משחקני בית"ר לכחילה, "והוא מעולם לא חשב שהוא צריך לשחק בגלל אבא שלו. הוא צבר הרבה ניסיון בחצי השנה שלו בבני יהודה, זכה בגביע ואני מאחל לו המון בהצלחה גם בבית"ר".

שחקן שני מוסיף ואומר כי "אני חושב שטל יכול להשתוות לאבא שלו מבחינת הישגים ולהגיע רחוק. יש לו אישיות מאוד חזקה, הוא לא אחד שנשבר והוא תמיד נותן את הכל. העונה שעברה רק הוכיחה כמה עוצמות יש לו".

גורם בבית"ר מדגיש כי "טל כחילה שחקן טוב מאוד, הוא יכול מאוד לעזור לקבוצה ובגלל זה הוא חזר. מה שהיה בעונה שעברה לא רלוונטי. הוא ייבחן רק לפי היכולת שלו ואם הוא יהיה טוב הוא ישחק".

בסביבתו של הבלם מציינים כי "זו שנה חשובה מאוד לקריירה של טל. הוא בן 24 והוא צריך לשחק. הזכייה בגביע עם בני יהודה נתנה לו המון ביטחון והוא חוזר לבית"ר כדי להוכיח שיש לו מקום".

אחד מחבריו של כחילה מתייחס להשוואה הבלתי נמנעת לאביו וטוען כי "יש הרבה נקודות דמיון ביניהם, בעיקר הלב והנשמה. טל, כמו אהוד, הוא לוחם וגם אם הוא במשחק לא טוב הוא מחפה על כך בהקרבה. אבל בניגוד לאהוד, טל יותר מהיר ויותר טכני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר