וויליאם אגדה, שי אהרון (צילומים: אורן בן חקון, דפי ספונר)
וויליאם אגדה, שי אהרון (צילומים: אורן בן חקון, דפי ספונר)

דעה | שדרוג חוזהו של אגדה: המקרה מבהיר מי הם בעלי הבית האמיתיים

לא ברור מדוע שכרו של ווילי אגדה שודרג מבלי שיאריך את חוזהו. זו החלטה מוטעית של שי אהרון ואורי שרצקי שלא מבינים את כללי המשחק. הייתי מצפה מ”בעלי הבית” להביע את דעתם, אבל לא בטוח שהם יכולים

פורסם בתאריך: 30.8.21 09:26

פתיחת העונה בפתח, אבל אני רוצה דווקא להתמקד בהחלטה שגויה שעשתה הנהלת הקבוצה בשבוע שעבר עם חוזהו החדש של ווילי אגדה.

למי שלא מכיר, אגדה שיחק במועדון בשנים האחרונות ובעונה שעברה הושאל להפועל חיפה עם סעיף רכישה. לאחר עונה בינונית, החליט הבעלים יואב כץ, הידוע בחסכנותו הרבה, שלא לממש את סעיף הקניה של החלוץ המאכזב שחזר הישר להפועל. להבנתי וידיעתי יש להפועל ירושלים חוזה לעוד עונה אחת עם השחקן בסכום נמוך מאוד יחסית.

בשבוע שעבר פרסמה הקבוצה הודעה לתקשורת שהחלוץ ממשיך בהפועל עד סוף העונה וזאת עם שדרוג כספי ניכר וללא שנדרש להאריך חוזה. טעות קשה של טירונים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אין שום סיבה שחלוץ שעוד לא פרע שטרות בשום מקום יקבל שדרוג כספי ללא שיאריך חוזה, כך שניתן יהיה בעתיד להרוויח עליו כפי שנהוג בכל קבוצה בארץ. קראתי ברשתות החברתיות שזה הדבר המוסרי והנכון לעשות.  צר לי שלא להסכים כלל. אנחנו חיים בכדורגל הישראלי ועלינו לפעול בסטנדרטים הנהוגים בו.

אם המועדונים מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ואפילו בית”ר (שממנה אני מעדיף לא לקחת דוגמה בכלום) נוהגים להשתמש בכוחם ל״יבש״ שחקנים בספסל עד שיחתמו לעוד עונה בשדרוג שכר יפה אז כך צריכה גם הפועל ירושלים לנהוג.

כל שחקן בעתיד ילמד מ”מקרה אגדה” ויבין שאנחנו מועדון רך וחלש וישתמש בזה כדי לסחוט שדרוגים ותוספות ללא שיאלץ לתת דבר בתמורה שלא לדבר על הסוכנים הממולחים שלומדים אותנו ממש בימים אלו וישמחו לנצל בעתיד את רוחב ליבם של הקברניטים לטובת השחקנים שהם מייצגים.

אין לי טענה לשחקן עצמו או לסוכנו שהרשו לעצמם לנצל את חולשת ההנהלה, אלא רק לאחראים בהפועל שלא הבינו את כל המשמעויות שיש לכניעה כזאת בעתיד. אין לי מושג מי אחראי לטעות והמחדל שנעשה אבל בהכירי את המערכת נראה לי שהאחריות לטעות נופלת קודם כל על השניים ששמחתי לפרגן להם בשבוע שעבר: אורי שרצקי ושי אהרון. היכן הוועד המנהל, או במילים אחרות בעלי הבית?

כל בעל בית נורמלי היה מבין שצריך להתעקש על שדרוג תמורת הארכת חוזה כדי שאפשר יהיה לעשות קופה בעתיד ובהפועל בעלי הבית ונציגיהם לא מעורבים בהחלטות אסטרטגיות חשובות שכאלו ונותנים לבעלי תפקיד בשכר להחליט באופן בלעדי ולהקריב את העתיד על חשבון ההווה.

אותו אגדה היה זה שכבש את שער השוויון הזמני במשחק המכריע בבלומפילד נגד הפועל ת”א בגביע הטוטו וגם כאן נשמעה בסביבת הפועל ביקורת על  ההרכב החסר שהעלה זיו אריה במשחק שיכל היה להקנות להפועל מקום בחצי הגמר.

נכון, לזיו היתה תוכנית ידועה מראש לעשות ניסיונות ולתת לכמה שיותר שחקנים הזדמנות לשחק, אבל בדיוק כמו במשחק הגביע בשנה שעברה מול כפר שלם המועדון לא זיהה את ההזמנות המיוחדת והעדיף לוותר על המעמד היוקרתי.

האם הוועד היה מעורב בהחלטה גם בהחלטה הזאת? סביר שלא. מי בעל הבית בהפועל ? תשפטו בעצמכם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלי

    עידו גרונר טועה ומטעה. החוזה של אגאדה היה אמור להסתיים העונה. הפועל כבר הצליחה להשיג הארכה שלו – לעונה הקרובה.

  2. סמי

    גרונר די. אתה מתיש. רק אתה יודע לנהל. בוא נסגור על זה ככה. אתה בקיא בכל הפרטים ואתה יודע מה הכי טוב.
    רק תפנים דבר אחרון ובא גואל להפועל מישל דיין לא יהיה בהפועל…נ ק ו ד ה! לא יהיה. תפנים ותתקדם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר