אורן עמיאל, גיא הראל (צילומים: באדיבות הפועל "בנק יהב" ירושלים, שרון בוקוב)
אורן עמיאל, גיא הראל (צילומים: באדיבות הפועל "בנק יהב" ירושלים, שרון בוקוב)

דעה | תרדמת קיץ: עמיאל – את מי אתה רוצה בדיוק לאמן?

עמוק בחודש אוגוסט והפועל רחוקה מאוד מלסיים לבנות את סגל השחקנים שלה. המאמן עמיאל והמנכ"ל הראל נושאים באחריות על כך שרגע לפני פתיחת האימונים האוהדים, בצדק יש להודות, לא ממהרים לקנות מנויים

פורסם בתאריך: 11.8.21 10:33

אנחנו כבר באמצע אוגוסט ואני לא זוכר סיטואציה שבה בתקופה הזו מנה הסגל של האדומים זר אחד חתום בלבד. הפועל נכנסה לתרדמת קיץ ארוכה ונדמה שאף אחד לא ממהר לשום מקום והמצב מוזר ובעיקר מדאיג.

אם את תחילת הקיץ הפועל פתחה עוד איכשהו בצורה סבירה עם החתמת הרכז ראטין אובסוהאן שממשיך עם אורן עמיאל מנימברוק ושאליו הצטרפו עוד מספר ישראלים, הרי שעכשיו כבר אפשר להגיד שמדובר בקיץ שחון שלא ברור לאיזה כיוון הולכים האדומים.

הידיעות על סיכום עם קארי בלאקשיר הנהדר מגליל גלבוע, שנראה היה כי מדובר בעסקה מוגמרת, התחלפו בחדשות מדאיגות יותר שכוללות חוזה של האחרון עם קבוצתו ופיצוי שהאדומים צריכים להעניק לגלבוע כדי שהוא ינחת בארנה. קיבלתם עוד סימן מדאיג לקיץ המוזר והלא סימפטי שעובד על הקבוצה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


גם גזרת ישראלים היא דלה וממש לא מספקת. זעקתי זאת במשך כל הקיץ – אבל גם כאן לא נעשה מקצה שיפורים כפי שציפיתי שיקרה, כמו החתמת גל מקל או ישראלי בכיר אחר. נכון לעכשיו, לעמיאל יש סגל ישראלי מאוד לא מרשים ואם תוסיפו את הבעיות עם החתמת הזרים – תקבלו מבוא לכשלון בבניית הקבוצה וזה עוד שבטרם הוקפץ כדור אחד. רק שתבינו – הפועל אמורה להתחיל באימונים בשבוע הבא ואני שואל – את מי בדיוק עמיאל רוצה לאמן?

אני מבין שהקואץ’ החדש רוצה לחכות לליגת הקיץ בארה”ב שנפתחה השבוע כדי לראות מה הוא יוכל לדוג משם, אבל זה לגמרי מאוחר מדי. עד שהזרים שיוחתמו יגיעו, וסביר שזה יקרה אחרי תחילת האימונים, אי אפשר באמת להתכונן לעונה החדשה. מישהו כאן טעה בתהליך בניית הסגל ובקצב ההחתמות ולהערכתי הפועל הולכת לעונה קשה. הבניה שמתנהלת בעצלתיים תפגע ביכולת ובהכנות ותגרום לקבוצה לשלם על כך.

אני מתקשה להבין למה הפועל לא החתימו עוד שני זרים “מתוך הליגה” מתוך מבחר הזרים האיכותי שעמד לרשותה. נכון, לא כולם בסדר גודל השכר שהפועל יכולה להציע וחלקם חתם במקום אחר, אבל עם תקציב שחקנים שעל פי פרסומים שונים נע בין 250-300 אלף דולר, עמיאל וגיא הראל לגמרי יכלו להתחיל טוב יותר את הקיץ.

זה כמובן פוגע בקצב מכירת המנויים שלא במפתיע. בזמן שהאחות מהכדורגל עושה חיל והפוקוס ממוקד שם, בהפועל כדורסל לא עשו שם החתמה שתגרום לאוהדים לקנות מנויים וזה ממש לא אופייני לקבוצה שבשנים האחרונות הרגילה אותנו למספר של 5,000 מנויים. על פי דיווחים שונים בכלי התקשורת הפועל מכרה סביב ה-1,000 מנויים וזה כבר מזמן לא מדאיג, זה כבר מביך.

אני לא סותם את הגולל על הקיץ הזה – כבר נוכחנו לדעת בעבר שאפשר להחתים 2-3 זרים בפרק זמן של שבוע ואם אותם זרים יהיו משמעותיים זה בהחלט יגביר את קצב המנויים ויתן תקווה לאוהדי הפועל שאולי הם בכל זאת ניצבים בפני עונה שיכולה לבשר טובות ואני מניח או יותר נכון מקווה שיגיע שבוע כזה בקרוב מאוד כדי לכפר על הקיץ הנוראי עד כה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר