גביע המדינה, סמל הפועל ירושלים (צילומים: ניר קידר, באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)
גביע המדינה, סמל הפועל ירושלים (צילומים: ניר קידר, באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)

דעה | הקרבה ואמונה – ואולי יהיה אפשר לשחזר את המסע המופלא מ-98' 

במשחקי הגביע הכל יכול להיות ואין פייבוריטית ברורה – אם האדומים יצליחו לשחזר את המסע שאני עשיתי עם הפועל כשהגענו לגמר זה יהיה הישג אדיר

פורסם בתאריך: 10.3.21 22:13

משחקי הגביע תמיד היו המפעל של הקבוצות הקטנות. קבוצות שאין להן יומרות גדולות ובאות לעשות הפתעה שתיתן להן קצת את הכותרות הראשיות בכלי התקשורת.

להפועל ירושלים יש הזדמנות נהדרת לעלות לשלב רבע גמר והיא לגמרי פייבוריטית לגבור על כפר שלם ביום שני הקרוב. אני בטוח שבחלומם של השחקנים, אנשי הקבוצה והאוהדים יש חלום לפגוש קבוצה חזקה מליגת העל – אולי אפילו את בית"ר בדרבי, אבל לשם כך הפועל צריכה לעבור משוכה לא קלה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


גם לכפר שלם יש חלומות וקל לבוא במשחקי הגביע ממקום של אנדרדוג. אין לקבוצה הפחות טובה מה להפסיד. אם תנוצח – לא יקרה דבר והיא תחזור להתרכז במשחקי הליגה. במקרה של נצחון הרווח כולו שלה וירוויחו גם את דקות התהילה.

אני לא יכול שלא להיזכר במסע האדיר שעשיתי ביחד עם הפועל בדרך אל הגמר ב-1998. היינו קבוצה מלוכדת, לוחמת שידעה להוציא מעצמה הרבה והתבססה בעיקר על שחקני בית שאהבו את המועדון. אלה ימים יפים שאני מאוד מתגעגע אליהם ויש בי זכרונות נהדרים מאותו מסע מופלא. עברנו שלב אחר שלב במשחקי הגביע בלי שאף אחד באמת האמין בנו שנגיע לשלבים המאוחרים, בוודאי שלא לגמר.

זכור לי היטב משחק רבע גמר גביע המדינה נגד הפועל ת"א בבלומפילד שהסתיים בתיקו 3:3 ואף כבשתי את אחד השערים. איך אפשר בלי להיזכר בפנדל הנצחון של השוער לירן שטראובר בדו קרב הפנדלים בדרך לחצי הגמר. התוצאה בגמר הייתה מאכזבת, אבל היה מרגש לראות את אלפי האדומים ביציעים מעודדים אותנו באיצטדיון ר"ג – הבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי באותם ימים. היה פשוט מרגש.

באשר להפועל ירושלים הנוכחית: אני עוקב ורואה משחקים של הקבוצה ומאמין שהקבוצה תעלה, כי היא ללא ספק הקבוצה החזקה בליגה. שי אהרון עושה עבודה נהדרת בקבוצה הבוגרת וגם במחלקת הנוער נעשית עבודה פנטסטית בין היתר בזכות המנהל המקצועי ליאור חוג'ה. אני רואה שמשולבים שחקנים ממחלקת הנוער בבוגרים וזה בהחלט חשוב.

אני לא יכול שלא לכאוב את סיום דרכה של הפועל ירושלים ההיסטורית. כואב לי הלב שככה זה הסתיים. עכשיו השם המשיך דרך מועדון אחר, אבל זה עדיף על כלום וטוב שיש קבוצה אחת אדומה בעיר.

אני מבין לליבם של כל הצדדים ויודע שהדרך לאיחוד הלבבות ביציעים היא מורכבת ויש להתאזר בסבלנות. אני חושב שהפועל הנוכחית צריכה לחבר את שחקני העבר של המועדון אל הקבוצה הנוכחית של הפועל. אסור לשכוח את העבר. להעניק מנויי כבוד לכל החיים כמו שיש במועדונים אחרים לשחקני העבר זה משהו שיכול לחבר אותנו אל הפועל המאוחדת. זה חשוב גם לקהל כדי לקרב את ההיסטוריה אל ההווה והעתיד כי זה חלק מהפועל ירושלים. אנחנו אלה שיכולים לגרום לקירוב לבבות בין אלה שעוד מתלבטים או מרגישים פחות מחוברים. אסור לשכוח את הדור שלי.

אני מאחל להפועל עליית ליגה והגעה לשלבים המאוחרים בגביע ואולי  סנסציה כמו הפועל ר"ג שזכתה בגביע כששיחקה בלאומית. עם אמונה חזקה הכל אפשרי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר