שי אהרון, זיו אריה ( צילומים: אורן בן חקון)
שי אהרון, זיו אריה ( צילומים: אורן בן חקון)

דעה | איפה המחץ? הפועל תקום ותיפול על החלוצים הזרים שיגיעו

תהליך בניית הסגל רחוק מסיום, כשהחלק חסר מאוד בשלב זה. בכל מקרה, נראה שהפועל תקום או תיפול על שלושת הזרים שצפויים להגיע. וגם - ההחלטה לההחתים בהשאלה שחקנים צעירים, בניגוד לעונה שעברה, היא טובה

פורסם בתאריך: 14.7.22 10:25

כמו כל אוהד ממוצע אני מחכה לנתח ולדסקס עם חברי האוהדים את הסגל החדש של הפועל לקראת העונה הבאה. נראה כי נאלץ לחכות מעט יותר, כיוון שההחתמות המרכזיות, במיוחד של הזרים, יגיעו לקראת תחילת העונה, בתקווה שהשוק ירגע מעט ונקבל שחקנים בכירים יותר במשכורת שפויות. זאת אסטרטגיה שיכולה לעבוד ויכולה גם להיכשל, אבל זאת הדרך היחידה שלנו להשיג שחקנים בכירים במחיר שאנחנו יכולים לעמוד בו.
עד עכשיו נראה כי אנחנו הולכים ליהנות, או חלילה לסבול, מקבוצה צעירה ורעבה (אך חסרת ניסיון) שמבוססת על שחקני בית יחד עם מושאלים שיש להם פוטנציאל להתפוצץ אצל מאמן כזיו אריה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


שמחתי לראות שהמנהל המקצועי שי אהרון שינה את דרכו, והבין שאין שום רע בהשאלת שחקנים מקבוצות גדולות יותר. השינוי מראה על גמישות מחשבתית ויכולת הסתגלות – שתי תכונות הכרחיות למנהל מקצועי בכיר.
טוב ששי לא נשאר מקובע ונאמן לדרך שהתווה עד היום, שהיתה להימנע כמה שאפשר ממושאלים. כיוון שהמטרה שלנו חייבת להיות קודם כל להישאר ולהתבסס בליגת העל ורק אחר כך כל התפיסות האחרות, שהן נכונות מאוד ברמת התאוריה ויש לשאוף להגיע אליהן בעתיד, אך לא על חשבון סיכון הקבוצה בהווה.
כולנו תקווה ששי יפגע בלפחות שניים משלושת הזרים שאמורים להגיע בקרוב, כי עליהם תבנה הצלחת הקבוצה כולה.
אחד כזה הוא החלוץ וויליאם טוגאי שאמור להצטרף ממולנבק הבלגית. הוא בהחלט נראה שחקן ראוי וטוב ומכיוון שנשאר מספיק כסף לעוד שני זרים משמעותיים, יש לקוות שגם המוחתמים הנוספים יהיו משמעותיים כי עליהם תקום או תיפול העונה.
נראה גם שהמנהל המקצועי עובד יד ביד עם המאמן בבחירת השחקנים, כל השחקנים שהגיעו בינתיים הם צעירים שיכולים ללמוד ולהבין את שפתו המקצועית של זיו, שהוכיח יכולת לקדם שחקנים צעירים, אך התקשה מאוד עם שחקנים בכירים יותר כדוגמת עידן שמש, רוסלן ברסקי ובמידה פחותה גל מאיו, שכנראה פחות עמדו בדרישותיו המקצועיות ומצאו קבוצות אחרות להוכיח את עצמם. שיהיה להם בהצלחה.
לגבי שמש, יש לומר בכנות שההתנהלות מולו היתה רעה מאוד ולא היתה רחוקה מלעלות לנו בהישארות בליגה. חבל שלא נשאר, ובכך היה חוסך לנו את החיפוש המיותר של חלוץ מחליף כובש שערים שככל הנראה קשה מאוד למצוא.
באופן אישי אני חושב שההחתמות עד היום הן טובות ובעלות פוטנציאל להצליח, בתנאי, שכפי שאמרתי, נפגע בהחתמות הזרים ועוד שחקן ישראלי בכיר אם אפשר. כרגע נראה שיש הגנה טובה וקישור עם פוטנציאל, אך אין לנו שום שחקן עם מספרים, כך שנראה שאין מי שיבקיע. עם כל הכבוד והגאווה שיש לכולנו, אסור לצפות שאחמד סלמן יוכל להחזיק את ההתקפה יחד עם זדה הצעיר.
אסור לשים להם משקולות על הרגליים ולצפות מהם ציפיות לא ריאליות. שניהם יכולים בהחלט לתרום כמחליפים ולהתפתח לשחקנים מובילים עם הזמן, אך בינתיים הם חייבים עזרה. אהרון ואריה חייבים להחתים שחקנים בכירים וכובשי שערים מוכחים לחלק ההתקפי שלנו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נחום האדום

    האם ליפקין הבין את המקל בגלגלים ששם בכתבות האחרונות? סוף סוף כתבת לענין בלי להיכנס לאינטריגות מיותרות כמו הבאת מישל שונא קטמון לףהפועל.

  2. סיפורי שמש

    ראשית עידן שמש הוא שחקן מסור ואהוב שיש לו חלק גדול בעלייה של הפועל לליגת העל, אבל בגיל 33 מול קבוצות עם כושר גופני, משמעת טקטית הוא לא התאים במהירות או בכושר הגופני לליגת העל. הוא יכול היה להיות מחליף החל בדקה 60 או לפתוח עד המחצית וגם אז היו לזה מחירים במונחי משחק מרכז שדה והגנה. ווילי אגאדה עם הרבה בעיות של ריכוז עדיין היה חלופה מועדפת וביחד הם היו שווים פחות מאשר כל אחד לחוד. אגאדה החמיץ הרבה אבל קשה לא לראות ששערים שהבקיע הם אלו אשר השאירו אותנו בליגה ובשל המהירות שלו אילץ קבוצות ששיחקו נגגנו להשאיר הגנה ומרכז שדה נסוג .
    ברסקי חזר מקורונה לא מדוייק ולא אותו שחקן שהיה במכבי תל אביב או אפילו במשחקי גביע הטוטו יש לקוות שיתואשש ויחזור לעצמו . גל מאיו מכסה על גיל ואיטיות בקריאת משחק יוצאת דופן וגם לו חלק בעלייה. האיטיות היתה בעוכריו אך נראה כי הוא גם חונך מעולה לצעירים.
    עד עכשיו בשני שחקנים זרים , באצ'ו ויאו קלעו בול . ההכרעה עליהם נתקבלה בניתוח אלגוריתמי של כושר ומהירות. ברגע שחשבו שהפועל יודעת לתקן שחקנים סוררים התברר שזה לא ככה מימי מיקו ממן דרך איציק כהן, ברוכיאן ועד ערן דהאן , גרארו והשתיין מוולבס . שחקן בלי אורח חיים ספורטיבי הוא תקלה . רק אצל מעטים יש אבחנה בין המגרש לבין מה שקורה מחוצה לו.
    להזכיר רק לכותב כי נהמות גזעניות כלפי יאו באו מכיוון אלו שהוא רוצה כל כך להכיל ולתת מקום . יאו היה על סף עזיבה וכדאי שכותב יבין עם מי יש לו עסק לה פמיליה של עשרה אוהדי הפועל שיש לקוות של יבואו בעונה הבאה. לפי הקללות בתום המשחק הראשון בו נפסיד (יקרה כנראה…) נדע שוב כמה מהם נשרו הלוואי.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר