עידן שמש, זיו אריה (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים, אורן בחן חקון)
עידן שמש, זיו אריה (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים, אורן בחן חקון)

דעה | אריה אם ישאג: אל תירא זיו, תשחק כבר עם שני חלוצים

השערים של אגאדה סידרו לזיו אריה פגרה רגועה, אבל הוא חייב לקחת מסקנה אחת ברורה לגבי החלוץ  - לשחק איתו ועם עידן שמש בחוד ללא פחד. וגם - הראיונות של מאמן הפועל הזויים והוא חייב להשתפר בכך 

פורסם בתאריך: 11.11.21 12:43

צמד השערים המפתיע של וילי אגאדה סידר לזיו אריה קצת שקט לפני פגרת הנבחרת ושזרוע החורף. אני בספק אם בוועד המנהל חלמו על שני ניצחונות ברצף לאור היכולת העגומה של הקבוצה מתחילת העונה, ובעיקר בקושי לייצר מצבים ולכבוש שערים.

עידן שמש הכריע את המשחק מול מכבי פ”ת בהברקה בודדת, והפעם הגיע תורו של אגדה לכבוש שער מהיר בתחילת המחצית השניה, מה שגרם לנתניה להלם ולשיתוק טוטאלי והכניס את הקהל האדום לאקסטזה  – והוא זה שדחף את השחקנים לנצחון.


למרות הניצחון, נשאלת השאלה מדוע  שמש ואגאדה לא משחקים ביחד בחוד? ההחלטות של זיו אריה לא מובנות לי. ראינו בצורה מפורשת, כאשר הפועל שיחקה עם אגאדה ושמש בחוד ביחד עם חאמד שולאג’ה בכנף, איך האדומים הפכו להיות מסוכנים ביציאה למתפרצות. במכוון או שלא, הפועל שיחקה בהרכב שנחשב “התקפי” ברוב המחצית השניה, וחזינו במשחקה הטוב ביותר הפועל העונה (לפחות במחצית השניה) ולא במקרה. צדק אריה כשאמר באחד הראיונות שהפועל לא בליגה של מכבי חיפה, מכבי ת”א והפועל ב”ש, אך מול שאר קבוצות הליגה אין סיבה שקבוצתו לא תשחק שווה בשווה ותצליח גם לנצח משחקים. כעת, אחרי צמד הנצחונות הפועל חוזרת לעניינים ומסטטוס של “יורדת בטוחה”, היא עברה לסטטוס מחמיא יותר של “נאבקת על הירידה”, שזה אומר שהליגה לא ברחה לה והמשימה עדיין בהישג יד.

אני מבקר לא אחת את מאמן הפועל ואני עדיין דבק בעמדתי, שהוא לא המאמן שצריך להוביל את הקבוצה לחוף המבטחים ולהישארות בליגת העל. ההחלטות שלו על המגרש מוזרות, החילופים תמוהים, הצבת ההרכב משונה מדי שבת והטעות המרכזית היא כאמור חוסר היכולת לשלב את שמש ואגאדה יחדיו בחוד.

הוא משתמש בשלל תירוצים כדי לתאר משחק לא מוצלח והראיונות שלו בכלי התקשורת הן על גדר בדיחה. הוא עוף מוזר, שמביך את עצמו פעם אחר פעם. הבעות הפנים שלו מוזרות, האמירות שלו נראות לקוחות מסרט לא מוצלח ויש לו משפטים מצחיקים. אני חושב שכדאי לו לקחת שיעורים במשחק מול מצלמה ולקחת קורס מזורז איך עונים, כי בשורה התחתונה – הוא מביך את עצמו ואת המועדון שאותו הוא מייצג. אריה, קח אוויר, תנשום עמוק ותנסה להיות ענייני ולא מתחכם.

בעניין נוסף, אחרי שבוע שלם שבו התכתשו הצדדים בתוך מחנה האוהדים הדי מופרד של הפועל, לפחות ראינו קצת שקט במשחק מול נתניה. הקהל הוותיק של הפועל לא מתקבל על ידי הקהל המרכיב את אוהדי קטמון, והאוהדים הוותיקים מרגישים כמו “גוף זר”. טוב יעשו ראשי הפועל וגם האוהדים מהפלג הקטמוני אם ירגיעו את הרוחות ולא יצאו באמירות מרחיקות לכת נגדם, מה שרק מוסיף עוד אש למדורה וזה הדבר האחרון שכולם רוצים. אם הם רוצים להניף את דגל ישראל, אז שיניפו. בתוך המדינה, שלנו בעיר הבירה, אסור לאיש לאסור או למנוע הנפת דגל לאום.

ואם כבר אוהדים: היה תענוג גדול לראות משפחות עם ילדים ביציעים בצהריי שבת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר