גוני נאור, שחקני הפועל חוגגים (צילומים: ברני ארדוב - הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)
גוני נאור, שחקני הפועל חוגגים (צילומים: ברני ארדוב - הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)

דעה | אופטימיות זהירה: הנצחון מתוק, אבל אסור לאדומים להיות שאננים

הפועל יכולה לשאוב אופטימיות מהנצחון בדרבי ולקוות לעונה סולידית שלא תסתיים במאבקי ירידה. מנגד, לאדומים אסור להיות באופוריה , כי בעוד חודש בית"ר תהיה קבוצה שונה וזו תהיה אופרה אחרת

פורסם בתאריך: 5.8.21 23:47

אומנם לא הייתי במשחק הדרבי, אבל שמחתי מאוד לראות קרוב ל-12,000 אדומים וצהובים ביציעים שהיוו תפאורה נהדרת באיצטדיון טדי והזכירו את הימים היפים של המשחקים בין בית"ר להפועל.

אחרי 21 שנים הדרבי סוף סוף חזר לעיר עם אבוקות, דגלים ושירים שחלקם לא השתנו לצד כאלה חדשים. בצד האדום כמעט ולא הכרתי שחקנים, רק את אלה הבולטים והשמות האנומיים שקישטו את ההרכב האדום היוו הפתעה מרעננת בשבילי, כאשר הבסיס של הקבוצה נשען על השחקנים שהעלו את הקבוצה מהליגה הלאומית. הפועל פתחה בסערה עם המון מוטיבציה, אך לאחר הגול הפועל הורידה הילוך, הסתגרה בעיקר ויצאה למתפרצות כיאה לקבוצה תחתית שנחותה מיריבתה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

הפועל הבליטה מספר שחקני בית והיה יפה לראות את הצעירים על כר הדשא נלחמים ומשחקים ללא פחד ומורא מול היריבה העירונית הצהובה. מי שבלט הוא כובש השער גוני נאור שגדל במחלקת הנוער האדומה לאחר שהגיע ממכבי ת"א והראה הרבה כשרון, אופי ויכולת טובה וזאת בעמדת הבלם, למרות שבמקור הוא קשר אחורי. לצידו בלט אווקה אשטה, עוד שחקן בית ובעל כושר גופני גבוה ואחד שלא מפסיק לרוץ ולחלץ כדורים ולא מפחד ממגע. למרות שהפועל לא חטפה שום שער, היה זה טבעי שהקבוצה צריכה להתחזק בבלם בכיר ובתחילת השבוע קיבלנו את הידיעה שהקבוצה החתימה בלם צ'כי עם רזומה נאה בתקווה שישדרג את משחק ההגנה, דבר החשוב מאוד לקבוצה כמו הפועל שרוצה לתקוע יתד בליגה מבלי להסתבך יותר מדי בתחתית. לא צריך להסתנוור הרבה מנצחון עם בית"ר שהוא אומנם מתוק, אבל בית"ר הנוכחית היא לא זו שהפועל תפגוש במשחק הליגה בעוד כחודש. הצהובים חסרו מספר שחקנים בגלל סיבות שונות ואני בטוח שבפעם הבאה הפועל תפגוש קבוצה חזקה יותר וכנראה גם עם קהל צהוב רב יותר ביציעים במשחק שיהיה קריטי וחשוב הרבה יותר. להפועל יש צמד חלוצים מעניין – וויליאם אגדה ועידן שמש שעוד עובדים על התאום ביניהם, אבל נראה שיש פוטנציאל לשיתוף פעולה יפה והם יכולים להוות בעיה להגנות הליגה, זאת בתנאי שאגדה ישאר בקבוצה ולא יימכר. אני חושב שמלבדם הקבוצה צריכה עוד חיזוק בקישור ההתקפי, שחקן שיתן ברק ומשהו שחסר לקבוצה. ביחד עם הקהל הססגוני לאדומים יש בהחלט סיבות לאופטימיות לקראת העונה שבפתח והמאבקים הקשים שעוד צפויים לקבוצה – כי הקהל האדום צמא ורעב ומגיע לו קבוצה בליגת העל.

בצד הצהוב יש הרבה בעיות מקצועיות והחלק ההתקפי של קומאן לא כבש עד כה בשום משחק מבחן ואפשר היה להבחין למה: לבית"ר אין שחקני הכרעה מספיק טובים כרגע, זאת למרות שיש לה כמה קשרים לא רעים בכלל. השליטה של בית"ר במשחק הורגשה, אבל ממש לא תורגמה למצבים רבים וכאמור לא להבקעת שערים. לעומת זאת העורף היה חשוף ודווקא הפועל הגיעה להזדמנויות קורצות שהוחמצו.

חוגג מתכוון להחתים עוד 2-3 שחקנים ובתוספת השחקנים שנעדרו ולבית"ר תהיה קבוצה אחרת בעוד כחודש ואז יהיה אפשר לבחון יותר טוב את יכולתה.



 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר