מנסים להחזיר אותו להפועל - אמארה סטודמאייר (צילום: ניר קידר)
מנסים להחזיר אותו להפועל - אמארה סטודמאייר (צילום: ניר קידר)

האם ההמתנה לאמארה סטודמאייר פוגעת בהפועל?

בקבוצה ממתינים לסנטר ומאבדים בינתיים מחליפים פוטנציאלים לעמדה 5. "זה מעבר להחלטת הצוות המקצועי", מסבירים במועדון

פורסם בתאריך: 26.7.17 11:57

עוד שבוע חלף, והכרעה בסוגיית אמארה סטודמאייר עדיין אין. "הנושא נמצא בידיים של אורי אלון וגיא הראל", מודה גורם בהפועל. "זה מעבר להחלטה של הצוות המקצועי, זה כבר אצלם. מדובר בסוגיה מורכבת והיא לא רק על רקע מקצועי, יש לזה הרבה השלכות".

"הפועל ואמארה עוד לא הגיעו להחלטה אם הוא ימשיך או לא", מציינים גורמים המעורים בשיחות בין הצדדים. "בתוך שבוע עד עשרה ימים נדע לאן נושבת הרוח, ישנם כל מיני כיוונים".

אז החלטה, כאמור, עדיין אין, ועולה השאלה היא ההמתנה הזו לא פוגעת בהפועל, שכן בקבוצה לא יכולים בינתיים להשלים את הפאזל, מכיוון שצריכה להיות התאמה בין השחקנים שיוחתמו. "יש האטה בקצב ההחתמות", מודה גורם בהפועל, אבל זה לא קשור לאמארה אלא יותר לשינויים כאלה ואחרים שקורים כרגע. בכל מקרה, אנחנו לא נחכה לו עד אין קץ, אבל בינתיים אנחנו לא מרגישים שפספסנו משהו. יש עוד קבוצות רבות, עם יותר כסף מאיתנו, שעדיין לא סיימו לבנות את הסגל".

מנגד, סוכן שחקנים ישראלי טוען בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי "אי-ההכרעה בנושא אמארה לא טובה להפועל. הפועל יכולה היתה להחתים כבר כמה שחקנים אחרים, אבל הם החליטו להמתין עם חלק מהדברים בגלל אמארה".

כך או כך, ל"ספורט כל העיר" נודע כי הפועל כן מחפשת בשוק השחקנים סנטר, כשגם אופציית דיון תומפסון עדיין נבחנת, מה שעשוי לרמז על כך שייתכן שסטודמאייר לא ימשיך במדים האדומים. כזכור, וכפי שפורסם ב"כל העיר", המאמן פוטיס קציקאריס ציין בשיחות סגורות כי הוא היה מעדיף שסטדואמייר לא ימשיך ואף החל לבדוק מועמדים אפשריים לעמדה.

"הפועל צריכה לחכות לאמארה, זה ישתלם להם אם הוא יחליט לחזור", מדגיש בנחרצות שחקן עבר של הפועל ושל נבחרת ישראל. "לדעתי צריכים לעשות הכול על מנת להחזיר את אמארה. ממילא הליגה לא מתחילה עכשיו, זה עדיין לא זמן קריטי. שיהיו סבלניים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר