אנתוני בנט, ברייט אנובאקרה (צילומים: עודד קרני - מנהלת הליגה, באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)
אנתוני בנט, ברייט אנובאקרה (צילומים: עודד קרני - מנהלת הליגה, באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)

דעה | קנס או פרס? החתמת אנובקארה עשויה להתברר כצעד נוסף בקומדיה של טעויות

החלוץ הניגרי מגיע בכל תרועה רמה במה שנראה דומה להחתמת אנתוני בנט ממחלקת הכדורסל כצעד פופוליסטי - כל זה בזמן שראשי המועדון מנופפים בגאווה בכך שאורי אלון, כן ההוא מהכדורסל, סייע להבאת הרכש

פורסם בתאריך: 3.2.22 17:20

בשלהי חלון העברות של חודש ינואר, בעוד שיריבותיה לתחתית מתחמשות בקצב מסחרר, מחליפות מאמנים ומעלות שחקנים בדמות ג’ון אוגו מהאוב, בעמק הארזים שורר שקט תעשייתי מוזר שמופר מידי פעם בזכות מעלליהם היומיים של עפרה חזה וירדנה ארזי של הכדורגל הישראלי – זיו אריה ועידן שמש.

הפועל ירושלים הוא מועדון שמבין דבר או שניים בהתנהלות תקשורתית וככזה ניצל את בוקרו של הדרבי הירושלמי, 26.12, להטיל פצצה – אורי אלון, בעליה לשעבר של הפועל ירושלים כדורסל, האיש שבתקופתו המועדון זכה בשתי האליפויות הראשונות והיחידות בתולדותיו, יתמוך כספית במועדון.

בקרב לא מעט אוהדים, אורי אלון הוא טאבו. דמות מיתית שאין נוגעים בה. גם אלמנטים בעייתיים בהתנהלותו ועזיבתו כרעם ביום בהיר את מועדון הכדורסל של הפועל ירושלים הוא נושא שלא עוסקים בו.

גם השאלה העקרונית מדוע מועדון האוהדים פותח בקרקס תקשורתי המבשר אודות תמיכתו הכלכלית והשתלבותו של בעל ממון במועדון, דבר שניסו למנוע מיום הקמתו, נותרה מושתקת וללא מענה. כמאמר הקלישאה – לכל אדם יש מחיר, לאנשים עם עקרונות הוא טיפה יותר גבוה.

האופטימים בקרב האוהדים, אלו שהספיקו לשכוח לאלון את פולחן האישיות, האגו המנופח והחיבה הלא מוסברת לקפוץ אל תוך תפקיד המושיע, קיוו שהצטרפותו למועדון בסמוך לפתיחת חלון העברות תאפשר חיזוק מידי לקבוצה שנזקקת לכוח אש בחלק הקדמי כמו אוויר לנשימה. אלא שהאופטימיות התפוגגה מהר, והיעדר הפעילות בגזרת הקבוצה שנמשך לאורך כל חלון העברות, לצד שחרור מספר שחקני ספסל ופציעות של מספר שחקני הרכב הדאיג את אוהדי הקבוצה בזמן שיריבותיה העיקריות של הפועל למאבקי הירידה פותחות בבאזר טורקי מפואר שלא מבייש שחקן כדורגל חובב בפיפ"א 21. אצל האדומים אין הרבה פעילות למעט החתמתו של סלומון דניאל מנוף הגליל, שחקן ליגה חביב, אך בוודאי לא נשק שובר שווין במאבקי ההישרדות  אליו הצטרף כעת גם החלוץ הניגרי ברייט אנובקארה.

המועדון דאג לפרסם שהעסקה בוצעה בתמיכת אלון, ונראה כמי שלקח דף מהספר של מועדון הכדורסל של העיר עם החתמתו של אנתוני בנט של עולם הכדורגל. גם בנט כמו אנובקארה, הגיע בשלהי הקיץ בקול תרועה רמה למועדון שברזומה שלו נמצא שם גדול, כישרון עצום על הנייר ועבר בעייתי. בכדורסל למדו מהר מאוד שהאמרה “אצלי זה לא יקרה" לא תמיד עובדת.

הגישה התמימה והנאיבית מאחדת את שני המועדונים. האמונה שלי זה לא יקרה, שדווקא אצלנו, לאחר שמיטב המוחות והמומחים ברחבי העולם ויתרו על שחקן כמו אנובקארה, פצצת כישרון גולמי עם עבר מפוקפק שכולל חיבה עזה לבעיות משמעת, אורח חיים לא ספורטיבי והברזות מאימונים – דווקא בבירה, בסיר הלחץ המבעבע ותחת חסותו של זיו אריה שידוע כמאמן קשוח ותובעני – דווקא כאן הכוכבים בשמיים התחברו והכל יסתדר לפוטינציאל הלא ממומש של הניגרי בן ה 23.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שני אתגרים חינוכיים

    צודק שני חלוצים ניגרי ופנאמי עם עבר משמעת מפוקפק ובלתי שלטים בקבוצה עם ההרכב הצעיר והסולידי ביותר . הימור גדול מאוד . זיו אריה מנוסה בכאלה אולי יותר מאשר בליגת העל . תרחיש אחד של קסם או שתוך שלושה שבועות שניהם בחוץ . אמצע לא יהיה.

  2. אופיר מרחבי העיר

    כתבה נהדרת.אני חושש להודות אפילו לעצמי שאני חושש.אתה צודק 100% מה שגם אין להנהלת הפועל אג'נדה של טיפול נכון בעוברי משמעת.השחקן הזה יכול גם להוריד הפועל ליגה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר