איתמר כהן (צילום: אורן בן חקון)
איתמר כהן (צילום: אורן בן חקון)

איתמר כהן חוזר להפועל: "אני בא ליהנות. נלחמתי מספיק בכדורגל"

איתמר כהן סיכם על חזרתו להפועל וצפוי לחתום אחרי ט’ באב. וגם: מאמנים במחלקת הנוער ניסו לפוצץ אימון לאחר שלא קיבלו שכר מספר חודשים

פורסם בתאריך: 27.7.17 12:25

הבשורה הגדולה מכיוון הפועל, בשבוע האימונים הראשון לקראת עונת 2017/18: חזרתו של איתמר כהן לקבוצה.

כהן, שעל קאמבק אפשרי שלו פורסם ב”ספורט כל העיר” בשבוע שעבר, נפגש בתחילת השבוע עם היו”ר צחי בזיז. בין השניים הושגו הבנות, והקשר/חלוץ צפוי לחתום על חוזה בשבוע הבא, אחרי ט' באב.

"אני בא ליהנות. נלחמתי מספיק בכדורגל”, מסביר כהן בשיחה עם “ספורט כל העיר”. “חייבים בכל מקרה להביא עוד שחקני הרכב, ולא ילדים. מקווה מאוד שהקבוצה תתחזק, ובקרוב. אביא איתי להפועל את הדברים הטובים שלקחתי מהעונה בהפועל רמת גן".

חוץ מכהן, הגיעו לסיכום עם הקבוצה שחקני בית נוספים, בהם הבלם יוסי ביטון והקשרים אופיר עזו ואלי דרעי, שצפויים גם הם לחתום אחרי ט' באב.

לאימונים מגיע גם השוער אמל חאיק, שאומר: "אני בינתיים מתאמן. אני עדיין לא בטוח בכלום, ומקווה שדברים ילכו לכיוון החיובי".

היו”ר בזיז: "המטרה שהצבתי לעצמי הקיץ היא להחתים את שחקני הבית ששיחקו בקבוצה שנה שעברה, ובזה נעמוד. גם דויד מרטן יחתום אחרי ט' באב. הוא אחלה גבר, אכפת לו מהמקום. הוא ביקש עוזר, ואני במשא ומתן להנחית שחקן עבר שיעבוד לצידו. הייתם חלבי קיבל מאיתנו הצעה והוא שוקל אותה. כרגע אנחנו לא מצהירים דבר. אם דודו דהאן יצליח באתגר שלו – להנחית אצלנו עוד שלושה שחקנים – זה כבר ייראה אחרת. לא יהיה תקציב על הקרח ולא נסתמך על הבטחות לכסף באוויר, רק כסף בַּפּועל ייכנס לחישוב. השאיפה היא להגיע לתקציב של 600 אלף שקל".

ממשיך לעונה נוספת - יוסי ביטון (צילום: אורן בן חקון)

ממשיך לעונה נוספת – יוסי ביטון (צילום: אורן בן חקון)

 

***

***

לאימון הראשון הגיעו אורחים לא קרואים: חמישה מאמנים ממחלקת הנוער של הפועל שלא קיבלו את שכרם מהעונה שעברה. החמישה, ששהו במתחם ‘מבט’ כמה דקות, הצליחו לקבל את מבוקשם ולפוצץ את האימון לרגעים ספורים. המנכ”ל דודו סאסי הזמין את המשטרה על מנת לפנות את החמישה בשל הפרעה בשטח ציבורי, אולם כשהגיעו השוטרים המאמנים כבר עזבו.

לאון מיאלי, מאמן נערים א' בשנה שעברה, מספר: "הגענו ל'מבט', נכנסנו ועצרנו את האימון. זאת בדיוק המטרה שלשמה הגענו. רצינו לעורר הד תקשורתי. לקחו לנו כסף של המשפחות שלנו. לי אישית חייבים 13 אלף שקל".

יניב פסו, מאמן נוסף מהמחלקה: “חייבים לי שלוש משכורות. אנחנו רוצים את מה שמגיע לנו”.

היו”ר בזיז בתגובה: “המאמנים אמורים לקבל בקרוב את כספם מתקצוב שנקבל דרך העירייה”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר