שחקני בית"ר והפועל (צילומים: ניר קידר, ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)
שחקני בית"ר והפועל (צילומים: ניר קידר, ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

דעה | הפועל מאמינה ומסוגלת: משחקי הדרבי יהיו פתוחים ומאוזנים

ימיה הגדולים של בית"ר כבר חלפו: אם משה חוגג לא ירכיב קבוצה יוצאת דופן בעונה הבאה, הוא יגלה שמחכה לו קבוצה אדומה עקשנית שמאוד רוצה להשיג ניצחון ראשון בדרבי אחרי שלושים שנה

פורסם בתאריך: 19.5.21 18:22

עלייתה של הפועל לליגת העל מרגשת, אך בעיקר מביאה את הרצון לראות את הקבוצות הגדולות של הליגה מגיעות לטדי למשחק מול האדומים. ואם כבר קבוצות גדולות, אז אין כמו משחק דרבי באווירה מחשמלת באצטדיון טדי כדי להבין שהפועל חזרה. סופית.

עברו 21 שנים מאז התקיים הדרבי האחרון בין הקבוצות, בו גם השתתפתי כשחקן פעיל במשחק שהסתיים בתוצאה 1:1, ובסיומה של אותה עונה ירדנו ליגה ומאז הקבוצות לא נפגשו כלל. גם לא במסגרת גביע המדינה. הניצחון האחרון אגב היה בשנת 91' משער של נצח מסובי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


גם במהלך שנות קיומה של הפועל קטמון, המועדון לא פגש את בית"ר במשחקי הגביע, ובמקרה או שלא, כנראה כולם חיכו לאיחוד המיוחל כדי להחזיר עטרה ליושנה ואת משחקי הדרבי המפוארים לירושלים.

אני זוכר נהדר איך אוהדי בית"ר היו בטוחים שלבית"ר כבר יש "6 נקודות בטוחות בקופה" במשחקי הדרבי, אבל אנחנו תמיד הקשינו עליהם. בתקופתי, בית"ר היתה חזקה במיוחד ושנות ה-90 היו ימי הזוהר שלה, אבל אף פעם לא הורדנו את הראש ותמיד עמדנו זקופים. ידענו לצמצם פערים בזכות לחימה עיקשת ומלחמה על כל כדור, כי לבית"ר היו יותר כלים מאשר לנו. דרבי זה תמיד משחק מיוחד לשני הצדדים בוודאי מול אצטדיון מלא כמו טדי ואני בטוח שלא יישאר מקום פנוי במשחק שכולם בעיר מחכים לו.

אני חושב שבעידן הנוכחי המשחקים בין הקבוצות באופן כללי פתוחים יותר, כלומר הסיכוי להפתיע גדול. הפועל עברה לעידן המודרני בצורה נהדרת, ונכון שבית"ר אמורה להיות טובה יותר, אבל אני בטוח שהפועל תוכל להעמיד קבוצה טובה שתתחרה בבית"ר במשחקי הדרבי בצורה ראויה.

פעם היו שחקנים גדולים יותר ששיחקו בליגה, היום זה פחות קיים, כולל בבית"ר. אולי משה חוגג ישקיע הון תעופות וירים בבית"ר קבוצה שתתמודד על האליפות ואז באמת יהיה להפועל קשה להתחרות בצהובים שחורים, אבל הסיכויים לכך לא גדולים. אני מאמין שמי שתרצה יותר במשחקים, תילחם,  היא זו שתנצח, אבל מאמין שהפועל ישיגו איזה דרבי אחד בשביל האוהדים היקרים.

יש פערים כלכליים ברורים בין המועדונים, אבל ההתנהלות "האירופאית" המופתית של הפועל היא זו שתוביל לכך שהקבוצה תתקע יתד בליגת העל ובמקביל תתמודד בכבוד, ואף יותר מכך, במשחקי הדרבי. כאן המקום להגיד מילה טובה לאורי שרצקי – הבחור פשוט גאון. הכרתי אותו באופן אישי מהרגע שהצטרפתי לקבוצה בליגה ג'. הוא הביא סטנדרטים גבוהים למועדון ואני בטוח שזה יקרין גם על ההתנהלות בליגת העל ועל בניית הסגל בכופן שישפיע גם על משחקי הדרבי. שאפו על המיזם והאיחוד.

הפועל השנה עוברת איחוד מחדש ואני יודע שלחלק מהאוהדים הוותיקים זה לא קל. פגשתי מספר אוהדים במקרה השבוע שסיפרו לי שהם התחילו להגיע למשחקים, אבל מרגישים מרוחקים ולא יושבים עם "השרופים" של קטמון. אחד מהם אמר לי שבמשחק הדרבי מול בית"ר כבר נרגיש את היריב המשותף שיאחד את אוהדי הפועל ביציעים. כולי תקווה שנראה ניצחון אדום בשנה הבאה באחד ממשחקי הדרבי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר