מרוצה - פוטיס קציקאריס (צילום מסך מתוך יוטיוב)
מרוצה - פוטיס קציקאריס (צילום מסך מתוך יוטיוב)

תכירו – האיש שהגיע כדי להביא להפועל זכייה ביורוקאפ

פוטיס קציקאריס היווני חתם הערב על חוזה בהפועל לשלוש עונות. הרזומה שלו כולל הגעה לגמר הליגה הספרדית ולגמר הירוקאפ עם בילבאו הספרדית

פורסם בתאריך: 28.6.17 18:56

יממה בלבד לפני שנפרדה באופן רשמי מסימונה פיאניג'אני ולהפועל כבר יש מאמן לשלוש העונות הקרובות – היווני פוטיס קציקאריס היווני, שעל מועמדותו להפועל פורסם לראשונה ב"כל העיר".

 

"הפועל ירושלים גאה להודיע על מינויו של פוטיס קציקאריס כמאמן הראשי של הקבוצה", נכתב בהודעה שפרסמה הקבוצה הערב (רביעי, 28.6).

"אני מאוד שמח להצטרף להפועל ירושלים", אמר קציקאריס והוסיף: "מדובר במועדון עם חזון ברור לגבי השתפרות תמידית במפעלים המקומיים והאירופאים. אני רוצה להודות לבעלי הקבוצה, אורי אלון, על ההזדמנות לעזור למועדון להמשיך לצמוח ולהתפתח. הייתי כאן בעונה שעברה עם לוקומוטיב קובאן והתרשמתי מאוד מהאווירה והאוהדים. הפעם אני אהיה בצד שלהם ואני מצפה כבר לפגוש אותם. אני בטוח שתהיה לנו עונה מרתקת אבל עכשיו זה הזמן להתחיל לעבוד. יאללה הפועל!".

הנחית עוד שם גדול - אורי אלון (צילום: ניר קידר)

הנחית עוד שם גדול – אורי אלון (צילום: ניר קידר)

 

קציקאריס החל את קריירת האימון שלו באא"ק אתונה היוונית, כעוזרם של דושאן איבקוביץ' ודראגן סאקוטה, ולאחר מכן קיבל את משרת המאמן הראשי ב־2003. בהמשך הוא אימן בדינמו סנט פטרסבורג, באריס סלוניקי, בוולנסיה, בבילבאו ובלוקומוטיב קובאן. בנוסף, ברזומה שלו יש גם קדנציה של שנתיים כמאמן נבחרת יוון.

"מדובר בהחתמה טובה מאוד", מציין גורם בהפועל, "יש לו הרבה ניסיון ואנחנו ממשיכים את הקו להחתים מאמנים אירופאים בעלי ניסיון. הוא מכיר את השוק האירופי מצוין ויכול להביא איתו שחקנים טובים".

הישגיו של קציקאריס כוללים הגעה לגמר הליגה היווני עם אא"ק אתונה בשנת 2005, גמר הליגה הספרדית עם בילבאו בשנת 2011, וגמר היורוקאפ עם בילבאו בעונת 2013, שזיכתה אותו גם בתואר מאמן העונה ביורוקאפ של אותה שנה.

למורסיה הוא הצטרף באמצע העונה שעברה, לאחר שפוטר מקובאן, והוביל את הקבוצה לרבע גמר הפלייאוף, שם היא הודחה על ידי ריאל מדריד, אך גם זכתה בכרטיס ליורוקאפ.

העונה האחרונה היתה חלשה מאוד, ומורסיה סיימה אותה במקום התשיעי ועם מאזן של 14 ניצחונות ו־18 הפסדים. ביורוקאפ הצליחה הקבוצה לעבור את שלב הבתים הראשון אך הודחה בטופ 16, כשבסך הכל היא רשמה חמישה ניצחונות מול תשעה הפסדים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר