שחקני בית"ר, שחקני הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
שחקני בית"ר, שחקני הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | הישרדות

בית”ר עדיין פייבוריטית מול האדומים, אך מה שבטוח שהדרבי הקרוב לא יהיה דומה לקודמו

פורסם בתאריך: 22.12.21 22:07

משחק הדרבי ביום ראשון הוא בין שתי קבוצות תחתית, קבוצות שנלחמות על חייהן שזקוקות מאוד לנקודות במאבקים שעוד מצפים להן השנה, ועל כן מדובר בדרבי שונה מהסיבוב הראשון.

בפעם הקודמת שחקני הפועל הגיעו יהירים אחרי שניצחו בגביע הטוטו, וספגו לא רק שערים אלא גם את ההלם מהקהל הצהוב. הפעם המצב שונה ואחרי הנצחון על נוף הגליל האדומים יגיעו עם יותר בטחון.

בעירייה מציינים ומדגישים כי "הנת"צים החדש

אני לא מצפה למשחק ברמה גבוהה כיאה לקבוצות שצריכות מאוד את הנקודות ונאבקות על הישארות, ומדובר במשחק שבסופו של דבר הוא בין קבוצות שוות בנקודת הזמן הזו.

על הנייר, לבית”ר יש סגל שחקנים עדיף, אבל הבעיות שיש בבית וגן מקזזות את היתרון האיכותי, ולכן נצחון של האדומים לא יחשב להפתעה מבחינתי. בדרבי הקודם בית”ר ניצחה בקלות רבה, לא מעט הודות לאוהדים ש”לא רואים בעיניים” כשיש משחק דרבי ודוחפים את קבוצתם. המאבק בין המועדונים הוא לא יוקרתי כמו בעבר, אבל עדיין יש הרגשה אחרת במשחק בין הקבוצות ואני בטוח ששחקני בית”ר ישימו את כל הבעיות בצד ויגיעו במוטיבציית שיא.

לבית”ר יש מטרה אחת מרכזית השנה והיא הישארות בליגה, זאת כדי שהערך שלה לא ירד כשהיא נמצאת במשבר ניהולי והיא עשויה להימכר בקרוב, ובוודאי לא תרצה לעבור בעלים כשהיא בליגה השניה.

יוסי מזרחי הוא האיש הנכון בזמנים קשים אלה כדי להחזיק את המערכת עם הנסיון הרב שיש לו. הוא כבר יעשה סדר בקבוצה ואני בטוח שאיתו בהמשך בית”ר תראה יותר טוב, על אף הסיטואציה הלא טובה שבה הוא קיבל את הקבוצה ויצליח להשאיר את הקבוצה בליגה עונה נוספת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר