סמל הפועל ירושלים, נצח מסובי (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים, פרטי)
סמל הפועל ירושלים, נצח מסובי (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים, פרטי)

דעה | האהבה הישנה: לא שכחתי, הפועל נמצאת תמיד בליבי

אני אמנם פחות מחובר לכדורגל ולא צופה, אבל לא שוכח את הפועל שהיתה הראשונה שנתנה לי הזדמנות. אני מחזיק לה אצבעות ומקווה שהיא תעלה ותחזור לליגה הבכירה כי לשם היא שייכת

פורסם בתאריך: 14.4.21 23:48

אני מאוד אוהב לשחק כדורגל, אבל אם להיות כנה אני פחות מעורה ועוקב אחר הנעשה בכדורגל הישראלי באופן כללי וגם על מצבה של הפועל ירושלים אני שומע ממכרים. אני יודע שהקבוצה נאבקת על העלייה לליגת העל ומאחל לה מכל ליבי שתצליח לסיים את המשימה בהצלחה כי המועדון ראוי להיות שם.

העיר ירושלים זקוקה לקבוצה נוספת בליגה הבכירה ועלייה של הפועל תעשה טוב לאוהדים ולעיר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


שלא יובן לא נכון, אני מאוד אוהב את הפועל והיא תמיד בליבי גם אם מרחוק. אני יודע שהרבה מזהים אותי עם הפועל וזאת למרות שעברתי הרבה קבוצות מאז ששיחקתי עם המדים האדומים של הפועל, אבל איכשהו נחקק בתודעה של האוהדים ושל אנשים שעוצרים אותי ברחוב הזיהוי עם הפועל וזה אומר הכל.

הפועל היתה בית בשבילי, זאת שנתנה לי את ההזדמנות לשחק ברמות הגבוהות של הכדורגל. זו הקבוצה הבכירה הראשונה שלבשתי את מדיה והאהבה כלפי המועדון נשארה אצלי תמיד ואני באמת מאחל המון הצלחה למועדון כי אני חייב לקבוצה הרבה – בזכותה הגעתי לאן שהגעתי בכדורגל.

הגעתי להפועל די במקרה ואני מניח שרובכם יודעים זאת. לא היו לי האמת אופציות בכלל ולא היו לי אפשרויות ולשמחתי הפועל רצתה אותי אחרי שהרשמתי נגדה במשחק אימון ומשם השאר היסטוריה.

השחקנים קיבלו אותי בזרועות פתוחות והרגשתי נהדר במועדון ועד היום אני שומר על קשר טוב עם חלק מהשחקנים ששיחקתי איתם.

עד לפני 11 שנים עוד התגוררתי בעיר, אז הייתי עוקב או יודע יותר על הדברים שקורים בקבוצה מקריאה בעיתונות המקומית והתקשורת, אבל מאז שעזבתי את ירושלים ועברתי למודיעין התרכזתי יותר בענייני. אני עדיין משחק כדורגל ועושה זאת בקבוצת הוותיקים של בית"ר ודרך המגרש אני מרגיש עוד את הכדורגל. מעולם לא התחברתי לעניינים שמסביב לזה. לא רציתי להיות מאמן, איש מקצוע או ניהול – זה אף פעם לא דיבר אליי. אהבתי רק לשחק ועד היום זה כך.

לא מזמן עצר אותי אדם ברחוב וזיהה אותי כשחקן הפועל ירושלים בעבר. זה בהחלט מחמם את הלב שעוד זוכרים אותי ושתמיד משייכים אותי להפועל, מה גם שיש לא מעט אוהדי הפועל במודיעין כך שזה מגיע אליי לפעמים. גם אוהדי הקבוצה כנראה זוכרים אותי לטובה, כי אני מקבל הודעות וטלפונים מהם שרוצים שאגיע למשחקי הקבוצה, במיוחד בתקופה הזו שהיא נאבקת על העלייה. אני מודה שהיחס של אוהדי הפועל מחמם לי את הלב ומרגש אותי מאוד, ואני בהחלט חושב להגיע לאחד המשחקים בקרוב למרות שאני באמת ובתמים לא מתעניין בכדורגל הישראלי ואפילו לא מדליק את הטלוויזיה כדי לראות משחקים.

מסר אחרון לי אליכם אוהדי הפועל שתמיד עטפתם אותי עם המון אהבה: אני אמנם רחוק מכם, אבל אני לא שוכח את התמיכה והאהבה, וכשאני רואה את הסרטונים מהעבר שלי במדי הקבוצה אני מתגעגע לכך ואלה זיכרונות שנצורים בי ויהיו איתי כל החיים. מחזיק אצבעות שהפועל תעלה ליגה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר