תון מייקר (צילום: אורן בן חקון)
תון מייקר (צילום: אורן בן חקון)

דעה | נס טורקי

החלפת ת'ון מייקר הכרחית מאוד כדי לנצח את הטורקים ולעבור שלב באירופה

פורסם בתאריך: 18.11.21 10:12

הניצחון על הפולנים בשבוע שעבר היה יותר הפסד מניצחון, כשהבחורים של קואץ’ יותם הלפרין לא עמדו במשימה ולא הצליחו לנצח מעל ההפרש הרצוי. ייתכן מאוד שעם שחקן איכותי בעמדת הסנטר, דברים היו נראים אחרת עבור הפועל, אך עם כל הרצון הטוב והשם המפוצץ, היכולת של ת'ון מייקר חלשה מאוד והוא צריך לסיים את תפקידו בקבוצה. ויפה שעה אחת קודם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


בעוד כשבועיים וחצי תתארח הפועל במשחק גורלי עבורה מול קרשיאקה הטורקית, כשהיא חייבת ניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לשלב הבא. אל המשחק הזה הפועל חייבת להגיע עם סנטר חדש, אחרת המשימה תהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרית.

כאן המקום להגיד שאיני מסוגל להבין למה לוקח כל כך הרבה זמן למצוא מחליף, בזמן שאפשר לראות קבוצות אחרות מהליגה המקומית ומליגות נוספות באירופה שמחתימות גבוהים. ההתמהמהות הזאת שהתחילה עוד בקיץ כבר עלתה ביוקר בפתיחת עונה רעה מאוד, ועכשיו היא עלולה להוביל להדחה מאירופה. תתעוררו שם בהנהלת הפועל, תתחילו לקבל החלטות גם אם הן קשות. וזו ממש לא החלטה קשה.

ההדחה נראית די ודאית, ואם אכן הפועל תודח, הכישלון יהיה על ראשם של קברניטי הפועל – אייל חומסקי, גיא הראל וגם יותם הלפרין, שהיה שותף לבניית הסגל וכעת הוא המאמן ויש לו השפעה על ההחלטות. לא ייתכן שיש מריחת זמן כשהבעיה בוערת וצפה באוויר כבר זמן רב.

סוגיה נוספת שלא נראית ברורה, היא בעמדת המאמן. לא ברור אם הלפרין רוצה להמשיך לאמן (כנראה שלא), אבל אף אחד בקבוצה לא ממהר לאור התוצאות הטובות וכל עוד כולם מרוצים לא דחוף להביא איש על הקווים. נקווה לנס בטורקיה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר