עידן שמש, זיו אריה (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)
עידן שמש, זיו אריה (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)

דעה | סוויץ' מהיר בראש: זיו אריה – ליגת העל היא לא גביע הטוטו

היכולת מול נוף הגליל לא תספיק לדרבי ולמשחקי ההמשך. חבל שהאדומים לא יצאו עם מלוא הנקודות מול יריבה פוטנציאלית לתחתית. זיו אריה צריך להרוויח את עידן שמש להמשך ולתת לו יותר דקות משחק ופחות ספסל

פורסם בתאריך: 1.9.21 12:16

בשעה טובה אחרי 21 שנים קיימה הפועל ירושלים את משחק הבכורה שלה בליגת העל וקשה להגיד שהתרשמתי מהרמה של שתי הקבוצות ומהתוצאה. הפועל כמובן מעניינת אותי הרבה יותר מנוף הגליל, וחבל שבמשחק שעכשיו לא נראה עדיין קריטי, אך עשוי להתברר ככזה בקרב על הישארות, היה צריך להסתיים עם יותר מנקודה אחת.

חניכיו של זיו אריה אכזבו אותי ביכולתם והיו צריכים להפגין יותר נחישות ומאמץ. אומנם הקבוצה לא הפסידה, אבל יש טעם של פספוס והיכולת הזאת אם תימשך לא תספיק לאדומים שיצטרכו להראות יכולת משופרת, כזו שדומה יותר למשחקים שהפגינה הקבוצה בגביע הטוטו וכבר עכשיו הפועל מבינה שהמפעל השלישי בחשיבותו לא דומה למשחקי הליגה הרגילה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


הניהול של זיו אריה היה תמוה בעיני. במיוחד בלטה לרעה ההחלטה לייבש את החלוץ הבולט מהשנה שעברה עידן שמש על הספסל במשך 70 דקות. ככה זיו לא ירוויח את מספר 9 בהמשך ופעולות אלה מורידות לו את הבטחון. אין לי ספק שיש לו יכולת לכבוש שערים גם בליגת העל ולעזור לאדומים, אבל קואץ' אריה ושי אהרון צריכים להעניק לו יותר דקות משחק ולתת לו תחושה שהוא מוערך וזאת על אף הנכונות לשתף צעירים כדוגמת אחמד סלמן שבהחלט היה לא רע לאחר שנזרק למים העמוקים, אבל רצוי במקביל לא לאבד את שמש. היכולת על המגרש כאמור הייתה מאוד פושרת ומלבד החמצה של ווילי אגדה, המשחק היה מאוד שבלוני כשהקישור היה אנמי ולא סיפק כדורים לחלוצים ושיחקו יותר מדי לרוחב. חזרתו של רוסלן ברסקי שהחלים מהקורונה למשחק הדרבי אמורה לשפר את המצב.

ואם כבר בדרבי עסקינן, להפועל יש עוד קצת זמן התארגנות עד למשחק מול בית"ר ויש את האימרה המפורסמת ש"פגרת הנבחרת" באה בזמן – לא יודע אם היא באה בזמן או לא, אבל הדרבי אמור להיות משחק פתוח לחלוטין אפילו עם יתרון מוראלי קל לאדומים, במיוחד כשבית"ר נראית לא טוב. גם לקבוצה של קומאן יש עוד זמן התארגנות עד למשחק הנחשק וגם האדומים יצטרכו "לאפס כוונות" ולהגיע מוכנים וחדים יותר לקראתו. הפעם הדרבי יהיה סיפור שונה מהמשחק הקודם בין הקבוצות כשזיו אריה יצטרך להפנים שאין צורך להסתגר מול יריבה ברמה דומה.

***

כמה מילים על קבוצת הכדורסל של המועדון שבשבוע שעבר העבירה הילוך בבניית הסגל. האמת שזה יותר מהילוך, ויותר לחיצה על דוושות הגז עד עם החתמתם של שלושה זרים באותו היום. ללא ספק מאורע נדיר, במיוחד אחרי קיץ שחון שבו לא ראינו החתמות של הזרים המשך חודשיים. אני יכול להעניק צל"ש לקודקודים ולצוות המקצועי. החתמתם של שון קילפטריק שהוא גארד ברמה גבוהה עם המון נסיון, בנוסף לסנטר עם פוטנציאל גדול כמו ת'ון מייקר זה בהחלט מרשים. אנתוני בנט הוא הימור מסוכן, אבל גם כזה שיכול להתברר כהצלחה אם ישחזר את יכולותיו. עכשיו נשאר להחתים עוד פורוורד ולסיים את הסגל. מחכה כבר לראות איזה קבוצה מצפה לנו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נומביל ואוואקה

    הדרך היחידה לשרוד היא מרכז שדה מעובה ודפנסיבי עם נומביל ואוואקה, שלושה בלמים וברסקי במרכז מנהל. אבל צריך גם להבקיע ואת זה עוד לא פתרתי.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר