אלישע לוי, איתי שכטר (צילומים: ניר קידר)
אלישע לוי, איתי שכטר (צילומים: ניר קידר)

"העובדה ששכטר לא בסגל הנבחרת היא הזויה"

בבית"ר מאוכזבים מכך שהחלוץ לא זומן לסגל הנבחרת לקראת המשחקים נגד מקדוניה ואיטליה: "הוא החלוץ הישראלי הכי טוב כיום, למעט אולי ערן זהבי"

פורסם בתאריך: 27.8.17 11:11

הלם, תדהמה ואכזבה אפפו היום (ראשון, 27.8) את מתחם האימונים של בית"ר בבית וגן, זאת על רקע אי זימוני של איתי שכטר לסגל הנבחרת לקראת שני משחקי מוקדמות מונדיאל 2018 – נגד מקדוני (מוצ"ש, 2.9, 21:45 באצטדיון סמי עופר) ונגד איטליה בחוץ (שלישי, 5.9).

"אנחנו המומים ומאוכזבים", טענו הבוקר גורמים שונים בבית"ר והוסיפו כי "העובדה ששכטר לא בסגל הנבחרת היא הזויה. הוא החלוץ הישראלי הכי טוב כיום, למעט אולי ערן זהבי".

שכטר, כזכור, הימם רק בשבוע שעבר את סגנית האלופה מכבי תל אביב, כשצמד שערים שכבש הוביל את בית"ר ל־0:3 מוחץ על הצהובים מתל אביב, כשעוד לפני כן הוא כבש בגביע הטוטו צמד שערים גם נגד הפועל באר שבע במסגרת גביע הטוטו. אל זה ניתן בקלות לצרף את היכולת הנהדרת של החלוץ מאז החלה שנת 2017, שבהמלכה עומד מאזנו של שכטר על 20 שערים (14 שערים ליגה, 2 מהם העונה, 4 שערים בגביע המדינה ו־2 שערים בגביע הטוטו) – המספרים הטובים ביותר של שחקן ישראלי שהוא לא ערן זהבי.

בבית"ר, כאמור, התאכזבו מאוד לנוכח אי זימונו של שכטר. גם החלוץ עצמו, למרות שסירב להתייחס לנושא, נראה לפני אימון הבוקר של הקבוצה מאוכזב. בבית"ר מסבירים שאכזבתו של שכטר מובנת ביותר ומזכירים כי פרט לשערים שכבש הוא גם בישל בעונה החולפת 9 שערים ונמצא בכושר אישי יוצא מן הכלל. "לא ברור מה שכטר עוד צריך לעשות כדי להוכיח שמקומו בנבחרת ישראל?", טוען בנחרצות גורם בבית"ר.

גיל לבנדה, מאמנה הזמני של בית"ר, התייחס הבוקר לעובדה ששכטר ועידן ורד לא זומנו לסגל וציין כי "שניהם שחקנים מצוינים שנמצאים בכושר מצוין. אבל יש מאמן לאומי, הוא זה שקובע את הסגל ואנחנו מכבדים את ההחלטות שלו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אילן

    אל תלך לנבחרת הנאיבית הזו . שם אפשר רק להיפצע . שבן חיים וזהבה ישחקו בנבחרת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר