משמאל - עוז סיטון, עוזיאל פרדו, יעקב מזרחי (צילוםף פרטי)
משמאל - עוז סיטון, עוזיאל פרדו, יעקב מזרחי (צילוםף פרטי)

צעירים ומבטיחים: מי יהיה תגלית העונה של בית"ר?

עוז סיטון, עדן עזורי, עוזיאל פרדו יעקב מזרחי - או שחקן אחר? מי יהפוך לכוכב הבא שייצא ממחלקת הנוער של בית"ר?

פורסם בתאריך: 24.8.17 12:52

ב־26.10.15, אצטדיון בלומפילד. קצת לפני השעה 19:00 מתכנסים שחקני בית"ר, תחת הדרכתו של סלובודאן דראפיץ', לקראת המשחק מול מכבי תל אביב הגדולה של ערן זהבי. שחקן צעיר כבן 20, עם הספרה 3 על הגב, יושב על הספסל בין כל חבריו לקבוצה, ומקבל הודעה שהוא בהרכב הפותח, לראשונה בחייו בליגה. באותו משחק נכנס אותו 'מספר 3' להיסטוריה הבית"רית, לאחר שרשם שני בישולים לחלוץ הקבוצה, ניקיטה רוקאביציה, שהשלים שלושער ענק במדים הצהובים-שחורים באותו משחק. בית"ר מנצחת 2:4. אותו 'מספר 3' הוא דוד קלטינס.

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

מאז עברו הרבה מים בנהר. קלטינס הוא אחד השחקנים הכי משמעותיים שגדלו בשנים האחרונות במחלקת הנוער של בית"ר, וכעת – מי הם השחקנים הבאים שצפויים להיות הדבר הבא בנוף הירושלמי?

הראשון שעליו מדברים בבית וגן הוא עוז סיטון, קשר קבוצת הנוער של בית"ר בשנתיים האחרונות, המתנשא לגובה של 1.85. סיטון, שיחגוג בסוף החודש יום הולדת 19, משחק בעמדת הקשר האחורי ואף משמש כקפטן הנוער, ובשנתיים האחרונות הוא מתאמן עם הקבוצה הבוגרת. בעונה האחרונה כבש סיטון ארבעה שערים. גורמים בקבוצה תולים בו תקוות רבות לקראת העתיד.

"עוז שחקן מאוד מוכשר, יש לו חוכמת משחק וראיית משחק. הוא שחקן מאוד פיזי, שיודע לחלץ כדורים. יש לו כל מה שצריך כדי להצליח, אך מלבד יכולות צריך גם הרבה מאוד מזל", טוען גורם במועדון.

 


עוז סיטון (צילום: פרטי)

עוז סיטון (צילום: פרטי)


 

השחקן השני שאותו מסמנים בבית וגן הוא החלוץ עדן עזורי, שחתום כבר בקבוצה לעוד שתי עונות. אף על פי שגילו 17.5 בלבד, הוא השתתף במחנה האימונים של הקבוצה הבוגרת בהונגריה. עזורי שותף ב־27 משחקים בעונה האחרונה וכבש 14 שערי ליגה, ביניהם שער העלייה נגד בני לוד.

"עדן עדיין צעיר, ויש לו כדורגל", טוען שחקן בקבוצה ומוסיף ש"הוא צריך להתחזק יותר כדי שיוכל באמת לפרוץ".

 


עוזיאל פרדו (צילום: פרטי)

עוזיאל פרדו (צילום: פרטי)



 

שחקן התקפה שבבית"ר תולים בו תקוות הוא עוזיאל פרדו, שגדל במחלקת הנוער של הפועל והגיע לבית"ר בגיל נערים ג'. פרדו זומן באחרונה לסגל נבחרת הנוער של ישראל בהדרכת אלון חזן, ואף שותף במשחקי ההכנה נגד בלארוס.

פרדו, בן 18, מתנשא לגובה של 1.70 מטר. בשנה שעברה הוא היה שותף ב־26 משחקי ליגה, וכבש עשרה שערים.

שחקן נוסף שתפס את עיניהם של גורמים בבית וגן הוא דוד טובול (19), קפטן נוער בית"ר. "דוד הוא מנהיג, שחקן חכם ומודרני. יש לו משחק ראש מעולה", טוען גורם במועדון.

 


יעקב מזרחי (צילום: פרטי)

יעקב מזרחי (צילום: פרטי)


 

עוד שחקן שמקבל מחמאות הוא יעקב מזרחי, מגינה השמאלי של קבוצת הנוער, שלטענת גורמים שונים יכול 'לספק את הסחורה' בעתיד ולהזכיר את ימיו הגדולים של דוד אמסלם באגף השמאלי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר