שי אהרון, זיו אריה (צילום: ברנדי ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)
שי אהרון, זיו אריה (צילום: ברנדי ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

דעה | תמיכה טכנית: חשוב לבקר, אבל להישאר נאמנים למי שהוביל אותנו לליגת העל

הצוות המקצועי נתון כעת לביקורת מבית שנראית הגיונית לנוכח התוצאות. אך אל לנו לשכוח שאותו הצוות הוביל אותנו להצלחות, צלח משברים, ולפחות במגרש עלינו האוהדים לעודד ולהרים אותו ואת השחקנים

פורסם בתאריך: 8.10.21 03:23

אני הולך לדבר על הדרך. דיבור על הדרך לא בא ממקום של תירוצים או יהירות, כמו שלפעמים נוטים לחשוב, אלא ממקום של צניעות והבנה, שיש עוד מרחק לא קטן לעבור בכדי שנהיה במקום שאליו אנחנו שואפים. נכון שהתקדמנו מאוד בשנים האחרונות הודות לצוות מקצועי טוב ונכון, ואנחנו לא לוקחים את ההתקדמות כמובנת מאליה – החברים הרוויחו את הקרדיט בכדי שנמשיך לתת להם רוח גבית ואמונה גם היום. אבל לצד הדרך החשובה, יש את המציאות, שכרגע נראית לכולנו רע.

פתחנו את העונה בצורה לא טובה, גם ברמת התוצאות וגם ביכולת על המגרש. עדיין לא מצאנו את האיזון במשחק ההתקפה שלנו, למרות שבהחלט אנחנו יכולים להיות מרוצים ממשחק ההגנה. אבל לאף אחד מאיתנו זה לא מספיק


אז מתחילים לשאול שאלות. מה לא עובד? איפה טעינו? מה עושים? לאורך השנים למדתי שלכל אוהד יש דעה, פתרון או עצה, וכולנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות ברגעי משבר. כשאתה מעורב כל כך, כשאתה קורא לעצמך אוהד שרוף, כשאתה חי את הקבוצה שלך 24/7, ברור שתהיה לך ביקורת – בין אם חיובית כשמצליחים, ובין אם שלילית כשההצלחות ממעטות להגיע. ברור שהביקורת שלנו האוהדים היא לגיטימית וחשובה, כל עוד ביציע אנחנו חוזרים להתנהג כאוהדים ועושים את תפקידנו, שהוא לעודד ולדחוף את השחקנים, לתת אנרגיות מטורפות ורוח גבית.

לאורך השנים למדתי דבר אחד – בכדורגל אין חוקיות ברורה. באותו מצב ותוך ביצוע אותן פעולות אפשר להגיע לתוצאות הפוכות. אני זוכר עונות בהן לצד רצף של 7 ניצחונות, נכנס אותו סגל, עם אותו צוות אימון, לסחרור שנגמר בסדרה של משחקים רבים ללא ניצחון. כמה פעמים בחיי הכדורגל שלי אמרתי את המילים קארמה או אנרגיה? מי שמכיר אותי יודע שהמילים האלה רחוקות ממני בכל הקשר אחר, אז למה בכל זאת אדם פרקטי כמוני נגרר לשפה הזו? יש כל כך הרבה דברים שאני לא יודע גם אחרי צפייה במאות משחקים ואימונים.

אז מה כן אני יודע? אני יודע שזה אותו צוות מקצועי שהוביל אותנו בשנים האחרונות להרבה הצלחות ורגעי אושר, וגם למספר לא מבוטל של משברים. את כולם צלחנו, אחרת במקום לסכם את המשחק מול מכבי תל אביב בליגת העל היינו מסכמים עוד הפסד לאחי נצרת.

אני יודע שלחץ לא עוזר לפתור משברים, אלא דווקא אמונה ותמיכה בעוסקים במלאכה. אני יודע שבמועדון שלנו מתנהלים בצורה המקצועית ביותר – זו מערכת עם ביקורת עצמית גבוהה מאוד, תהליך קבלת החלטות מסודר, ואנשים שעושים לילות כימים בניתוח התקלות ומציאת פתרונות ודרכי פעולה חדשות.

וכן, סומך עליהם ומאמין בהם מאוד. נקרא לילד בשמו – אנחנו לא נרד.

ולנו האוהדים נשאר להוציא את כל הביקורות שלנו בקבוצות הוואטסאפ, הפייסבוק וכו’, אבל אסור לנו לשכוח – כשמגיעים למגרש אנחנו חלק מהמשחק. מעודדים בכל הכוח, כמו שאנחנו יודעים, עד הרגע האחרון.כי אנחנו הפועל ירושלים ואנחנו כאן כדי להישאר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר