אריק סאבו, אדם לאנג (צילומים: שרון בוקוב, ROBERT PRATTA-רויטרס)
אריק סאבו, אדם לאנג (צילומים: שרון בוקוב, ROBERT PRATTA-רויטרס)

"אם נראה שסאבו מחויב לחלוטין לתפקיד המגן, אדם לאנג לא יצורף"

בבית"ר מנסים להסביר את הפרסומים השגויים בנוגע להשאלתו של הבלם ההונגרי. גורם בקבוצה מוסיף: "העברנו דמי רצינות על לאנג אך עוד לא החלטנו אם להחתימו"

פורסם בתאריך: 28.8.17 16:04

האם הבלם ההונגרי אדם לאנג בדרך לבית וגן? כזכור, אתמול (ראשון, 27.8) הוציאה קבוצת דיז'ון הצרפתית, שבה משחק לאנג, הודעה כי הגיעה לסיכום עם בית"ר על השאלתו של הבלם עד לסיום העונה, אך לאחר הכחשה גורפת מצד בית"ר רוככה ההודעה של הצרפתים ונטען כי ישנו סיכום אך העסקה תלויה בבדיקות רפואיות.

בבית"ר, חשוב לציין, מכחישים גם ההודעה המרוככת של הצרפתים ומסבירים כי "הם פשוט מנסים להיפטר מהשחקן כדי לשחרר תקציב אז הם ניסו לקבוע עובדה".

לאנג, בן 24, היה שותף לקמפיין של נבחרת הונגריה ביורו האחרון, שלאחריו עבר לקבוצת דיז'ון הצרפתית. בעונה שעברה הוא שותף ב־19 משחקי ליגה. העונה הוא שותף רק במשחק אחד (מתוך שלושה), כשבצרפת מדווחים כי בדיז'ון לא מרוצים מהיכולת שלו ולכן יש רצון לשחררו.

בבית"ר מוסיפים ומציינים כי "אנחנו העברנו דמי רצינות. זה לא מחייב אותנו אלא אומר שאם נחליט, אז לאנג ישחק בבית"ר, אבל עוד לא החלטנו שאנחנו רוצים".

יגיע לבית"ר? אדם לאנג (צילום: ROBERT PRATTA-רויטרס)

יגיע לבית"ר? אדם לאנג (צילום: ROBERT PRATTA-רויטרס)

 

הסיבה לעיכוב, כך נודע ל"כל העיר", נעוצה בכך שבבית"ר מאוד מרוצים מתפקודו של אנטואן קונט כבלם, אך עדיין לא בטוחים לחלוטין בנוגע לאיוש עמדת המגן הימני.

"אם נראה שאריק סאבו מחויב לחלוטין לתפקיד המגן הימני, לאנג לא יצורף", מדגיש גורם בבית"ר.

האם הוא יהיה מחויב? אריק סאבו (צילום: שרון בוקוב)

האם הוא יהיה מחויב? אריק סאבו (צילום: שרון בוקוב)

 

בבית"ר, חשוב לציין, מאמינים כי סאבו יכול להיות המגן הימני הכי טוב בארץ ובונים על כך שהוא יקבל על עצמו את התפקיד, בדיוק כפי שהוא עושה בנבחרת סלובקיה בלי להתמרמר.

אולם לא כולם בבית וגן מסכימים על כך שלא צריך לצרף בלם, כשישנם גורמים שונים שהיו שמחים לצרף עוד שחקן איכותי לחוליה האחורית, במיוחד כדי לשחרר את קונט לתפקיד המגן הימני, שאותו הוא מילא בהצלחה גדולה בעונה שעברה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר