אוהדי הפועל ירושלים, ויקי בוקובזה (צילומים: ברני ארדוב מחלקת המדיה של הפועל ירושלים, פרטי)
אוהדי הפועל ירושלים, ויקי בוקובזה (צילומים: ברני ארדוב מחלקת המדיה של הפועל ירושלים, פרטי)

דעה | לשמור על החום: הפועל זה מועדון מחבק, אוהב ומשפחתי

האדומים אולי לא עשירים בכיס, אבל עשירים בלב. כששיחקתי בהפועל השחקנים והאוהדים תמיד נתנו לי הרגשה שאני שחקן בית ולא החסירו ממני דבר  – אני בטוח שהמסורת נשמרת גם כעת

פורסם בתאריך: 7.4.21 15:20

גדלתי אומנם בבאר שבע, אבל במשך ארבע עונות, בשתי קדנציות שונות, שיחקתי בהפועל ירושלים והתחברתי מאוד למקום. אני עוקב אחר הקבוצה המאוחדת ושמח לראות שהיא נמצאת במקום ממנו היא יכולה להעפיל לליגת העל.

יש לי הרבה חברים ומכרים בירושלים ולמרות שאני רחוק מהעיר, אני מתעניין מאוד בהפועל ובתוצאות המשחקים שלה. כשאבא שלי ואני משוחחים הוא שואל אותי על המשחקים של הפועל ירושלים. אבא ליווה אותי לאורך הקריירה ושנינו זוכרים לטובה את התקופה הנהדרת בירושלים ולכן עד היום אנחנו לא מפסיקים לבדוק מה עשתה הקבוצה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


התקופה בהפועל היתה מאוד מיוחדת בשבילי. לא אשכח לעולם את האנשים בקבוצה ואת האוהדים שאף פעם לא השאירו אותי לבד ותמיד דאגו לי. הרגשתי כמו שחקן בית. אני לא חושב שהיה יום אחד שנשארתי לבד בזמן שהתגוררתי בעיר וגם בימים שלא. תמיד ישנתי אצל שחקנים והאוהדים אירחו אותי בארוחות שישי ובכלל דאגו לי כל יום. הירושלמים הם אנשים מיוחדים, במובן מסוים דומים מאוד לתושבי באר שבע. תמיד חמים, מחבקים, דואגים שלא יהיה מחסור ונותנים לך הרגשה נפלאה.

שיחקתי בכמה וכמה קבוצות בחיים שלי, אבל יחס כזה מעולם לא קיבלתי מקבוצות אחרות – שם הייתי צריך להסתדר לבד עם עצמי ואילו בהפועל תמיד הרגשתי את המשפחתיות האוהבת.

אני בקשר טוב עד היום עם שחקנים מהעבר כמו דודו דהאן שהיה מארח אותי ודואג לי, דורי לוי ידיד ושלומי עמר שהיו חברים טובים שלי. אלו השנים היפות ביותר בחיי ככדורגלן. יש אוהדים שמתקשרים אליי עד היום ורוצים שאאחל להם מזל טוב בימי הולדת.

לא אשכח את התמיכה של האוהדים ובמיוחד את העונה שבה הגענו לגמר הגביע. זו היתה תקופה נהדרת, עברנו שלבים בגביע עד לגמר המיוחל שם הפסדנו למכבי חיפה, אבל אי אפשר לשכוח את התפאורה הנהדרת של הקהל המדהים.

אני מקווה שהשנה הפועל תעפיל לליגת העל, כי לשם היא ראויה. אני יודע שהאוהדים חזרו עכשיו למגרשים וקהל שתומך בשחקנים זה אחד הדברים הכי חשובים לקבוצה שרוצה לעלות ליגה.

אני בטוח שהקבוצה תעשה את העבודה ותעפיל לליגה הראשונה  שזקוקה מאוד לקבוצה כמו הפועל עם הקהל שלה. אין לי ספק שהפועל יכולה לתקוע יתד ולהישאר שם שנים רבות  – אסור להישאב למקום שבו הקבוצה עולה ויורדת לליגה הלאומית והכי חשוב זה לייצר מועדון חזק מכל הבחינות כי הפועל יכולה להיות קבוצה דומיננטית בליגת העל ולכל הפחות להיות קבוצה שנמנית באופן קבוע בליגת העל.

בתקופה שלי היינו קבוצה שמבוססת על שחקני בית ומעט שחקנים מבחוץ, אבל לנו השחקנים מבחוץ תמיד היתה הרגשה נפלאה בתוך הקבוצה. היינו חבורה אחת מאוד מגובשת וכיפית. אומנם המועדון היה דל באמצעים מבחינה כלכלית, אבל תמיד הרגשתי את הפועל כמועדון טוב, יציב וחזק בשאר הבחינות.

אני חושב שגם כיום אפשר ליצור תלכיד דומה – ירושלמים צעירים ומוכשרים לצד שחקני רכש בתוספת הנהלה מסודרת וקהל מסור והפועל יכולה להיות שקטה לגבי העתיד.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר