זיו אריה, שי אהרון (צילומים: באדיבות צוות מדיה - הפועל ירושלים, אורן בן-חקון)
זיו אריה, שי אהרון (צילומים: באדיבות צוות מדיה - הפועל ירושלים, אורן בן-חקון)

מגיע להם: אין ראויה מהפועל להיות בליגת העל | דעה

שוב דבר לא יעצור את הפועל – היא כבר בליגת העל, גם אם זה עדיין לא רשמי. שאפו לשחקנים, לצוות המקצועי, לקהל ולכל המועדון הנהדר הזה שעמד בכל אתגר בליגה הלאומית בדרך של הגדולים

פורסם בתאריך: 29.4.21 01:09

זה עדיין לא רשמי, אבל אין לי ספק שהפועל תעלה לליגת העל. יש רגעים ותקופות בחיי קבוצת כדורגל שמתחברים לעונה שהכל הולך ולהפועל זה קרה השנה. קצת יותר מעשרים שנה מאז שהפועל ירושלים היתה בליגת העל בפעם האחרונה ומספר חודשים לאחר האיחוד ההיסטורי שמחבר את כל הקצוות, זה מגיע. תרתי משמע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


זה מגיע למועדון שהפך תחרותי, מקצועי, עוצמתי ובעיקר התבגר משנה לשנה. זה מגיע למאמן זיו אריה, שמבחינתי הוא אחד מאנשי המקצוע הטובים שיש, כל זאת לאחר דרך ארוכה מלמטה. עכשיו הגיע הזמן שלו לעבור לליגה של הגדולים.

זה מגיע לכל הצוות המקצועי והניהולי הרחב והאיכותי שנבנה בשנים האחרונות, מקבץ של אנשים שעובדים מסביב לשעון עם מוסר עבודה גבוה כשהם עושים זאת עם הרבה רגש.

זה הזמן של גדי כרמלי וליאור חוג'ה ליהנות מהפירות שמניבה מחלקת הנוער המצוינת שמייצרת שחקנים לקבוצה הבוגרת ויש גם כמה פירות מפתיעים ביותר. שחקני הבית השנה היו חלק מרכזי ומפתיע ברמת ההשפעה. ואלה השמות: עומר אגבדיש, הראל שלום, גוני נאור, אוואקה אשטה, נועם מלמוד וגם איתי זדה הצעיר ועוד רבים טובים שעמדו בלחץ אדיר, במשמעת הטקטית ושמרו על חוסן מנטלי בעונת קורונה לא פשוטה.

זה מגיע לאדליי אדביו השוער האדיר ועידן שמש החלוץ המצוין, שמבחינתי הם שחקני העונה בליגה  הלאומית בגלל עונה יוצאת דופן, כל אחד בתפקידו.

זה מגיע בעיקר לקהל המדהים והמאוחד על התמיכה הלא נגמרת, גם ברגעים הקשים והיו לא מעט כאלה ומי כמוני שאימן את הקבוצה יודע.

לסיום, ועם גילוי נאות – אפילו שאין צורך להגיד, אבל בכל זאת, למען הפרוטוקול – זה מגיע לשי אהרון חברי הטוב והמנהל המקצועי של המועדון. אפשר להתפעל מההתקדמות המקצועית צעד אחר צעד, על יצירת סביבת עבודה עם התנאים הטובים ביותר שיש. אך בעיני הכי מרשים זו התנהלותו של שי שהיא בית ספר להפרדת רעשי רקע בפן אישי ובעיקר עבור כל עובדי המועדון, מה שמייצר לכולם אפשרות להתרכז במה שחשוב באמת.

לא פשוט לעלות לליגת העל. הליגה הלאומית מאתגרת מאוד, הרמה לא תמיד גבוהה והפערים בין הקבוצות מאוד קטנים מה שמייצר הרבה שוויוניות וקושי במשחקים. לאורך העונה צריך לדעת לנצל המון רגעי מומנטום חיוביים ולדעת ללחוץ על הברקס כשכדור השלג מתחיל להתגלגל. בכל הרגעים הגורליים האלה, הפועל של השנה הצליחה בגדול ולכן מגיע לה לעלות השנה.

יהיה מעניין לראות את הפועל ירושלים בליגת העל. הדרבי שוב חוזר אחרי שנים רבות, והמועדונים הגדולים בארץ יבואו לטדי והפעם כדי לפגוש את הפועל ולא רק את בית"ר. התקשורת הארצית תחזור להתעניין באדומים ונטל ההוכחה יהיה על המועדון שיצטרך להראות כל הזמן שליגת העל היא המקום שלו ולא במקרה. גורל העונה הבאה יוכרע על ידי השחקנים שיגיעו למועדון בקיץ, בעיקר הזרים. אני מאמין שהצוות המדהים של הפועל יידע לעמוד גם באתגר הזה. שאפו להפועל . בהצלחה בליגת העל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לב אדום מקטמון

    ליאור היקר גם לך יש חלק אתה חלק חשוב בהתקדמות של הפועל מקווה לראותך על הקווים שלנו באחד הימים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר