ג'ורג' אקפביו (צילום: דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)
ג'ורג' אקפביו (צילום: דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)

אקפביו: "עומדים לרשותנו כל התנאים כדי להיות בטופ"

החלוץ ג’ורג’ אקפביו מרוצה ממחנה האימון של קטמון בפולין. המנכ”ל אורי שרצקי מוסיף: “אני מאוד מרוצה מהתנהלות המקצועית”

פורסם בתאריך: 26.7.17 20:17

ביום ראשון לפנות בוקר נחתו שחקני הפועל קטמון, עם הצוות המקצועי ועם המנכ"ל אורי שרצקי, בעיר הנמל גדנסק שבצפון פולין. משם נסעו למלון 'ספורט מיסטרל' בעיירה GNIEWINO הסמוכה לגדנסק, שם שהתה השבוע הקבוצה במסגרת מחנה האימונים השנתי שלה.

בין היוצאים למחנה היו כל שחקני הרכש, ואיתם 'הוותיקים' וגם כמה שחקנים צעירים. שחקני הקבוצה סיפרו על "מחנה מצוין במזג אוויר אידאלי, הכי אירופי שיש". השחקנים עבדו קשה, התאמנו פעמיים ביום, בבוקר ובערב, וביום שלישי זכו לחצי יום חופש בשעות אחר הצהריים.

ביום שני בערב שיחקה קטמון את משחקה הראשון במחנה, נגד קבוצת סטומיל אולסטין מהליגה השנייה בפולין, והפסידה 2:1. למרות ההפסד, בקטמון היו מרוצים מהיכולת שהציגו השחקנים. "אחרי ההלם הראשוני מהפיזיות של הפולנים בתחילת המשחק, העברנו את השליטה אלינו", אומרים בקטמון.

המאמן ליאור זדה עלה עם הרכב התקפי, כשג’ורג’ אקפביו, מיקו ממן, רן יצחק ואבירם ברוכיאן פתחו בחלק הקדמי. שני הקשרים האחוריים היו קובי בן חמו ואילן רנקביץ’.

משחק נוסף, נגד קבוצת ג’יי. קיי. פרזודקו מהליגה הפולנית השלישית, יתקיים מחר, (שישי, 18:00 לפי שעון פולין, נ”ג).

המנכ”ל שרצקי: “בכל שנה המחנה משתדרג מעט. הפעם השדרוג הוא במזג האוויר: כל הזמן מעונן, 20 מעלות, טפטוף קל, פשוט זהב. התנאים הם הכי טובים שיש. אני מאוד מרוצה מהתנהלות המקצועית: המשמעת מעולה, כולם עומדים בזמנים. קבוצה של ילדים טובים. זה שבוע מאוד חשוב מבחינתנו. אנחנו חוזרים אחריו לרצף של שלושה מחזורי גביע הטוטו ובסופו של אותו שבוע – מחזור ליגה ראשון".

עובדים ונהנים - שחקני קטמון בפולין (צילום: באדיבות katamon.co.il)

עובדים ונהנים – שחקני קטמון בפולין (צילום: באדיבות katamon.co.il)

 

כמה שחקנים בלטו במחנה והציגו יכולת גבוהה: החלוץ הניגרי ג’ורג’ אקפביו, המגן ההולנדי ירואן טסלר והקשר הצעיר גוני נאור.
"האווירה פנטסטית, המחנה מצוין, וכבר עברתי מחנות אימונים בדרום אפריקה ובטורקיה", אומר אקפביו בשיחה עם “ספורט כל העיר". "אנחנו מתחברים כשחקנים, כקבוצה, כבני אדם. זה דבר חשוב מאוד להצלחת הקבוצה. עומדים לרשותנו כל התנאים כדי להיות בטופ".

בינתיים, בקטמון עוקבים בדריכות אחרי ההתחזקות של קבוצות כמו הפועל פתח תקוה, הפועל רמת גן ואחי נצרת, ויש גם מי שהעיד על “אווירה של פאניקה” כתוצאה מכך. עם זאת, בקבוצה עדיין לא השלימו את הסגל וממתינים להחתמה של קשר אחורי מנוסה ובלם שלישי. דידיה ברוסו מחוף השנהב, שחקנה של הפועל קרית שמונה, שקטמון סימנה, קיבל אישור למצוא לעצמו קבוצה אחרת אך החליט בינתיים להישאר בקבוצה הצפונית. הברזילאי דיוגו קאצ’ובה ששיחק בהפועל כפר סבא, מועמד גם הוא.

הספונסר יוסי ליפקין: “ברור שחוץ מהפועל תל אביב תהיינה עוד ארבע-חמש קבוצות טובות שתילחמנה על העלייה. נקווה להיות במקום טוב בינואר, ואז ניתן את הפיניש האחרון”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר