חסוס רואדה (צילום: ניר קידר)
חסוס רואדה (צילום: ניר קידר)

למרות שני הניצחונות על ואשאש בבית"ר מודים: "חסר בלם בכיר"

למרות המעבר לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית בבית”ר מתגעגעים לרואדה ("חסוס היה חסר במרכז ההגנה") ומפנימים שהקבוצה חייבת להביא לו מחליף איכותי

פורסם בתאריך: 9.7.17 10:09

צמד הניצחונות שהשיגה בית"ר נגד ואשאש ההונגרית בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית גורמים למצב רוח מצוין בבית וגן. הצהובים, שחזרו כבר ביום שישי (6.7) לארץ מהונגריה אחרי התצוגה הנפלאה במשחק ביום חמישי והבטחת הכרטיס לסיבוב השני, כבר עסוקים בצמד המשחקים נגד בוטב פלובדיב הבולגרית בסיבוב המוקדמות השני, כשבקבוצה משוכנעים כי ביום חמישי הקרוב ימלאו כ-11,000 אוהדי הקבוצה את אצטדיון המושבה במשחק נגד פלובדיב (חמישי, 13.7, 21:00).

בבית"ר, כאמור, מרוצים מהעלייה לסיבוב המוקדמות השני, אך בקבוצה גם יודעים היטב כי משחק ההגנה לוקה בחסר, כשבבית וגן נלחצו מאוד מאירועי המשחק הראשון נגד ואשאש, אז ספגה הקבוצה שלושה שערים לא מחויבים. במשחק השני ההגנה התייצבה, אך זה קרה בעיקר בשל העובדה שבית"ר עלתה עם שלושה בלמים, כשטל כחילה הצטרף לדוד קלטינס ולדן מורי, שפתחו גם במשחק הראשון.

"משחק ההתקפה שלנו עובד מצוין", מציין גורם בבית"ר, "וניתן היה לראות את זה בשני המשחקים, כשפרט לשערים שכבשנו גם הגענו לעוד מצבים והיינו מסוכנים. המשחק שטף וזרם, בטח אם לוקחים בחשבון את השלב המוקדם של העונה. כעת אנחנו צריכים לעבוד ולתקן את מה שלא עבד כמו שצריך".

אותו גורם מתכוון בעיקר למשחק ההגנה, ובבית"ר, חשוב לציין, הבינו זאת כבר לאחר המשחק הראשון נגד ההונגרים, אז הגבירו אלי אוחנה, שרון מימר ואלי טביב את החיפושים אחר חיזוק לעמדת הבלם.

“כבר אחרי משחק אחד אפשר היה לראות עד כמה חסר לנו בלם בכיר כמו חסוס רואדה, שהיה חסר במרכז ההגנה”, מציין גורם בבית”ר בשיחה עם “ספורט כל העיר”. “הוא היה חסר במנהיגות, בהכוונה וגם ביציאה עם הכדור קדימה. אני חושב שעכשיו כולם מבינים שזו היתה טעות לא להביא בלם בכיר במקום חסוס”.

מנגד, גורם בצוות המקצועי של בית”ר טוען כי “ברור שאנחנו צריכים ורוצים להתחזק, אבל יש לנו קבוצה מספיק חזקה וסגל מספיק טוב גם בלי חיזוק. אי אפשר לבטל את הקבוצה הזו בגלל משחק אחד או שניים. בכל מקרה, אנחנו עובדים קשה כדי למצוא את השחקנים שיתאימו לנו כשהמטרה היא להביא שחקן אחד או שניים שישדרגו אותנו”.

מחפש בלם - אלי אוחנה (צילום: אורן בן חקון)

מחפש בלם – אלי אוחנה (צילום: אורן בן חקון)

***

***

כאמור, ההתלבטות היא בין הבאת בלם זר וחלוץ ישראלי לבין הבאת בלם ישראלי וחלוץ זר, כשנכון לשבוע האחרון בבית”ר פועלים בשתי החזיתות. ל”ספורט כל העיר” נודע שבבית וגן אמנם ממשיכים לחפש חלוץ זר, אבל במקביל גם בודקים את האופציות הישראליות, כשאחד מהשמות שנבדקים הוא שלומי ארבייטמן, חלוצה של הפועל חיפה בשנתיים האחרונות, שסיים את חוזהו בקבוצה ועדיין לא מצא קבוצה.

גורמים בבית”ר, כך נודע ל”ספורט כל העיר”, פנו באחרונה לחלוץ ובדקו מולו את האפשרות להחתמתו, אך יש לציין כי עדיין לא הוגשה לו הצעה רשמית.

“יש התעניינות של בית”ר בארבייטמן אבל זה עדיין בשלבי גישושים בלבד ואין שום דבר קונקרטי”, מציין גורם המעורה בפרטים ומוסיף ש”צריך לתת להליך את הזמן ולראות לאן זה יוביל”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר