עידן שמש, זיו אריה (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)
עידן שמש, זיו אריה (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)

דעה | להחזיר עטרה ליושנה – זו השנה של הפועל ירושלים

הנצחון המרשים במשחק העונה ביום שני האחרון על נוף הגליל, מראה שהקבוצה בדרך הנכונה. עם הניהול הנהדר ביחד עם הצוות המקצועי הנפלא וסגל השחקנים המבטיח - אין סיבה שהפועל לא תחזור לליגת העל

פורסם בתאריך: 12.2.21 15:14

יש משהו אחר באוויר השנה שנותן תקווה שהפועל ירושלים תחזור סוף סוף לליגת העל.

אולי זה האיחוד, ואולי זה פשוט הקבוצה שנראית טוב על הדשא הירוק, ואולי בכלל הקורונה המשוגעת שגורמת עוד יותר להתרגש נוכח המקום הראשון שנכבש ביום שני האחרון, אבל מה שהכי חשוב זה שהפועל תחזור למקומה הטבעי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הנצחון על נוף הגליל הוא הצהרת כוונות רצינית וזו הזדמנות פז לעלות ליגה. הליגה הלאומית היא ליגה שוויונית ואין קבוצות שהן מעל הליגה ומהזווית שלי הפועל הקבוצה הטובה בליגה.

גילוי נאות – אני עובד במועדון ומאמן את קבוצת הנשים הבוגרות של הפועל קטמון ירושלים. אולי בגלל שאני יודע איך הדברים מתנהלים מבפנים, אני יכול להגיד בפה מלא שמדובר במערכת משומנת היטב – מועדון שמנוהל ברמה הכי גבוהה שיש ולא מחסיר אף פרט. מועדון שעומד בסטנדרטים שווים ואף יותר לקבוצות ליגת העל ואף יותר מחלק מהקבוצות. כשיש תנאים נהדרים כמו שיש להפועל, עם מתקן אימונים ברמה גבוהה, צוות אימון מקצועי שיורד לפרטים הכי קטנים, אז מקבלים תוצאות. המאמן זיו אריה עושה עבודה נהדרת ומההיכרות האישית שלי הוא איש מקצוע איכותי מאוד, אחד שמגיע לעבוד ולא מחפש את אור הזרקורים ואוהב לעבוד קשה. הוא איש צנוע המגיעות לו כל המחמאות.

להגיע למקום הראשון בטבלה זה לא קל, אבל עוד יותר קשה לשמור עליו. כדי שהפועל תעשה את קפיצת המדרגה המיוחלת היא חייבת להיות כל הזמן באזור הזה של הטבלה. כל הזמן להיות במקום הראשון או השני כדי לא לפספס את ההזדמנות וזו בהחלט משימה לא קלה, אבל עם הסגל הנהדר והחיבור שנוצר וביחד עם הצוות המקצועי הנפלא שיש למועדון אין סיבה שזה לא יקרה. אסור להחמיץ הזדמנות שכזו.

מה שהכי מרשים אותי שהכל נעשה תוך כדי שילוב שחקנים ממחלקת הנוער שהפכו להיות חלק מרכזי בהרכב ובסגל הקבוצה בתוספת מספר שחקני רכש ובראשם החלוץ המצויין עידן שמש. יש בסיס מעולה שיכול לרוץ יחדיו כמה שנים קדימה והוא כבר בשל לעלייה. זה מזכיר לי את הימים שלי כשחקן הקבוצה שהיינו בנויים על שחקני בית שנלחמים עבור הקבוצה.

תוצאות כאלה יכולות לקרב את האוהדים לאחר האיחוד. הכי חשוב שכל הקהל יבין שמה שמעל הכל זו הפועל ירושלים – יש מטרה אחת לכולם והמועדון הוא של כל אוהדי הפועל באשר הם. אני בטוח שהאיחוד הפיזי ביציעים לאחר שהקורונה תסתיים או שתותר כניסת קהל יאחד את כולם וזה יהיה מרגש לראות את האוהדים מתחבקים שוב ביציעים.

אני זוכר את אלפי האוהדים שתמכו בי ובחבריי בגמר הגביע בשנת 98' ואני מאוד מקווה שהמחזה הזה יחזור על עצמו בקרוב מאוד. אין סיבה שהפועל עם ההיסטוריה והעבר המפואר שלה לא תהיה שוב חלק מהנוף של הליגה הראשונה .

יש בהפועל ירושלים אנשים נפלאים ומסורים כמו אורי שרצקי ושי אהרון הרוצים לעשות טוב לכולם ובעיקר להחזיר עטרה ליושנה . יאללה הפועל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר