בר טימור, ג'ון דיברתולומיאו (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)
בר טימור, ג'ון דיברתולומיאו (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)

בר טימור או ג'ון דיברתולומיאו – את מי הייתם רוצים בהפועל?

מחר, חמישי, תשחק הפועל נגד מכבי חיפה בגמר הפיינל פור. מי הייתם מעדיפים שילבש את הגופייה האדומה במשחק הזה? ומה עם העונה הבאה?

פורסם בתאריך: 14.6.17 10:51

משחק הגמר סל בין הפועל למכבי חיפה, שיתקיים מחר (חמישי, 15.6) ביד אליהו יפגיש את האדומים מול אחד ממושאי הרכש שלהם לעונה הבאה – ג'ון דיברתולומיאו, הרכז הרכז היהודי ממוצא איטלקי של הירוקים.

כפי שכבר נכתב בעבר ב"כל העיר", הפועל בודקת מזה מספר חודשים את האפשרות להחתים את דיברתולומיאו כדי לחזק את הסגל הישראלי לעונה הבאה, כשהיכולת שהוא מפגין בפלייאוף האחרון, וגם בחצי הגמר נגד מכבי תל אביב ביום שני, רק מעלה את המניות שלו. וגם את המחיר, שעומד כיום על שכר שנע סביב כ־200 אלף יורו לעונה.

 

במקביל לבדיקה מול דיברתולומיאו, הפועל מנהלת מגעים להארכת חוזה מול בר טימור, אלא שבינתיים המשא ומתן לא מבשיל לכדי חתימה על חוזה חדש. הסכומים, אגב, די דומים לאלה של דיברתולומיאו – כ־200 אלף יורו  בעונה.

אז האם דיברתולומיאו עדיף על טימור, או שאולי המצב הוא הפוך? המספרים נוטים בבירור לטובת הרכז החיפאי, שגם משחק יותר וגם מעמיד שורה סטטיסטית טובה יותר, בוודאי במשחקי הפלייאוף.

דיברתולומיאו משחק 28.1 דקות בממוצע לערב, קולע 11 נקודות (ב־60.3 אחוז ל־2 נקודות ו־40.1 אחוז לשלוש) ומוסיף 3.9 ריבאונדים ו־3 אסיסטים. במשחקי המאני טיים – הפלייאוף וחצי גמר הפיינל פור, המספרים שלו המריאו ל־21.8 נקודות בלא פחות מ־60 אחוז לשלוש נקודות (21 מ־35), שאליהם הוא מוסיף 3.6 ריבאונדים ו־3.4 אסיסטים.

טימור, מנגד, משחק בממוצע 25.4 דקות בערב, קולע 10 נקודות (58.7 אחוז ל־2 נקודות ו־38.8 אחוז לשלוש) ומוסיף 2.2 ריבאונדים ו־3.1 אסיסטים. די דומה לממוצעי העונה של דיברתולומיאו.

אלא שבעוד הרכז החיפאי העלה את הרמה במאני טיים, אצל טימור המצב הוא הפוך. בשישה משחקים (פלייאוף פלוס חצי גמר הפיינל פור) הוא תרם 5.2 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו־2 אסיסטים ב־16.8 דקות. ירידה משמעותית מהממוצעים לאורך העונה כולה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר