חגיגות בחדר הלבשה של הפועל (צילום דני מרון - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)
חגיגות בחדר הלבשה של הפועל (צילום דני מרון - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

דעה | מברוכ להפועל על עלייתה לליגת העל – מחכה כבר לדרבי

העלייה של הפועל ירושלים לליגת העל מבורכת, זה מועדון חשוב עם אלפי אוהדים שייתנו צבע לליגה הבכירה. אני ממליץ לשחקנים מהמגזר הערבי להגיע ולשחק במועדון שבו חוויתי בעצמי את עוצמת הקהל

פורסם בתאריך: 5.5.21 00:20

העלייה של הפועל ירושלים לליגת העל בשבוע שעבר הציפה בי את הזיכרונות מהימים שבהם שיחקתי שם בשנת 89'.

היה לי כיף לשחק במועדון תחת האוהדים שתמיד תמכו בנו ביציעי ימק"א. אהבתי לראות שעכשיו האוהדים מגיעים בהמוניהם לאצטדיון טדי כדי לתמוך בקבוצתם ולעשות היסטוריה אחרי 21 שנים שלא שיחקו בליגת העל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


זה ללא ספק הישג יפה ומכובד להנהלה, לשחקנים ולצוות המקצועי שעברו עונה לא קלה בליגה הלאומית והצליחו לעמוד במטרה. אני עוקב באדיקות אחר הליגה הלאומית ובעיקר אחרי הקבוצות מהמגזר – הפועל אום אל פאחם, הפועל איכסל, אחי נצרת ומ.ס כפר קאסם, אבל גם אחרי עוד קבוצה – הפועל ירושלים, שתמיד נמצאת אצלי בראש. הפועל עלתה לליגת העל בזכות ולא בחסד, היא שיחקה לפרקים כדורגל יפה, אבל בעיקר היתה קבוצה יעילה. אחרי שנים של ניסיונות שלא צלחו, היא מצליחה לעלות ליגה ועל כך מגיע לה מרב המחמאות.

העלייה של הפועל לליגה הבכירה מבשרת את החזרה של משחקי הדרבי לעיר הבירה. אני זוכר מצוין את המשחקים מול בית"ר בימק"א. משחקים שהיו רועשים ומלאי אמוציות. הקהלים של שתי הקבוצות סיפקו אווירה מחשמלת ומלהיבה ואני שמח שבשנה הבאה נראה שוב את משחקי הדרבי והפעם באצטדיון טדי.

הליגה הלאומית היא ליגה קשה, אבל ליגת העל זה סיפור אחר לגמרי ולמרות שהקבוצה עלתה ליגה יחסית בקלות ובלי בעיות, היא כן תצטרך להתחזק בלא מעט שחקני רכש בכל חלקי הקבוצה – מההגנה ועד לשחקני התקפה, כדי שתהיה קבוצת מרכז טבלה, ועל מנת שלא תיקלע למאבקי התחתית.

בשנים האחרונות הקהל היה מחולק ולא מאוחד וזה פגע במועדון. עכשיו, אחרי שהאוהדים התאחדו ביציעים והם מעודדים את אותה הקבוצה, זה יחזק את המועדון מאוד. בעונה הבאה השחקנים יצטרכו את הגב של האוהדים שיתמכו בהם כדי שלא יאבקו בתחתית הליגה. ליגת העל צמאה לקבוצות עם קהל צבעוני ופנאטי כמו שיש להפועל, כי לא לכל הקבוצות יש כזה. זה יכול לתת להם יתרון בליגה.

להפועל יש פוטנציאל אוהדים גדול ואם הקבוצה תראה טוב ותצליח מקצועית זה יגרום גם להתחזקות המועדון ולעוד קהל להגיע. אני מאמין שכל הליגה תראה איזה קהל נפלא יש להפועל ירושלים.

בדומה למכבי חיפה, הפועל ת"א והפועל ב"ש, גם הפועל ירושלים היא קבוצה שמכבדת מאוד שחקנים מהמגזר הערבי. האדומים יודעים לתת כבוד והרגשה נפלאה לשחקנים ערבים. אני מאוד מקווה שיגיעו שחקנים מהמגזר לקבוצה, גם כי מקצועית יש המון שחקנים טובים שיכולים לחזק את הפועל ולעזור לה.

אני ממליץ לשחקנים מהמגזר להגיע לירושלים ולשחק עבור הפועל ולחוות את החוויה שאני חוויתי שם. אני מבטיח להם שיקבלו אותם בחום רב ובאהבה גדולה ויעזרו להם להתאקלם בקלות. מי שיהיה שם ייהנה מכל רגע, בדיוק כמו שקרה לי.

אני רוצה לסיום לברך את הפועל ירושלים על עלייתה לליגת העל ומקווה שתישאר שם שנים רבות, כי זה מועדון חשוב בכדורגל הישראלי. מברוכ ובהצלחה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר