רוני דיאון ז"ל (צילום: רמי מנדל)
רוני דיאון ז"ל (צילום: רמי מנדל)

פרידה מרוני דיאון ז"ל – אנחנו כבר מתגעגעים

מודל לחיקוי, מורה לחיים וחבר יקר – שלמה חסיד נפרד מרוני דיאון ז"ל

פורסם בתאריך: 12.1.22 14:41

טוב רוני, הגיע הזמן שבו צריך להיפרד. הרבה פעמים בתקופה האחרונה, שבה גססת בבית החולים, שאלתי את עצמי מה לכתוב. היו לנו הרבה רגעים שאיך אומרים נשאיר בין חברים.

גדלתי על הכתבות שלך. כל יום שישי הייתי מחכה לראות מה כתבת ב"כל העיר". הייתי גדול המעריצים שלך, ואתה זה שהשפעת עליי בכתיבתך לנסות להיות עיתונאי ספורט.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אני זוכר שהייתי חייל בימק״א בסוף ימיו לפני הדרבי הירושלמי. ראיתי אותך הלך על הדשא, ועקבתי אחרי כל תנועה שלך כאילו היית אורי או מישל. כשהגעת קרוב ליציע העץ, כל אוהדי בית״ר שרו לך במקהלה רוני דיאון נה נה נה (משהו או משהו שמתחרז עם זה). אחרי זה, שהלכת לכיוון יציע האבן, קמו אוהדי הפועל ושרו לך בדיוק אותו דבר. כי ככה זה היה אצלך, הכנסת לכולם אותו דבר.

היית מבית אדום, אבל כמו כולנו בכלוב העיתונאים היית לטובת החברים הכי טובים שלך. והיו לך המון חברים. חצי שעה אחרי שהודיעו לי, צלצלתי ליענק'לה שחר לבשר לו שאתה איננו והוא אמר שהוא כבר יודע.

היית העיתונאי היחיד שהיה לו סמול טוק עם אולמרט (אהוד) ורובי (ריבלין). כל בוקר עד שעה 8 כבר צלצלת שלוש פעמים לשגע את אברם לוי. מזרחי, מלמליאן ואוחנה נתנו לך ריספקט כי הם ידעו שכעיתונאי אתה בקליבר שלהם.


מישל דיין ויעקב בוזגלו בביקור אצל רוני דיאון בבית החולים

מישל דיין בביקור אצל רוני דיאון בבית החולים


היו לך סיפורים נהדרים על בית״ר של פעם. דברים מדהימים שרק אתה ידעת ואת חלק גם פרסמת. לימדתי אותי שלא כותבים כל דבר, ושצריך להיות מקצועי ולא להיכנס לרכילות.

היו לך כותרות מדהימות שאפשר היה להשתגע. מאיפה ידעת באייטיז שרוברט מקסוול עומד לקנות את בית״ר? זה כמו שהיום מישהו יביא סיפור על זה שרומן אברמוביץ׳ יקנה אותם.

היית שדרן שירים ושערים בשנות השמונים, כשעוד לא ידעו מה זה רייטינג, אבל לכולם היה טרנזיסטור שממנו בקע הקול שלך, כשבישרת לכולם על עוד איזה סיפור מדהים שאף אחד לא ידע.

 


 

אז זהו רוני יקר זה נגמר. לפחות יש נחמה שאתה כבר לא סובל, כי בחודשים האחרונים היה לך ממש קשה. תודה רבה לפרופ' אבי ריבקינד מהדסה שטיפל בך כמו בן משפחה ותודה גם למישל דיין הצדיק, שבא לבקר אותך בבית החולים בזמן הקורונה והוכיח שהוא איש מדהים.

שמור עלינו מלמעלה חבר יקר. אנחנו כבר מתגעגעים.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר