שי אהרון, גיא בדש (צילומים: אורן בן חקון)
שי אהרון, גיא בדש (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | נטל ההוכחה: שי, זה הזמן שלך להוכיח את יכולתך בבניית הסגל

שי אהרון מנהל טוב בתחומים רבים, אך בבניית הסגל הוא התקשה בעונה החולפת ועדיין לא הוכיח את יכולתו בחלק החשוב של הקבוצה. בנייה נכונה עם שיפור בחלק ההתקפי - תביא את הפועל לעונה קלה יותר ותוביל לתקיעת יתד בליגה

פורסם בתאריך: 2.6.22 16:58

לאחר שסיימנו את העונה הראשונה שלנו בהצלחה למרות הקשיים, הגיע הזמן שבו חייבים לבנות קבוצה טובה לעונה הבאה.
חוסר הנסיון של המערכת הוחלף בנסיון של עונה ארוכה ואינטנסיבית ויחד עם העולות החדשות שנראות, בלי לזלזל, כקבוצות קטנות וחד פעמיות, כל אלה אמורות לעשות את העונה הבאה קלה מעט יותר. גם חוסר הוודאות בבית"ר יכול לעזור לנו במציאת שחקנים שכבר מתגוררים בעיר או רגילים לנסיעה הלא רחוקה מהמרכז, שלא לדבר על האפשרות שבית"ר גם העונה תהיה קבוצה חלשה שתתמודד בתחתית הבוערת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ועדיין, למרות נקודת הפתיחה הטובה מעט יותר, אין ספק ששי אהרון, המנהל המקצועי הוותיק של הפועל, ניצב בדיוק עכשיו ברגע החשוב ביותר של העונה. בניית הסגל עליו הוא אמון הוא זה שיקבע האם הולכים לעונה מוצלחת או לעונה של מפח נפש ואכזבות. עד היום שי הוכיח שהוא מנהל מצויין בכל האלמנטים למעט האלמנט החשוב ביותר למנהל מקצועי – בניית סגל. בתחום זה הוא עדיין נתון למבחן וטרם הוכח שיש לו את העין המקצועית החדה שיכולה להקפיץ קבוצה צנועה כשלנו מעבר לתקציב הנמוך שלה.
על פניו נראה שיש לנו בסיס לסגל לא רע: שוער צעיר עם הרבה פוטנציאל (אדליי), שוער מחליף מצוין (שאבי), שני בלמים זרים אנדז'יי באצ׳ו ואילוז' יאו המוצלחים, שיחד עם נועם מלמוד מהווים מרכז הגנה מצוין ובטוח. גם הראל שלום הוכיח שכשהוא בריא הוא לחלוטין יכול להיות מגן שמאלי פותח בליגת העל ויחד עם שחקן רכש כמו אמיר בן שמעון, שכיום משחק ברעננה יכולים לסגור את החלק האחורי.
בצד ימין אפשר וכדאי לנסות ללכת על שחקנים כדור אלו ממכבי פתח תקווה או רועי הרמן מבית"ר שיחד עם שחקן הבית עומר אגבדיש בהחלט ישדרגו אותנו.
במרכז השדה הייתי מנסה בכל הכח להביא את יובל אשכנזי, שלמרות שלא הצדיק את ההייפ של החתמתו בנתניה, הרי שאצלנו הוא יכול לחזור לימיו הטובים ויחד איתו מביא גם שחקן מבטיח כאיתמר נוי מאדומים אשדוד, שיכול בהחלט להיות האקזיט הבא שלנו. יחד עם גוני, חדידה, גיא בדש האטרקטיבי וברסקי (בתקווה שיישר את ההדורים עם זיו אריה) – בהחלט משדרגים את מרכז השדה בצורה משמעותית.
בהתקפה הייתי מנסה לעשות מהלך על חלוץ מכבי תל אביב בעבר, וידאר קיארטאנסון, שאיבד באחרונה את מקומו בנבחרת איסלנד. הוא אמנם לא מצא את מקומו בשנים האחרונות, אבל יתכן ודווקא עכשיו הוא במסגרת האפשרויות הכלכליות שלנו. עוד שמות מעניינים: אפשר לנסות להביא את הישאם לאיוס מכפר סבא או פיטר אולוואלה שכבש 13 שערים ברעננה. מי מהם ביחד עם ווילי אגאדה או חלוץ אחר כדוגמתו שיכולים לתרום לנו עשרה שערים ויותר ואין ס=פק שנתחזק גם בחלק הקידמי.
בסופו של דבר ניתן לדעתי לבנות סגל טוב מספיק כדי להבטיח עונה נוספת בליגת העל ולתקוע יתד אמיתי בליגה לה אנחנו שייכים. אוהדי הפועל מייחלים להצלחתו של שי שתהיה הצלחת כולנו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לך תקים הפועל חדשה בג'

    מזל שליפקין לא מנהל מקצועי. עשה כאן מיש מש רציני. מזל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר