פוטיס קציקאריס, אמארה סטודמאייר (צילומים: צילום מסך מתוך יוטיוב, ניר קידר)
פוטיס קציקאריס, אמארה סטודמאייר (צילומים: צילום מסך מתוך יוטיוב, ניר קידר)

קציקאריס בשיחות סגורות: "אני מעדיף שסטודמאייר לא ימשיך"

המאמן החדש של הפועל לא מתלהב מהסנטר מבחינה מקצועית אך גם יודע ש"הנושא שלו לא תלוי רק בי"

פורסם בתאריך: 19.7.17 11:18

סוגיית אמארה סטודמאייר ממשיכה להעסיק את ראשי הפועל. הסנטר, כפי שפורסם כאן באתר, משהה בשלב זה את החלטתו האם להמשיך בקבוצה לעונה נוספת, כשבפניו עומדות האופציות לחזור לאן.בי.איי או לפרוש ממשחק פעיל.

בינתיים, כך נודע ל"כל העיר", נדמה כי מי שאינו נלהב כלל וכלל מאפשרות הארכת חוזהו של סטודמאייר הוא המאמן החדש של הפועל, פוטיס קציקאריס.

בשיחות סגורות שניהל המאמן עוד לפני הגעתו לישראל היום (רביעי) הוא אמר למקורביו: "מבחינה מקצועית אני מעדיף שאמארה סטודמאייר לא ימשיך, אבל הנושא שלו לא תלוי רק בי".

לא בכדי מציין קציקאריס שהנושא לא תלוי רק בו. כזכור, מי שמטפל בעניינו של סטודמאייר באופן אישי, שלא לומר בלעדי, הוא הבעלים אורי אלון, שרואה בסנטר ערך שיווקי גדול ומסתכל תרומתו הגדולה של סטודמאייר בעיניים שיווקיות ויחצניות.

הכדור בידיים שלו - אורי אלון (צילום: ניר קידר)

הכדור בידיים שלו – אורי אלון (צילום: ניר קידר)

 

בהפועל הדגישו בשיחה עם "כל העיר" רק לפני ימים אחדים כי סטודמאייר נמצא בקשר רציף עם אלון והוא אף מעודכן לפרטי פרטים במתרחש בקבוצה מבחינת סגל השחקנים ההולך ומתגבש.

הסנטר, כאמור, לוקח בשלב זה את הזמן ויכול להיות שהסיבה נעוצה גם בדבריו של קציקאריס, שכן סטודמאייר מעוניין לוודא מה יהיה מעמדו בעונה הקרובה ואיזה תפקיד מייעדים לו בקבוצה לפני שיקבל את החלטתו.

"אמארה הוא לא עוד שחקן וההתייחסות אליו שונה, אבל זאת לא סוגיה שתימשך עוד זמן רב", ציין גורם בהפועל לפני מספר ימים והוסיף: "אנחנו גם צריכים לחשוב על הצרכים של הקבוצה. בקרוב הוא יקבל החלטה במשותף עם ראשי הקבוצה ואז כולנו נהיה חכמים יותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר