ג'ייקובן בראון, דאיניוס אדומייטיס (צילומים: שרון בוקוב, בדיבות הפועל בנק יהב ירושלים)
ג'ייקובן בראון, דאיניוס אדומייטיס (צילומים: שרון בוקוב, בדיבות הפועל בנק יהב ירושלים)

דעה | לא לאבד תקווה: הפועל עוד יכולה להפוך את העונה

הקריסה של האדומים מול הפועל חיפה יכולה לקרות, אבל דברים עוד עשויים להשתנות כי כדורסל הוא משחק דינמי. למרות הכל - אל תופתעו אם תראו אותם מגיעים השנה לגמר הפלייאוף

פורסם בתאריך: 17.3.21 22:23

ההפסד להפועל חיפה הוא מסוג המשחקים שיכולים לקרות לקבוצה. פתיחה לא טובה, איבוד בטחון והגנה מרושלת מצד אחד ומצד שני היריבה נהנית פתאום מבטחון רב שמעלה את אחוזי הקליעה ואנרגיות בהגנה, תוך ניצול מקסימלי של חולשת היריב. זאת לא העונה של הפועל ירושלים ואפשר כבר להבין את זה לא מהיום.

 

הפועל כשלה במשחקים הקריטיים עוד כשעודד קטש אימן וגם אצל המאמן הליטאי דאיניוס אדומייטיס. בתור מי שחווה קבוצה וחדר הלבשה במשך שנים רבות אני יכול להגיד שאני ממש לא תולה את האשמה אצל המאמן בלבד. הפועל היא מערכת שלמה ויש לשחקנים, להנהלה וכמובן לצוות המקצועי אחריות על הנעשה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אני לא חסיד של החלפות. לא של שחקנים ולא של מאמנים ולא חושב שהפתרון הוא להביא שחקן זה או אחר או להחליף את המאמן כדי שהקבוצה תצא מהתסבוכת. הפועל הביאה השנה שחקנים טובים, שחקנים מוכחים וגם השאירה שלד של שחקנים מהעונה הקודמת, כך שחומר שחקנים טוב יש למרות שזה פחות התחבר.

 

נכון שלעזיבה של עודד קטש יש משקל, אבל במקומו הגיע מאמן עם רקורד מוכח ולא מאמן חסר נסיון ולמרות שכרגע זה לא נראה, אבל להפועל יש עוד מטרה חשובה בליגה והיא יכולה לגמרי "להציל" את העונה. לא חסרות דוגמאות של קבוצות שקרסו בתקופה מסוימת והובסו ובסופו של דבר עמדו במטרה. אני זוכר שבעונה אחת הובסנו על ידי גליל עליון ב-54 הפרש ובאותה עונה אף ניצחנו את אותה גליל וגם את מכבי ת"א והגענו לחצי גמר הפלייאוף, כך שדברים עוד יכולים להתהפך.

 

מדובר בשחקנים מקצוענים, שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם במיוחד בעונה שדברים פחות הלכו כמו שצריך וירצו לסיים את העונה בצורה חיובית. זה מעין כדור שלג שהתגלגל, כי הפועל הפסידה משחקים קריטיים, כמו למשל לטורק טלקום אנקרה באירופה אחרי שכבר הובילה בהפרש גבוה והפסידה בצורה שלומיאלית את הכרטיס לשלב הבא שכבר היה ביד, כך שלקבוצה יש פוטנציאל.

 

אם אני בכל זאת שם נקודה אחת שלהערכתי גורמת להפועל להיראות פחות טוב היא כושרם של צמד השחקנים הבולטים בקבוצה – ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס. אצל בראון שהוא שחקן נהדר ואני מאוד מאמין בו, העניין הוא כנראה פיזי והוא סוחב פציעה שמגבילה אותו ופוגעת בהפועל. אני מאמין שהנהלת הפועל יודעת מה היא עושה ואם הוחלט שהוא משחק אז הוא יכול. בראון, לא שכח כדורסל, אבל הייתי מצפה מהשחקנים האחרים סביבו שירימו את המשחק שלהם כשהוא פחות בולט וזה פחות קורה. אצל תומאס רואים בירור שהוא בכושר לא טוב. פחות אנרגטי, פחות דומיננטי ממה שהיה בשנתיים הקודמות ומשהו שם לא עובד וזה פוגע בקבוצה.

 

מניסיוני הרב לשחקנים יש את הכוח להוציא את עצמם ממצבים פחות טובים ולמרות שהפועל נמצאת בעונה לא טובה הכל יכול עוד להתהפך. האדומים נמצאים בחלק האחרון של העונה ומסוגלים להרים את עצמם עם סדרה של נצחונות ושאף אחד שלא יופתע אם יגיעו לגמר הפלייאוף. כבר ראינו דברים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר