שחקני הפועל ירושלים (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל ירושלים)
שחקני הפועל ירושלים (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל ירושלים)

דעה | רולטה ירושלמית

מפרקת או מתפרקת? חוסר היציבות של הפועל ממשיך להטריד ולהפחיד את האוהדים

פורסם בתאריך: 19.5.22 09:37

מאמן גלבוע-גליל, גיא קפלן, התהלך על הקווים במבוכה. רק רבע ראשון, וההפרש עמד על 20. זה היה רגע נחמד של אמת שבצבצה לה: פער האיכות בין הקבוצות יצא לו בשעה טובה אל האור מהרבע הראשון של משחק מספר 2. ככל שתגובותיו של קפלן נעשו כבדות יותר אל מול הקטסטרופה שלו, כך בצד השני הרגיש יותם הלפרין שוב את תחושת השליטה. ייתכן כי מרוב אופטימיות היתה לו אפילו סבלנות יתרה לחפירות הקבועות של גוני יזרעאלי, עוזר המאמן הנלהב.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


לפי הלוגיקה המקצועית, כל הסדרה הזו צריכה להיראות כמו המשחק השני. הבעיה היא, כמובן, שאין דבר כזה “לפי הלוגיקה המקצועית". המשך הסדרה, כבר עתה במשחק מספר 3, צריך להירשם בעיקר לפרוטוקול, אבל הפועל לא מספיק יציבה ולא בהכרח משכנעת שכך הולך להיות. כי “לפי הלוגיקה המקצועית", הפועל אמורה למחוק את הגלבוע בדרך אל השלב הבא: יש לה ביתיות, כישרון, קהל תומך ומסורת. אין שום סיבה להסתבך פה, אבל הפועל, אתם יודעים, יש לה לפעמים נטייה למצוא דרכים.
בכל אופן, לקראת המשחק השלישי (שישי, 15:00) בארנה, עדיין די קשה להבין איך נוצרה תקלה כמו זו של המשחק הראשון, ומנגד, הרבה יותר קל להסביר את הבליץ של המשחק השני. כך או אחרת, מתח זה אינטרס של ערוצי השידור בלבד – יש שם במסדרונות אנשי פרומו שאוהבים לדבר על סדרה צמודה, מותחת, מתישה וקשה. ובכן, הפועל עשויה להשאיר מכל זה רק את המילה סדרה.
כמובן, המשחק השלישי בסדרה עלול איכשהו להסתבך. הפועל נופלת לעיתים לימי קליעה חלשים, החטאות עונשין מרובות, אבדן ביטחון ושאר צרות בגזרות הריבאונד ואיבודי הכדור. בקיצור, לא חסר. קפלן והשחקנים שלו מחזיקים אצבעות לכך שהפועל איכשהו תהפוך את המעידה החד פעמית לרב פעמית. אבל עם כל הכבוד, החזקת אצבעות זו לא בדיוק תוכנית משחק.
רגע לפני הישורת הסופית, די מדהים כעת להבין את המשמעויות של השלב הזה בעונה מבחינת הפועל: מצד אחד, טמונה לה סכנת הדחה ברוח המשחק הראשון. ומהצד השני, קיימת אפשרות סבירה למסלול שסופו בצלחת. הפועל קפריזית, לא יציבה, נעה בין שפל לגאות, בין חשש מהדחה לנגיעה באליפות. רולטה, שני צבעים – שחור ואדום.

לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר