צחי בזיז (צילום:פרטי)
צחי בזיז (צילום:פרטי)

בזיז עוזב עם גילוי מרעיש: "אני לא יכול לתרום יותר"

יו"ר הפועל הודיע ביום שלישי האחרון על עזיבתו: "קצרה ידי מלהושיע". הבעלים יוסי סאסי כתב לבזיז: "לא מקבל את התפטרותך"

פורסם בתאריך: 13.8.17 11:22

בטיימינג הכי גרוע מבחינת ההכנות לעונה הבאה, ביום שלישי האחרון (8.8), ביום שבו הוא אמור היה להתחיל ולהחתים את השחקנים שאיתם הגיע לסיכום, הודיע צחי בזיז על התפטרותו מתפקיד יו"ר הקבוצה.

בזיז, שהיה הדמות המשמעותית ביותר בהפועל בשנה האחרונה, הודיע על החלטתו ליוסי סאסי ומאוחר יותר שלח הודעה בקבוצת הוואטסאפ של המועדון, שבה חברים השחקנים ואנשי ההנהלה.

"לאחר שנה מאתגרת, סוערת, וקשה, עם סוף כואב ודואב, הגעתי להחלטה שתש כוחי", כתב בזיז בהודעת הפרידה שלו. "אני בתחושה שהוצאתי מים מהסלע ואין ביכולתי לתרום יותר למועדון שכל כך יקר לליבי. אומר בגילוי לב שאני מתמודד עם תחושה זו כבר תקופה ארוכה, בפרט לאחר ירידת הקבוצה לליגה א".

בהמשך כתב בזיז: "התלבטתי קשות וסירבתי לוותר מתוך תחושת אחריות שלא נוטשים ספינה טובעת, אך כפי שציינתי, קצרה ידי מלהושיע. מאחל להפועל ירושלים ולבא אחריי את ההצלחה ומודה לכולם".

לא מקבל את ההתפטרות - יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן)

לא מקבל את ההתפטרות – יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן)

 

זמן קצר לאחר הודעתו של בזיז, שלח הבעלים סאסי הודעת תגובה, שבה כתב: "צחי היקר, לא מקבל את התפטרותך מהפועל, זה אובדן גדול לאוהדים ולקבוצה, אנא שקול צעדיך שנית".

סאסי, חשוב לציין, לא לבד. גם שחקני הפועל, שההתפטרות של בזיז הדהימה אותם, לא מוכנים לקבל את עזיבתו של היו"ר.

"לא אתן לזה לקרות", הדגיש אופיר עזו בשיחה עם "ספורט כל העיר". "צחי בזיז הוא האור בקצה המנהרה, הוא זה שנותן לנו תקווה ואופטימיות. אני מבטיח שהוא יחזור".

אלא שמאז יום שלישי, כך מסתבר, גם עזו החליט לעזוב. "שוחחתי עם צחי ביום שלישי בערב", מציין הקשר, "ואני מרגיש שאני יכול להחזיר אותו, אבל נכון ליום רביעי גם אני החלטתי לעזוב את הפועל כי עדיין לא ישבו איתי".

עוד קודם לכן, ביום ראשון, הודיע השוער אמל חאיק כי הוא מפסיק להגיע לאימוני הקבוצה. "עד שלא יסגרו איתי לא אגיע", הוא מסביר ל"ספורט כל העיר".

ההתפטרות של בזיז טורפת את הקלפים מבחינת הפועל. מרבית השחקנים שכבר סיכמו, בהם גם יוסי ביטון ואיתמר כהן, עשו זאת בעיקר בזכות בזיז וכלל לא בטוח שהם יסכימו לחתום על החוזים בלעדיו.

לא יצטרף לצוות המקצועי - אייל אברהמי (צילום: פרטי)

לא יצטרף לצוות המקצועי – אייל אברהמי (צילום: פרטי)

 

גם חזרתו של אייל אברהמי למועדון, לתפקיד עוזר המאמן כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"ספורט כל העיר", נמצאת כעת בסימן שאלה גדול, שכן מי שדחף למהלך ושכנע את אברהמי להגיע היא בזיז עצמו.

"צחי הוא האיש שהביא אותי להפועל", אומר השבוע אברהמי, "ואני לא מכיר אף אחד חוץ ממנו. היינו אמורים להיפגש ביום שלישי ולסגור את כל הפרטים, אלא שאז שוחחנו בטלפון והוא סיפר לי על ההתפטרות. אני בהלם. הוא אמר לי שהוא פוחד שלא יהיה מי שישלם לי משכורת, ושהוא לא רוצה לפגוע בי. הוא היה נשמע מיואש".

בעניין אחר. ביום ראשון האחרון נקבע על ידי ההתאחדות לכדורגל כי הפועל תשחק בעונה הבאה במחוז הצפוני של ליגה א'.

בקרית היובל הביעו השבוע סיפוק מהשיבוץ במחוז הצפוני, והמנכ"ל דודו סאסי מסביר: "בדקנו ומצאנו שיש אולי שלושה מגרשים גרועים במחוז הצפוני כשכל השאר בהחלט סבירים. בנוסף, לא כל הנסיעות רחוקות והדבר הכי חשוב מבחינתנו – במחוז הצפוני הרמה פחות גבוהה מאשר במחוז הדרומי ויש בטן רכה יותר".

בעניין נוסף. מאמני מחלקת הנוער, שלהם היתה חייבת הפועל כספים מהעונה שעברה, קיבלו השבוע מהעמותה שמנהלת את הנוער צ'קים דחויים עם החוב, כשהראשון שבהם אמור להיפרע ביום שלישי הקרוב (15.8). כעת ממתינים המאמנים לוודא שהצ'ק אכן יכובד, אחרת בכוונתם להמשיך במחאה כנגד המועדון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר