אורן עמיאל, גיא הראל (צילומים: באדיבות הפועל "בנק יהב" ירושלים, שרון בוקוב)
אורן עמיאל, גיא הראל (צילומים: באדיבות הפועל "בנק יהב" ירושלים, שרון בוקוב)

דעה | הנתק בין הראל לעמיאל – ראי להתנהלות הקלוקלת בקיץ של האדומים

ההתנהלות של הפועל בקיץ האחרון היתה רעה מאוד - זרים שהוחתמו מאוחר, סגל שרוב הזמן לא התאמן ביחד, פארסה במשחק האימון מול הפועל אילת והדובדבן שבקצפת - נתק בין המנכ”ל הראל למאמן עמיאל

פורסם בתאריך: 14.9.21 17:01

בשעה טובה, אחרי תקופת בנייה ארוכה מאוד, הפועל סיימה לעת עתה את בניית הסגל לעונה הקרובה. חלק מהשחקנים עדיין לא נחתו או שעדיין לא סיימו בידוד, מה שאומר שהקבוצה מתאמנת באופן חלקי למדי וההכנות בהתאם. יש מחיר לבנייה המאוחרת: השחקנים הזרים הגיעו בשלב מאוחר לישראל, הסגל עוד לא עשה אימון אחד בהרכב מלא ומשחקי האימון מלאים באלתורים של שחקנים צעירים ומשלימים מהליגה הלאומית – כאלה שלא אמורים בכלל להיות חלק מהסגל לעונה הבאה, כפי שאמר אורן עמיאל בראיון לערוץ הספורט, לאחר התבוסה המבישה במשחק האימון מול הפועל אילת. נכון, הפועל שיחקה עם שליש מהסגל במקרה הטוב והתבוסה היא הגיונית מול הקבוצה מהדרום שהגיעה בסגל מלא, אז מה הטעם לקיים משחק?


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ואם כבר בהשלמת הסגל עסקינן, נדמה שקייזר גייטס, הזר האחרון שהוחתם, הוא שחקן שבא בעיקר להיות משלים ולא להוביל את הקבוצה. שחקן שיכול בעמדה 3 שיכול גם 4, קלעי טוב שבא בעיקר לשמור ולעלות מהספסל לצורך שינוי אנרגיות. מדובר בשחקן נוסף שהוא ללא נסיון אירופי, שכנראה לא מפחיד יותר מדי את עמיאל שכבר עשה דברים דומים בעבר בנימבורק. אני מאוד מקווה שהקואץ’ של האדומים יצליח לחבר את הפאזל ולבנות קבוצה שתתחרה באירופה, כי כבר בתחילת אוקטובר, עוד לפני תחילת הליגה הישראלית, מצפים לאדומים שני משחקים קריטיים במפעל האירופאי. כידוע, משחקי ההכנה היו בעיקר בסגל חסר. מקווה שיתחבר לו – אחרת הוא ואנחנו נהיה בבעיה.

אני לא מרוצה מהסגל הישראלי. הפועל זה מועדון שאוהב להדגיש את השחקנים הישראלים, אבל השנה לא נראה שיש כאלה ברמה גבוהה ונחלשנו לגמרי בגזרה הזאת לעומת העבר. לעמיאל מצפה עבודה קשה כדי לחבר את הקבוצה – אסור לו לשכוח את הליגה המקומית שהיא הלחם והחמאה של האדומים כשההנהלה רוצה ומצפה בתקציב שכזה להגיע לכל הגמרים המקומיים – משימה לא קלה בכלל שעומדת לפניו עם קבוצה שיש בה הרבה סימני שאלה לגבי רמת הזרים והישראלים.

אם יש משהו שצורם יותר מהכל ומדובר במראה לגבי ההתנהלות של הפועל בקיץ, היא המתיחות הגואה בין גיא הראל למאמן שלו עמיאל – כך לפחות “לפי פרסומים זרים”, שכידוע צצו בכלי התקשורת.
הדיווחים לא מספרים יותר מדי וכנראה גם לא את כל הסיפור, אבל עצם הידיעה על נתק בין המנכ”ל למאמן מראים שמשהו לא קשורה בממלכת הפועל. אין סרט בעולם שיש נתק בין שתי פונקציות אולי הכי חשובות במערכת כשהטיימינג, ערב פתיחת העונה, מראה שהפיצוץ המוקדם הזה הוא סימן רע להמשך.

רב הנסתר על הגלוי. האם עמיאל דרש שחקנים מסוימים שאותם לא קיבל? האם הונחתו לו שחקנים על הראש מבלי שיסכים לכך? אני לא יודע את התשובה אבל שימו לב לנתונים הבאים: בהודעות הדובר שהוציא המועדון, עמיאל היה מצוטט בהחתמות של שון קילפטריק, ראטין אובאסוהאן, טור מייקר וקייזר גייטס ואילו יותם הלפרין היה מצוטט בהודעות של ג’יילן אדאמס ואנתוני בנט ללא כל ציטוט של הקואץ’. תשפטו בעצמכם אם יש קשר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר