טיישון תומאס, גיא הראל (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)
טיישון תומאס, גיא הראל (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)

דעה | זוהי עונת בלהות: הגיע הזמן להכין את העונה הבאה

מדובר באחת העונות הקשות עבור הפועל - גיא הראל צריך כבר לתכנן את העונה הבאה ולהנחית את אורן עמיאל על הקווים. בינתיים, נשאר לפרוק את הכעס על נטישת תומאס

פורסם בתאריך: 2.6.21 18:08

עונה מאוד קשה עוברת על הפועל. עונת בלהות, לא פחות. כל כך הרבה דברים קרו השנה שנדמה שמדובר בכמה עונות ביחד. אם נחבר את סוף העונה שעברה עוד מתקופת הקורונה, נקבל קבוצה שנמצאת במשבר מתמשך כבר מעל לשנה וזקוקה לשינויים מקצה לקצה ובעיקר צריכה להמציא את עצמה מחדש. האדומים נראים אובדי עצות ואני מתכוון בעיקר לצמד המנהלים גיא הראל ואייל חומסקי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


השניים מנסים לעשות טוב להפועל, אבל השנה מדובר בכישלון מקצועי וניהולי מתמשך. זה התחיל מהחתמתו של טיישון תומאס שחזר לקבוצה בקיץ האחרון ללא חשק אחרי שכבר עזב בתקופת הקורונה; נמשך בלכתו של עודד קטש ובמינוי של דאיניוס אדומייטיס הליטאי הכושל במקומו; זה המשיך עם החלטה להשאיר את ג'ייקובן בראון ומלקולם היל הפצועים שנבעה לשיטתי "מרחמים"; כשלצד כל זה שום שינוי מקצועי שהקבוצה עשתה לא הצליח. קשה לי כבר לזכור את כל הזרים הכושלים שחלפן השנה בארנה, אבל דבר אחד בטוח: מדובר בכישלון מקצועי מהדהד, כזה שלא זכור לי שנים.

גם הניצחון המקרי על מכבי, מתוק ככל שיהיה, הוא לא יותר מנחמת עניים. זה נחמד, זה יפה, אבל לצערי הראל לא הצליח להעמיד קבוצה תחרותית אחרי בריחת הזרים (תומאס, תכף אחזור אליך) שיכולה לעשות משהו, זאת בניגוד לשאר קבוצות הצמרת שהשאירו לעצמן את מרבית הזרים וחלקן אף הגיבו טוב עם מחליפים למי שברחו – כמו בחולון ובאילת. תעודת עניות להפועל. פשוט לדפדף ולהעביר הלאה.

ועכשיו לטיישון תומאס. על על פי פרסומים השונים הוא זה שפתח כביכול את קבוצת הוואטסאפ המפורסמת וניסה להניע זרים לעזוב את הארץ בזמן מבצע שומרי החומות. אם זה נכון, אז בסופו של דבר הוא פשוט פירק את הפועל לחתיכות. מילא היה רוצה לעזוב לבד, אבל הפרסום שלפיו שכנע אחרים, מציג משמעות של ריסוק הקבוצה. מדובר בסוג של נטישת חבריו שנשארו כמו בריימו וקראמר. נטישת מערכת שהיתה סבלנית אליו ונתנה לו את כל שרצה, נטישת אוהדים וצוות המקצועי. אני יכול רק לקוות שהקריירה שלו לא תתרומם ושלא יצליח להתקדם לקבוצה משמעותית באירופה. פשוט אגואיסט.

עכשיו, אחרי שפרקתי על הברחן תומאס, אני רוצה להתקדם הלאה, כי כאמור העונה הזאת כבר מתה עבורי. הדבר הראשון שהראל צריך לעשות הוא למנות מאמן בתום העונה. אני מחבב את יונתן אלון, אבל הוא לא האיש לשקם את המועדון בשלב הזה של הקריירה שלו. האיש המתאים ביותר ושאת שמו אני נוהג לפמפם הוא אורן עמיאל. הוא היה עוזרו של בראד גרינברג לפני 8 עונות, אך מאז הוא התקדם ועושה חיל עם נימברוק הצ'כית אותה הוביל לטורניר שמונה הגדולות בצ'מפיונס ליג. הוא הבחירה הנכונה עבור הפועל.

אי אפשר בלי מילה טובה על סולימאן בריימו. הפורוורד הניגרי הוא היחיד שכל העונה מתפקד ונותן את כולו על המגרש. אין לי ספק שהוא צריך להיות ההחתמה הראשונה של הפועל בעונה הבאה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר