יוסי ליפקין, איימן עודה (צילומים: פרטי, ישוב-אבישג שאר)
יוסי ליפקין, איימן עודה (צילומים: פרטי, ישוב-אבישג שאר)

ליפקין: "אין מקום לטרמפיסטים, ואף אחד לא ייקח אותנו לסיבוב"

קטמון סערה השבוע סביב נושא החברות בעמותת האוהדים של ח”כ איימן עודה, שלאחר התערבות של הספונסר יוסי ליפקין לא חודשה. וגם: ז'וליו סזאר, קשרה הברזילאי של הפועל חיפה, חתם בקבוצה

פורסם בתאריך: 3.8.17 11:49

סיום מחנה האימון של הפועל קטמון בפולין והחזרה לארץ נדחקו השבוע לשוליים, בעקבות “סערה פוליטית”, שחדרה עמוק לתוך המועדון וגרמה להתלהטות יצרים בקרב אוהדים וחברי הוועד המנהל.

הסיפור החל לאחר שהשבוע פרסם בפייסבוק איש העסקים נוח לוי, המזוהה עם היריבה העירונית הפועל, כי ח”כ איימן עודה, יו”ר הרשימה המשותפת, היה בעל מניה בקבוצת האוהדים בשנת 2016, זאת בלא ידיעתם של בכירים בקבוצה, וכי הוצע לו לרכוש מניה לקראת העונה הקרובה.

בירור מהיר שנעשה במועדון העלה כי לח”כ עודה אכן היתה מניה בעונה החולפת: הוא שילם 1,200 שקלים עבורה, אך לא הגיע למשחקים. כשהדבר הגיע לידיעתו של הספונסר ליפקין, הוא נעמד על רגליו האחוריות, ביקש להעלות את הנושא בישיבת הוועד שהתקיימה בתחילת השבוע, וכל זאת על מנת למנוע כניסה של פוליטיקה ופוליטיקאים לקטמון. גורמים במועדון מספרים ל”ספורט כל העיר”, שליפקין אף שלח הודעת וואטסאפ זועמת לחברי הוועד המנהל, ואיים בהפסקת תמיכתו. “אין שום צורך לפנות לקיצוניים שבקיצוניים”, כתב ליפקין לחברי הוועד. “אפשר לחיות בלי ה־1,200 שקל שלהם. פנייה אליהם היא פוליטיזציה של המועדון, ואני לא יכול להיות שם במצפון נקי. לא אוכל להישאר בקבוצה אם יוחלט שאנחנו רוצים לצרף אלינו פוליטיקאים קיצוניים ופרובוקטורים”.

גורם בקטמון מתייחס השבוע לנושא ומציין כי “ניסו לחדש לעודה את המניה, ומזל שהיה שם יוסי בצרי שמגייס מנויים. הוא עדכן בנושא את הספונסר יוסי ליפקין, ומשם זה התגלגל. לא חושב שידעו שהיתה לח”כ עודה מניה בקטמון, אבל זה בהחלט יכול היה לעבור גם השנה, אלמלא מישהו מצוות הגיוס שם לב לעניין”.

בשיחה עם “ספורט כל העיר”’ מסביר ליפקין כי “היתה לאיימן עודה מנייה בקטמון בשנה שעברה, הוא אפילו לא לקח את המנוי ולא הגיע לשום משחק. נראה שזה הגיע מאחד האוהדים. עלתה השאלה אם להתקשר אליו כדי לחדש את המניה, ובסופו של דבר הוחלט שלא. אנחנו לא קבוצה פוליטית, זה ברור לכולם. אין בעיה עם אוהדים אמיתיים, והם יכולים להזדהות פוליטית עם מי שבא להם, אבל אין מקום לטרמפיסטים, ואף אחד לא ייקח אותנו לסיבוב”.

ח”כ עודה בחר שלא להגיב לעניין, למרות פניות של “ספורט כל העיר”.

מקטמון נמסר: "להפועל קטמון ירושלים חברי עמותה מכל קצוות הקשת הפוליטית. לקבוצה אין השתייכות מפלגתית וגם לא תהיה כזאת".

הזר השלישי - ז'וליו סזאר (צילום: באדיבות katamon.co.il)

הזר השלישי – ז'וליו סזאר (צילום: באדיבות katamon.co.il)

 

בעניין אחר. ביום רביעי האחרון החתימה קטמון את הקשר הברזילאי ז'וליו סזאר דה פאולה (בן 29), ששיחק בעונה האחרונה בהפועל חיפה.

סזאר, כך לדברי אנשי קטמון, הוא קשר פיזי מאוד שמתאים יותר לחלק ההגנתי של הקישור. הברזילאי הגיע לקטמון לאחר שמאמן הפועל חיפה ניר קלינגר העדיף שלא לממש את האופציה שהיתה לקבוצה. למרות זאת, בשיחה עם "ספורט כל העיר" מציין קלינגר כי "סזאר שחקן טוב. אני בטוח שהוא יעזור לקטמון. הוא שיחק בליגת העל ויביא לקטמון ניסיון. לא הארכנו לו את האופציה כי חיפשנו משהו אחר".

סזאר, שכבש בעונה שעברה שני שערים בליגת העל, הוא הזר השלישי (והאחרון) של קטמון והוא מצטרף לחלוץ הניגרי ג'ורג' אקפביו, ולמגן השמאלי ההולנדי ירואן טסלר.

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי שלא רוצה באגודה את איימן עודה מגרש גם אותי ועוד חברים מעולים. עודה איש נפלא ונעלה אותו על ראש שמחתנו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר