השוואה מחמיאה - פול אדגר, דרק בואטנג (צילומים: בית"ר ירושלים, אוריה תדמור)
השוואה מחמיאה - פול אדגר, דרק בואטנג (צילומים: בית"ר ירושלים, אוריה תדמור)

בבית"ר מחמיאים לרכש החדש: "אדגר מזכיר את דרק בואטנג"

בבית וגן מתלהבים מהקשר בן ה-19 מחוף השנהב, ששמו כבר מוזכר לצד שמות גדולים

פורסם בתאריך: 31.8.17 11:05

ביום ראשון האחרון (27.8) חתם בבית"ר הקשר הצעיר מחוף השנהב, פול אדגר (בן 19), שמושאל עד לסיום העונה עם אופציית רכישה וחוזה לשלוש שנים נוספות.

אדגר, יש לציין, הגיע להתרשמות בבית"ר רק חמישה ימים לפני חתימתו, זמן שהספיק לאנשי המועדון להבין שאסור בתכלית האיסור לפספס אותו. אדגר הוא הזר השישי כרגע בבית"ר, כשבמועדון ממשיכים בינתיים להתלבט האם להחתים בלם זר, כשבמקרה כזה אדגר יושאל לקבוצה אחרת.

ביום שני אדגר עשה את טבילת האש הראשונה מול הקהל הביתי, כשהגיע לאצטדיון המושבה לראות את המשחק של בית"ר מול מ.ס. אשדוד ונדהם מהעוצמות של האוהדים. כבר עכשיו אפשר לדעת כי מי שעוזר לאדגר, שדובר את השפה הצרפתית, בהתאקלמות בקבוצה ובישראל הוא אנטואן קונט.

השוואה מחמיאה - אדגר (צילום: בית"ר ירושלים)

השוואה מחמיאה – אדגר (צילום: בית"ר ירושלים)

החתימה של אדגר הצעיר באה בעיקר כמחשבה לעתיד. הוא משחק בעמדת הקשר האחורי, תפקיד שאותו איישו זרים רבים בבית"ר לאורך השנים, וביניהם דרק בואטנג הגנאי, שהיה מעמודי התווך בעונות הזוהר של ארקדי גאידמק.

"אדגר שחקן נדיר", מחמיא שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "כמה שזה הזוי, הוא מזכיר את דרק בואטנג. הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד, שיכול לשדרג אותנו בקלות בעוד שנה-שנתיים. לפי דעתי הוא לא ישחק העונה יותר מדי, כי יש הרבה שחקנים בעמדה שלו. יכול להיות שהוא יושאל לקבוצה אחרת".

גרסת המקור - דרק בואטנג (צילום: שרון בוקוב)

גרסת המקור – דרק בואטנג (צילום: שרון בוקוב)

שחקן שני בקבוצה מוסיף כי "אדגר שחקן טכני וחכם. שחקן חדש צריך בכל זאת להסתגל, אבל הוא באמת ברמה גבוהה. אם הביאו שחקן כזה, אפשר להגיד שזו הברקה".

שחקן שלישי בקבוצה מסתכל לטווח הרחוק יותר וחושב שההגעה של אדגר הצעיר היא תחליף עתידי לסמל בית"רי שעשוי לעזוב: "יכול להיות שאלי טביב ירצה למכור את קלטינס בעונה הבאה, ולכן הוא הביא את אדגר, שמשחק בעמדה שלו".

פרט לשחקנים, גם בצוות המקצועי של בית"ר מאוד מרוצים מההחתמה של פול אדגר, וגם הם מרעיפים עליו מחמאות רבות: "אדגר שחקן מצוין, הוא מאוד איכותי. הוא קשר אחורי טכני שמכניס כדורי עומק יפים. הוא שחקן צעיר אך אתלט ומאוד מעניין. ההחתמה שלו היא ראייה לעתיד. יכול להיות שהוא יושאל או שייקלט ויריצו אותו בסגל שלנו".

גורם במועדון התייחס גם הוא למה שצפוי לאדגר העונה, כשאמר ל"ספורט כל העיר": "יכול להיות שאדגר ירוץ איתנו כל העונה, ויכול להיות שלא. אנחנו תלויים בעיקר בבלם הזר שעשוי להגיע. לפעמים סגל מלא ועומס במרכז השדה יכול להפוך שחקנים לממורמרים, דבר שיכול לגרום לבעיות. לא יהיה פשוט לנהל סגל כזה, בייחוד משום שאנחנו לא משחקים במסגרות רבות, אלא רק בליגה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר