שחקני הפועל, יותם הלפרין (צילומים באדיבות הפועל ירושלים - עמוד הפייסבוק הרשמי)
שחקני הפועל, יותם הלפרין (צילומים באדיבות הפועל ירושלים - עמוד הפייסבוק הרשמי)

דעה | בעיטה בדלי: תעודת עניות למועדון שכבר חמש שנים ברציפות לא מגיע לגמר

אנחנו האוהדים כבר הורגלנו - כשהכסף מונח על השולחן, נדיר שהאדומים מנצחים. כדי שזה ישתנה צריך לשנות כמה דברים: לחזור ליורוקאפ, לבנות סגל ישראלי ראוי יותר ולמנות מאמן בעל ניסיון אירופי

פורסם בתאריך: 9.6.22 11:36

אז אחרי שהדמעות כבר התייבשו, רמות התסכול ירדו, העצבים בגוף התפוגגו וההפנמה (בערך) שעוד עונת כדורסל בעלת פוטנציאל הסתיימה לה בקול ענות חלושה, נותר להגיד את האמת – אנחנו, האוהדים, כבר לא מופתעים. אנחנו אוהדי קבוצה שהיא אלופת העולם בבעיטה בדלי. קבוצה שנדיר שמגיעה למשחקים כשהכסף מונח על השולחן.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ההפסד לחולון כבר היווה את הקש ששבר את גב הגמל בעונה הנוכחית, בה הפועל פשוט לא הבינה את המשמעות של רגעי אמת. הדחות לא פחות ממחפירות מליגת האלופות ומגביע המדינה, הפסדים מיותרים לקבוצות חלשות והשגת המקום הראשון בתום מחזורי העונה הרגילה הרבה 99ותר בחסד מאשר בזכות. קבוצה שהפסידה בסך הכל פעם אחת לקבוצות הליגה בארנה, ב-27 המחזורים הרגילים ולעומת שלוש פעמים בארבעה משחקים ביתיים בפלייאוף, לא פחות. קבוצה שלא הצליחה להתעלות על הפועל חולון, עם שחקן וחצי בעמדות הפנים וסגל קצר ועייף במיוחד במשחק השלישי. לא פחות ממחדל.
אני מניח (ומקווה) שההכנות לעונה הבאה כבר החלו, וארצה להציג את משנתי בנידון.
הנושא הראשון: אירופה. לעניות דעתי, המעבר לליגת האלופות תוך עזיבת היורוקאפ היוותה כישלון מהדהד. כמות המנויים ירדה וכן נפגעה היכולת של המועדון להתחרות עם מועדונים מהיורוקאפ על שחקנים אשר היא חפצה ביקרם, שמעדיפים לשחק ברמה גבוהה ככל הניתן. אני מאמין שחזרת הפועל ליורוקאפ תבטיח עונה אירופית ארוכה יותר, תכלול יותר משחקי בית ותעלה את ערך מניות הקבוצה בקרב הכדורסל האירופי ככלל.
הנושא השני: הלעוס עד תום – רוסטר ישראלי. כבר כמה עונות שהפועל בונה סגלים ישראליים קצרים תוך הסתמכות על שישה ושבעה שחקנים זרים. דעתי היא שיש לבנות סגל ישראלי מגוון התקפית של חמישה שחקנים. שון דאוסן הוא אופציה מצוינת לאיוש עמדות 3-2. נמרוד לוי, תומר גינת (שעליו התחרות תהיה קשה במיוחד), יותם חנוכי ואף עוז בלייזר (שכנראה לא ימשיך במכבי תל אביב) יכולים לתת מענה מצוין לוורסטיליות הנדרשת בעמדת הפאוור פורוורד, כששמות כמו מייקל בריסקר ונתנאל ארצי תמיד יהיו רלוונטיים גם כן.
בגזרת הסגל הזר, אציע לקברניטי הקבוצה לשים את כל יהבם ולהקדים במציאת רכז אמיתי (מה שאובסוהאן אינו) וכמובן סנטר אמיתי ומובהק, בעל משחק גב לסל, פיזיות, ויכולת צבירת נקודות. סשה קיליה ג׳ונס או מירו בילאן הקרואטי הוותיק למשל הם דוגמאות מצוינות.
במסגרת הרוסטר הקיים, אריאל, דוברת, שגב, אדאמס (שהשארתו תהיה קשה במיוחד), ריברס ובריימו יכולים להיות שלד לעונה הבאה.
נגיע לנושא האחרון: סוגיית המאמן. הפועל חייבת להחתים מאמן בעל ניסיון אירופי, ורצוי אחד שזכה בתארים כמאמן. לצערנו, חווינו על בשרנו כמה מאמנים העונה שנתנו נוק אאוט ליותם הלפרין חסר הניסיון, בדיוק במשחקים המכריעים.
דבר אחרון. היעדרותה של הפועל, קבוצה שמתיימרת להתחרות בזוללת התארים מתל אביב ושמיתגה עצמה כשנייה באיכותה בליגה, מגמר אליפות המדינה חמש שנים ברצף, מהווה לא פחות מתעודת עניות למועדון כולו. למרות זאת, הטוב עוד לפנינו. נתראה בעונה הבאה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר