אורי אלון, זיו אריה (צילומים: תמונת דף פרופיל פייסבוק, אורן בן חקון)
אורי אלון, זיו אריה (צילומים: תמונת דף פרופיל פייסבוק, אורן בן חקון)

דעה | לאן הולכים? המשך דרכו של זיו אריה תלוי בכוונות של אורי אלון

אורי אלון עשוי להגדיל את תמיכתו והשפעתו, ואם כך יהיה - יש לשקול להחתים מאמן מנוסה כדוגמת דראפיץ’. באם הקבוצה תישאר בסדר גודל דומה לזה של השנה, הרי שהשארתו של המאמן נראית הגיונית בהחלט

פורסם בתאריך: 19.5.22 09:57

זיו אריה – יחסינו לאן? עונה ארוכה, קשה ומתסכלת חלפה עברה לה ובשורה הסופית עמדנו ביעד היחיד שחשוב, ונשארנו בליגת העל. בניגוד לדעות שונות שאני קורא ושומע בפורומים השונים, אין צורך להוריד את הכובע לפני הוועד ושי אהרון על כך שהחליטו להמשיך עם זיו אריה עד הסוף המתוק.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


מנגד, אין גם מה לאכול את הכובע למי שחשב שהיה זמן בו היה צריך להחליף את המאמן הצבעוני של קבוצתנו. בסופו של דבר כידוע לכולם, כדורגל הוא לא מדע מדויק והסיכון המחושב שנלקח עם השארתו של זיו השתלם בדיוק כמו שיכול היה להיכשל. כך היה גם יכול להיות עם כל מאמן אחר.
יחד עם זאת, כמו בכל מקום – השורה התחתונה היא שקובעת. לכן, ההחתמה המסתמנת של זיו לעונה הבאה בהחלט נראית הגיונית, במיוחד כשהיא נעשית על ידי אותם אנשים שהחליטו להשאיר אותו גם בניגוד לדעת חלק ניכר מהאוהדים.
ישנם שני שיקולים מרכזיים שאמורים להילקח בידי מקבלי ההחלטות: השיקול הראשון, הוא החלופות. כלומר, האם ישנו מאמן שאפשר בוודאות לומר שהוא טוב ומתאים לנו יותר? כרגע, יש את סלובודן דראפיץ’ על המדף, אך השמועות מספרות שאולי יגיע לבאר שבע, כך שהסיכויים שיסכים להגיע קטנים למדי.
ישנם שמות אחרים כמו מרקו בלבול, אלישע לוי, שי ברדה  ואפילו רוני לוי שחופשיים, אבל הם אחרי כישלונות ולא בטוח שהם מתאימים או רוצים להגיע לקבוצה צנועה כשלנו. אני גם לא בטוח שהם עדיפים על אריה. זה מוביל אותי לשיקול הבא בבחירת המאמן – גודל התקציב של הקבוצה לעונה הבאה. יש הבדל ענק בין לאמן קבוצה בעלת תקציב נמוך עם שאיפות להישרדות ולא יותר, לבין לאמן קבוצה עם תקציב מכובד שיש לה ציפיות שונות לחלוטין.
בימים האחרונים מתרבות השמועות שאורי אלון עומד להגדיל משמעותית את מעורבותו ותרומתו לקבוצה. במידה והדברים נכונים, כדאי מאוד לתאם ולהתייעץ איתו כיצד הוא רואה את הדברים.
אדם בעל יכולות כלכליות כשלו יכול לשנות לחלוטין את ההגמוניה בעיר במיוחד, בטח כשיריבתנו העירונית נמצאת בקשיים רבים ועתידה לא ברור. אם אלון מתכנן לשים כספים גדולים, הרי יש לנסות להביא מאמן כמו דרפיץ’ (ודומיו) שהוא השם החם היום.
זה יהווה הצהרת כוונות וגם נקבל מאמן עם נסיון שהוכיח שיש לו הרבה כדורגל חיובי שכולנו אוהבים ומייחלים לראות. למאמן כמו דרפיץ’ יהיה גם קל יותר למשוך ולהחתים שחקנים מוכרים ומוכחים שאולי יהססו לחתום אצל אריה, שנראה שמתקשה להתנהל מול שחקנים מעט יותר דומיננטיים.

לסיכום הייתי ממליץ לוועד לחכות מעט ולאורי אלון להחליט כמה שמהר יותר. אלפי אוהדים אדומים מחכים להחלטתו בתקווה גדולה. אם יחליט שלא להגדיל את תמיכתו, הרי שההחלטה המסתמנת להחתים את אריה ולפי השמועות גם את ליאור זדה כעוזרו, היא החלטה סבירה ומתבקשת. ולנו האוהדים כדאי לעמוד מאחוריה ולא להמשיך את מחול השדים סביב המועדון והקבוצה כפי שהיה במהלך העונה, כיוון ששום דבר טוב לא יצא ממנו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אובססיבי

    מייגע ואובססיבי . כמה אתה מתעסק בזיו אריה ושי אהרון . כל שבוע חודש אחרי חודש . מקווה בשבילך שזה לא משפיע על החיים האישיים ושאתה קם בבוקר והולך לישון בלילה בלי לחשוב על השניים . הטקסט הזה מעניין במישור הפסיכולוגי ונראה כדיסוננס קלאסי. עצה באמת ממקום של אהבת ישראל . לא יזיק לשבת עם איש מקצוע ולהשתחרר מאובססיה.

  2. רק זיו אריה ל ו

    רק זיו אריה על אפך ועל חמתך ועל אף אוהדי המקורית
    . אין כמו זיו אריה

  3. לך תקים הפועל חדשה בג'

    נראה שמישהו היה מעדיף שהפועל ירדו כדי להתפטר מזיו ואהרון. מקווה שתעזוב אותנו בשקט וקח איתך את אוהדי המקורית שהביאו רק רוח רעה ואלימות. תקים הפועל ב בליגה ג

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר