גוני נאור, מישל דיין (צילומים: ברני ארדוב - הפועל ירושלים מועדון אוהדים)
גוני נאור, מישל דיין (צילומים: ברני ארדוב - הפועל ירושלים מועדון אוהדים)

דעה | בחזרה לעבר: העתיד בירושלים הוא אדום

בדומה לימי העבר היפים, שהפועל הייתה מושתתת על שחקני בית, גם הקבוצה הנוכחית בנויה על שחקנים שגדלו במועדון. אז הפועל חוזרת למקומה הטבעי ואני בטוח שנתקע יתד בליגה. רק נותר להחזיר את מישל דיין למערכת

פורסם בתאריך: 25.8.21 17:45

מי היה מאמין שביום שני הקרוב הפועל תפתח את העונה בליגת העל. פשוט וואו. אם מישהו היה אומר לי משפט כזה לפני שלוש שננים הייתי חושב שהבחור פשוט איבד שפיות לרגע. מי היה מאמין אז, שהמחנה האדום בירושלים שהיה כל כך מסוכסך ומפולג, כאשר מצד אחד הפועל ירושלים שהתדרדרה עד לתהומות הכי נמוכים של הכדורגל הישראלי עם בעל בית שהקבוצה והאוהדים לא עניינו אותו לחלוטין, ומהצד השני קבוצה ואוהדים שרצו להיות הפועל ירושלים אבל לא יכלו כל עוד השם היה תפוס בידי משפחת סאסי – אך אז התעוררה התקווה מחדש בעזרת קומץ אוהדים מסורים כמו יוסי ליפקין, איציק עומר, אבישי בלום, מרכוס גרשקוביץ וחבריהם שלא נחו לרגע ועבדו קשה על מנת לחלץ את השם הקדוש לנו “הפועל ירושלים” מידי משפחת סאסי והביאו לאיחוד המיוחל עם הפועל קטמון וכך נוסדה לה הפועל ירושלים מחדש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


השנה ראשונה, שנת האיחוד, לא הייתה קלה. המשקעים הרבים לאורך השנים בין מי שהלך בדרך קטמון ובין מי שלא, נתנו את חותמם בעיקר במדיות החברתיות אך גם ביציע.

התעקשותם של חלק מאוהדי קטמון להנציח ולהנכיח בכל מקום את שם קטמון גרמה לתחושות לא קלות מצד חלק מהאוהדים, אבל בעזרת אנשים חכמים בתוך הוועד המנהל הושג מתווה שהשביע את רצונם של רוב האוהדים משני הצדדים וכולם הבינו שהפועל ירושלים היא מותג ענק שיש במה להתגאות.

עונת העלייה חיברה את כולנו ביציע מחדש ואפשר להגיד בביטחון שהאיחוד כמעט והושלם. מבחינתי, מה שחסר לאיחוד “על מלא” הוא שילובו של הסמל הגדול שלנו מישל דיין במערכת.

בעניין המקצועי, לדעתי שנבנתה השנה קבוצה חזקה ומאומנים שתסתכל בלבן של העיניים כמעט לכל קבוצה בליגת העל, וזאת למרות שהתקציב שלנו הוא מהנמוכים בליגה. אני סמוך ובטוח שנשרוד בליגה ואף יותר מכך.

הצוות המקצועי בנה קבוצה בצלמו ובדמותו. אמנם ללא כוכבים גדולים, אבל עם חבורה של גברים שישאירו את הלב והנשמה בכל מגרש בארץ.

הפועל ירושלים מאז ומתמיד הייתה מושתתת על שחקני בית, עוד מימי ילדותי במגרש ימק”א עם מישל דיין, מורדי ועקנין, יאיר אסייג ואחרים ולאחר מכן גם באצטדיון טדי עם אמיר גולה, צמד האברהמים, משפחת סלמן וחבריהם. גם הדור החדש הנוכחי שכולל את גוני נאור, הראל שלום, אווקה אשטה ושאר שחקני הבית ימשיכו את דרכם של אלו שהוזכרו קודם וילחמו בכל משחק עבור הסמל והקהל.

ממשחקי גביע הטוטו אנו למדים שגם שחקני הרכש החדשים רוסלן ברסקי וגיא חדידה נראים מצויין ויחד עם קלאוטיס נומביל המשתפר, ווילי אגדה המפציץ, השוער אדליי אדביו “הפנתר” וצמד הבלמים הזרים נראה שנבנתה קבוצה שאוהדים יהנו ממנה.

פינה חמה שמורה בליבי לעידן שמש היקר. אל לנו לשכוח את תרומתו ואת שעריו של עידן לעלייה וגם אם זה נראה קשה בהתחלה השערים שלו עוד יגיעו ובגדול.

לסיכום, עונה מוצלחת מבחינתי תהיה להישאר בליגה ולנצח עוד דרבי או שניים. העתיד של הכדורגל בירושלים הוא אדום. להתראות בנוף הגליל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר